Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 869 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-09-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Grootte: 4.8 MB Type: Strategie Op de markt Beschrijving Bedenk het, bouw het. Maak werelden op de gaan met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door evertiena, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Unieke download van Toussaint Louverture Rond het begin van de negentiende eeuw was Toissaint de grote held van veel zwarte slaven. Hij was het die Haïti naar de onafhankelijkheid leidde. In deze biopic wordt het levensverhaal van Toussaint verteld aan de hand van een ondervraging die hij ondergaat wanneer hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 868 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 3 reacties
- 868 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 868 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 867 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 0 reacties
- 867 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Unieke download van Omar M’a Tuer Frankrijk, 1991. Het lichaam van de bruut om het leven gebrachte rijke weduwe Chislaine Marchal wordt in een kelder gevonden. Op de muur staat in haar eigen bloed geschreven: ‘Omar heeft me vermoorden’. Haar Marokkaanse nietsvermoedende tuinman Omar wordt hierop direct opgepakt en veroordeeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 867 weergaven
heey jfk 99 thx het is inmiddels al gelukt thx man
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Frankrijk, 1958. De 21-jarige, beeldschone Rose Pamphyle is verloofd en lijkt voorbestemd voor een zorgeloos maar saai huisvrouwenbestaan. Ze weigert zich hier echter bij neer te leggen en reist af naar het Normandische Lisieux voor een sollicitatiegesprek bij een verzekeringsmaatschappij. Het gesprek met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
@smarkiee http://www.foto-uploaden.nl/upload/19196ca753ff6012e205fa9da153c7a3.gif werkt deze? ik vond het een rare maar probeer deze eens
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Good Neighbours Is het wel veilig om bij de buren suiker te gaan lenen? 1995. In Canada woedt een bittere taalstrijd. Québec moet zich in een referendum uitspreken over een eventuele afsplitsing. In Notre-Dame-de-Grâce, een vervallen en fanatiek Franstalige buurt van Montréal, wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
hallo :-[ ik speel een film af maar ik heb geen beeld. ik heb wel geluid. kunnen jullie helpen alvast bedankt
Laatste reactie door sstitchh, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Angry Birds Space 10 miljoen keer gedownload Rovio heeft bekend gemaakt dat binnen drie dagen, het spel Angry Birds Space 10 miljoen keer is gedownload. Het gaat hierbij om de totale verkoop van alle platvormen. Angry Birds Space is een nieuw Angry Birds spel, welke zich afspeelt in de ruimte. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
Ik loop zelf ook stage. Ik ging langs bij een vrijwilligersorganisatie en die stuurden me door naar de Landstede. Het is niet alleen een school maar ze geven ook cursussen en je kunt er stage lopen. Misschien is er een Landstede of een andere organisatie die je kan helpen in Amsterdam. Hier wat resultaten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=vrijwilligersorganisatie+amsterdam&btnG=Zoeken&meta= en Landstede: http://www.landstede.nl/training_opleiding_advies/index.asp?spclmId=66&brcid=68& Hopelijk heb je er wat aan. Ik vond ook niet zo snel mijn stageplek hoor, dus maak je geen zorgen. #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
www.torrentz.com?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
:peace: Hallo Allemaal, Ik heb met convert x to dvd 3.001 een film geconverteerd en gebrand wat goed is gegaan. Ik heb 2 vragen: Ik vind dat de kleuren na het converteren donkerder zijn geworden t.o.v. het origineel. Is dit bij te stellen ? en zo ja hoe ? Als Convert de film geconverteerd heeft kun je hem dan met ieder brandprogramma branden ? Groeten, Reus-Lucius
Laatste reactie door reus_lucius, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Gevonden The Paperboy Journalist Ward Jansen (“Matthew McConaughey”) is ervan overtuigd dat crimineel Hillary van Wetter (“John Cusack”) onschuldig is. Samen met diens vrouw (“Nicole Kidman”) en zijn eigen naïeve jongere broertje (“Zac Efron”) gaan ze op een bizarre zoektocht naar de waarheid. Regie: Lee Daniels Met: Nicole Kidman, Matthew [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 866 weergaven
Heavy Fire Shattered Spear-SKIDROW Zware brand Shattered Spear-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW ( Scene) Release Name: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW Releasedatum: 22 maart 2013 Retail Datum: 28 januari 2013 Bestandsnaam: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1.30GB Genre: ACTIE Critici: 5,9 Uitgegeven door: Mastiff Ontwikkeld door: Teyon Op de markt Beschrijving Loon hoge snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 865 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38504.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,