Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
eey mensen ik heb rambo 4 gedownload via torrentreactor alleen speelt de film niet er komt tenminste geen beeld. ik wil die film hebben kan iemand me daarmee helpen :-\
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 543 weergaven
De download is nieuw van Rampart Los Angeles 1999. Politieman Dave Brown doet het vuile werk en volgt zijn eigen notie van rechtvaardigheid. De grenzen tussen goed en kwaad vervagen. Als hij een verdachte in elkaar ramt wordt hij door zijn verleden ingehaald. Brown weigert zich aan te passen in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 496 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 8 reacties
- 4,5k weergaven
Heey, Ik heb een vraag als die bestanden zijn in part1 enzo maar voor mijn psp moet ik ISO of CSO hebben hoe moet ik dat doen..? Groetjes,Rogier
Laatste reactie door Tom, -
Ratiomaster
door teun2- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo Ik gebruik een private tracker om xbox 360 spellen te downloaden, en nu wil ik mijn ratio bijwerken met het programma Ratiomaster. Maar als ik dit doe dan registreert de site alleen maar de gesimuleerde download van het programma maar niet de upload. weet iemand misschien hoe ik de site ook mijn upload kan laten registreren? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo =D Ik heb Rayman 1 op de playstation 1 en ik kon hem eerst wel spelen maar toen deed ik hem in de computer en later wou ik hem weer spelen alleen dan krijg ik een grijs scherm met blokjes te zien en de liedjes die in het spel voorkomen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? =D Dankjee.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Mijn zoon had al Roller Coaster Tycoon 3 op zijn PC staan (originele game). Omdat hij heel graag de uitbreiding Dolle Waterpret wilde, heb ik deze voor hem gedownload en geinstalleerd. De installatie gaf geen probleem maar nu krijg ik RCT niet meer opgestart, hij blijft vragen om de CD van RCT3. Als ik die er in doe (dus de originele CD van het originele spel) blijft hij toch deze melding geven. Ik heb het nog geprobeer met de CD met het gedownloade spel maar ook hierbij geeft ie deze melding... Omdat hij nu RCT3 helemaal niet meer kan spelen, wilde ik Dolle waterpret maar weer van de PC verwijderen maar dat kan alleen maar door RCT3 helemaal te verwijderen. En dan is…
Laatste reactie door ineke49, -
- 1 reactie
- 292 weergaven
Ja er is al wel lang niets aan gedaan zo te zien als je dat ziet:D Post samenvoeging: april 03, 2011, 20:22:50 [a]R-138 Bij die tweede, ik vind dit niet betrouwbaar. http://icon.cnzz.com/pic.gif
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Re: .BNT openen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 573 weergaven
xD lekker laat met die reactie xD
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 364 weergaven
hoi, probeer eens hem met img burn te branden. mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
Re: .mkv branden
door Schaapje- 0 reacties
- 1,8k weergaven
nee, converten doe je met convertxtodvd. dus; eerst de .mkv bestanden converten met convertxtodvd naar video_ts, en dan branden met nero
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 647 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 366 weergaven
Hij is weer sticky! Was dus een tijdelijk probleem
- 0 reacties
- 525 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Bedankt, Sorry voor die links, dat wist ik niet. Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 15:00:09 Trouwens, mag je hier wel links versturen in berichten naar andere op duken? Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 17:12:52 Gelukt! http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38214.msg225087#msg225087
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 578 weergaven
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten..
-
- 0 reacties
- 863 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 486 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah,