Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 794 weergaven
dan denk ik dat je een dstt (i) hebt en dan moet je dus deze software er op installeren http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 weet je waarom ik dat denk? omdat ik zelf ook een dstt i heb en die zegt ook menu
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Weet je wel zeker dat je nieuwsgroep server zulke oude bestanden kan downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 364 weergaven
Wacht even, zonder die link die je onderin de PDF hebt staan kan ik ook bij die downloads komen hoor?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 362 weergaven
ten eerste: echt bedankt dat je hier even een topic voor maakt maar nu heb ik direct in het begin al weer een probleem :/ ik wil de naam veranderen maar dan krij ik een foutmelding: de
Laatste reactie door roykev3, -
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 851 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 592 weergaven
[modbreak=Wesley] Geen directe link naar downloads [/modbreak]
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 1 reactie
- 367 weergaven
Okay Nu nog ff 2de keer jailbreaken en hacktiveren Ik moet nu .plist veranderen. Dit doe ik, ik zet hem weer terug maar als ik reboot en wil activeren dan zegt ie dat dat niet lukt... Nu is ie weg... OMFG! Iemand die mij die .plist kan sturen?? Bart?? En ik krijg hem ook niet gedowngraded... Bij iTunes staat geen herstellen ofzo. Alleen dat activeer service nu niet beschikbaar is ofzo...
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
mij maakt het niet so veel uit maar wel erg bedankt voor jullie reacties, mar kan ik nou gta vice city op mijn pc hebben? als het goed is wel maar daar heb k het zelfde probleem mee. moet ik een nieuw topic openen??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 681 weergaven
zoek het via www.torrentz.com
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
http://www.torrentreactor.net/torrents/1853006/Top-Spin-Multi4-RIP-SLC
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
- 0 reacties
- 690 weergaven
Mee eens, doe het gewoon via PM of MSN want jullie zijn toch klasgenoten.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 658 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
- 0 reacties
- 610 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
- 0 reacties
- 577 weergaven
Ik heb idd proberen games te uploaden maar dat werkt niet en hij heeft 5.3 :-[
- 0 reacties
- 553 weergaven
Nee hoe niet alles een lite is met 5.30
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
is goed hoor ;D. ( dan wordt deze waarschijnlijk ook verwijderd)
- 0 reacties
- 647 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
- 0 reacties
- 561 weergaven
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 548 weergaven
Ze zijn nog niet verkocht. Wat wil je er voor geven? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin,