Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 1 reactie
- 922 weergaven
Ik zoek een goede pokercalculator die automatisch op de tafel de flop en zo in de calculator zet en zo mijn kansen berekend. Een gratis calculator of 1 waar je een werkende license code van hebt
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 922 weergaven
Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer maken. Hij is eindelijk klaar en heb er gisteren voor het eerst geslapen Er is alleen geen PC want die staat beneden
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 921 weergaven
ik heb tweaknews
-
- 0 reacties
- 921 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
zal ik maar een andere downloaden toch?
Laatste reactie door gamerzondergame, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
misschien moet je even de juiste codecs downloaden dan moet het werken. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
4UsOnly.biz
door Deeeemy- 0 reacties
- 920 weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje. heeft iemand misschien ook een account om samen mee te doen? Hartstikke bedankt alvast! Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 919 weergaven
All gelukt laat maar!!!!!!!!! Dit moest het zijn de fout zat in de host pctuts.site90.com
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 919 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 919 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 2 reacties
- 919 weergaven
Het leek me wel leuk dat iedereen zijn datum post dat ie geboren is en dan in een grote lijst zetten ofzo dat je mensen kan feliciteren Als het niks is gooi ik der een slotje op hoor ;D laat ik beginnen: ben geboren op 19 oktober 1994, dus bijna 15 Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Dit is een nieuwe release van Seven Psychopaths Marty’s grote droom is om zijn scenario van de film Seven Psychopaths te voltooien. Zijn vrienden Billy en Hans stelen een hond van de gewelddadige gangster Charlie. Dit levert Marty de nodige inspiratie op, zo lang hij het maar overleeft. Regie: Martin [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 919 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 918 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 918 weergaven
Hellow iedereen. Mijn broertje heeft laatst BF BC gekocht voor de xbox 360. Geweldig mooi spel. Het blijkt dat je ook screenshots kan maken, en dat heeft hij meerdere keren gedaan.. Maar.... Waaaaaaáár worden die opgeslagen? Bye Bye~
Laatste reactie door SneakySnake,