Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 790 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
sleur het dan met winrar naar het schijfstation
Laatste reactie door meowndz, -
- 6 reacties
- 790 weergaven
Ik moet een opdracht maken van school dus vandaar die vraag.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 789 weergaven
All gelukt laat maar!!!!!!!!! Dit moest het zijn de fout zat in de host pctuts.site90.com
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24687.0[/iurl]
- 0 reacties
- 789 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Sanctuary In 1897 stal een criminele bende een waardevolle verzameling antieke voorwerpen uit het koninklijk paleis van Thailand. De dieven moesten hun daad al snel met de dood bekopen. Maar voordat het zover was, verborgen ze de voorwerpen ergens in de buurt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 789 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
My brute
door Gast flukiese- 0 reacties
- 789 weergaven
EDIT Click it validate fight me lvl up so i get pupils and xp. i will return the favor.
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
Ik kan het net niet lezen, je moet denk ik iets grotere lettergrootte of ander lettertype of kleur;P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 788 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 787 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
- 1 reactie
- 787 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een …
Laatste reactie door Repentance, -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 787 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 787 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 786 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
- 0 reacties
- 786 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth,