Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: De rechtzaak tegen PirateBay
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 456 weergaven
BREIN probeerd wereld heerser te worden. Shitt
-
- 1 reactie
- 480 weergaven
We zouden eigelijk met z'n allen die anti-piracy moeten DDossen O0
Laatste reactie door Willemw, -
- 1 reactie
- 377 weergaven
Graag je vraag in het centrale topic posten: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.1600. Hier op het forum worden trouwens geen directe download links gegeven noch via forum, chat of PM.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: De Sims Middeleeuwen Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast TonyA79- 0 reacties
- 1k weergaven
dank je wel
-
- 2 reacties
- 357 weergaven
Hoe kan ik een scan starten? Post samenvoeging: september 29, 2011, 21:57:44 Ik heb gevonden hoe ik een scan moet starten. Ik heb een scan gestart en kreeg iets waar er allemaal letters en cijfers op staan. Moet ik hier iets mee doen of niet? Post samenvoeging: september 30, 2011, 17:08:30 Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Ja die kan het aan maar het is ook bij andere spellen. Zoals Sims 3 en Champions online... Ik zal er even apart topic over maken.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 910 weergaven
Oke
Laatste reactie door 'Robin, -
- 1 reactie
- 714 weergaven
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21577 Zit hier een geheugenkaartje bij? Zoja, hoevel spellen passen daar ongeveer op? Past deze ook in de 1st generation NDS?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Je kan ook gewoon een bankrekening koppelen aan je PayPal account. Ik heb ook PayPal met mijn bankrekening eraan gekoppeld.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
is et niet eiffeltoren met dubbel f?
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Deel van het Geheel
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 580 weergaven
stofzuiger ?
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Shahab gefeliciteerd met je 400e bericht
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Mijn beurt! succes!
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 1 reactie
- 787 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
ik heb een vaag probleem. heel vaak als ik me aanmeld ben ik niet verbindbaar terwijl de avond er voor nog wel verbindbaar was. als ik dan ga kijken bij me torrent,s staan er ook opeens 2 seeders en dat ben ik zelf 2 keer. ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
staat er niet tussen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis, -
- 0 reacties
- 392 weergaven
Kijk even op gamecopyworld.com. Of op serials.ws
Laatste reactie door Thijs., -
Re: disk overloaded
door yihaa- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Voor goede gegevens verwerking moet je DHT in ieder geval altijd uitschakelen in Utorrent.
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid.,