Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Al wel gekeken naar andere gebruikers op je netwerk? Als die ook internet gebruiken zou het bij jou langzamer kunnen gaan Wat ook kan gebeuren is dat je perongeluk ergens een limiet hebt ingesteld. XD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29337.msg133966/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 1 reactie
- 684 weergaven
Nu wel
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 684 weergaven
Ik zit nu te twijfelen tussen twee soorten namelijk de Logitech 5.1 Speakerset X-530 en de Logitech 5.1 Speakerset X-540 Welke zou beter zijn (ook kwa prijs-kwaliteits verhouding)??
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 684 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
- 1 reactie
- 684 weergaven
Ja die heb ik: http://t.co/EIQXfAP Held! Alleen hoe installeer ik die? Heb hem gekoppieerd in dat mapje maar werkt niet?
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37745.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41136.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
@Ik heb nog een goed idee, voor dit topic ik zal het je wel op school vertellen. (sorry dat ik het niet via een pm doe.
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
zaklopen
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
ik heb wat voor je uitgezocht: op factorgaming.com type: NP2098 * - Display 15.6" HD 16:9 WXGA Super Clear Ultra Bright Glossy LED Screen (1366x768) * - Processor Intel Core 2 Duo T6500 2.1GHz w/ 2MB L2 Cache - 800MHz FSB - 35Watt * - Memory (RAM) 4,096MB DDR3 1066MHz Dual Channel Memory (2 SODIMMS) (Requires Vista 64-Bit to recognize Full 4GB) * - Intel Robson Turbo Memory 4GB Intel Robson Turbo Memory II * - Video Card 512MB ATi Mobility Radeon HD4650 * - Disk Drive Combo 8x8x6x4x Dual Layer DVD +/-R/RW 5x DVD-RAM 24x CD-R/RW Drive w/Software * - Hard Drive 500GB 7200RPM (Serial-ATA II 300 - 16MB Cache) * - Wireless Network Bui…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
ik heb bitche gedownload,maar er is een probleem.eerst ging het goed,kon ik de file openen in utorrents.nu kan hij geen verbinding meer maken met utorrents.als ik open met utorrents klik dan komen der k'weet nie hoeveel pagina's open iets met script en met acount naam.ik heb al unninstal gedaan en terug installeerd maar het probleem blijft t'zelfde.grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
lol
Laatste reactie door Bart', -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 683 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 683 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Ik zoek een Torrent site... Net zo iets als Film-Torrents.nl.. Ik wil graag de oude TV serie OZ Hebben,, wil seizoen 3 hebben nu.. Zoek hem met ned. subt.
Laatste reactie door Thijs., -
Multisim tekening
door PCgamer- 0 reacties
- 682 weergaven
Bovenstaande tekening moet ik namaken in het programma Multisim. [img width=620 height=465]http://img33.imageshack.us/img33/4269/multisim.png inmiddels het ik dit nagemaakt ^ Weet iemand hier hoe je de rest van de iconen toevoegt?
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 682 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Generation RX
door Gast khrachara- 0 reacties
- 682 weergaven
Generation RX (2008) DVDRip XviD-DOMiNO Language: English 1h 20m | DVDRip | avi | 560 x 416 | XviD @ 1004 Kbps | AC3 @ 192 Kbps | 698 MB Genres: Documentary IMDb Info For decades, scores of doctors, government officials, journalists, and others have extolled the benefits of psychiatric medicines for children. GENERATION RX presents "the rest of the story" and unveils how this era of unprecedented change in Western culture really occurred - and what price has been paid by our society. International award-winning filmmaker Kevin P. Miller (Let Truth Be The Bias, The Promised Land) "delivers a jaw-dropping emotional ride," and "weaves a terrifying tale of criminal …
-
- 0 reacties
- 682 weergaven
Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 FULL ANDROID-P2P Advanced Task Killer Pro v1.9.7B92 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 21-05-2012 Bestandsnaam: Advanced.Task.Killer.Pro.v1.9.7B92.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7,7 MB Type: Android release Beschrijving Advanced Task Killer Pro, die in het kort is ATK is een taak killer, killer app [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 682 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cole Younger and the Black Train Zijn hele leven lang wordt de outlaw Cole Younger al achtervolgd door de ‘Zwarte Trein’, die op mysterieuze wijze verschijnt wanneer de dood in de lucht hangt. Het menselijke gezicht van deze spookachtige trein is Emmett Black, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Nintendo DS gebruik M3 / R4
door Gast shade1981- 0 reacties
- 682 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!