Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 672 weergaven
hallo=http://google.nl
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
http://www.google.nl[/url=hallo]
- 0 reacties
- 733 weergaven
http://google.nl
- 0 reacties
- 825 weergaven
hallo
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door justified, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
alstjeblieft;) je kan ook rechtermuisknop op de plaats waar plaatje hoort te staan en dan bijvoorbeeld in nieuw tablad openen dan doet die het als het goed is ook(bij mij tenminste) jah oke dats waar als je er veel van hebt maar t is wel beetj onhandig maarj:P suc6;)
Laatste reactie door hjalmar1234, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
volgens mij is dat de film men in black deel 1 of 2
Laatste reactie door ouwe, -
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 936 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens, -
Re: Een spel gemount lukt niet
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 552 weergaven
Ik heb het gekopieerd. Mijn engels is a wayyy better
-
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 705 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 529 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
KAMEEL L
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
hallo
- 0 reacties
- 747 weergaven
test
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 664 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
Re: even voorstellen
door Gast wubby- 0 reacties
- 720 weergaven
Hey. Ik vond laatst een goed artikel over het downloaden van Wii games.... Onderaan dit artikel staan 2 links waar je een handleiding vindt. Volgens mij tegen een vergoeding van paar euro! het is echt de moeite waard want ik heb die goedkoopste gekocht en die bracht me zeeeeeeeeeer veel informatie hier de link: spam nogmaals!! kijk onderaan ff naar die 2 links naar e-books.. ik heb zelf de goedkoopste gepakt!
-
- 0 reacties
- 896 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 1k weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
Al wel gekeken naar andere gebruikers op je netwerk? Als die ook internet gebruiken zou het bij jou langzamer kunnen gaan Wat ook kan gebeuren is dat je perongeluk ergens een limiet hebt ingesteld. XD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123,