Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
ik heb ook een probleem met Overlord 2 Hier is een screen en als ik dan op negeren druk krijgik iets van programma reageerd neit meer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
Re: Laptop
door Wous- 0 reacties
- 602 weergaven
ik kan er niet uit opmaken dat voor een budget van 600 euro een Intel Core i3 350M met Radeon Mobility HD5470 die dus DX11 ondersteund, 4GB DDR3 en 500 GB HDD dat dat slecht is. maarja het klopt wel dat hij niet meer leverbaar is daar had ik ff niet naar gekeken :S
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38001.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
ik zal het proberen misschien werkt het O0 Post Merge: september 25, 2009, 11:21:16 am Op welk systeem moet ik het herinstalleren de gene die het ontvangt of de gene die verzend
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 4 reacties
- 601 weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Netski-Shots, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 601 weergaven
1. Komop dit had je zo kunnen googlen, o0m je toch te helpen:
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 600 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 600 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39590.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
One for the Money Stephanie zit in zak en as als ze haar auto en baan kwijtraakt. Om snel wat geld te verdienen gaat ze werken bij het premiejagers-bedrijf van haar neef. Daar moet ze Joe Morelli oppakken. Toevallig was hij ook degene die haar hart brak op de middelbare [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
hallo, kan er a.u.b. iemand helpen. Hoe komt het dat mijn weg wit is en dat er per renner een zwarte bol is met zijn naam. Ik zi hun fiets niet alleen ee nzwart ovaal met naam. Hoe kan ik dit oplossen help me plzzzzz Het zou heel vriendelijk zijn gtz tito
Laatste reactie door tito07, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Gevonden Amphibious Tijdens een research expeditie op zee, stuit biologe Skylar Shane op een groep smokkelaars. Met de hulp van kapitein Jack Bowman probeert ze een jongen uit handen van de smokkelaars te redden. Wanneer Skylar en Bowman de jongen hebben gered, begint de nachtmerrie. Er blijkt iets te schuilen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Angry Birds Rio v1.4.4 Android-DeBTPDA Release Info Release Group: DeBTPDA ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Releasedatum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Android-DeBTPDA Grootte: 21 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving Het meest opwindende van aviaire [...] Het volledige artikel bekijken
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 599 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Ooit gehoord van de basisschool? (zo'n school waar je meestal elke dag dezelfde leraar hebt:P) Wij hebben dus op vrijdag een andere lerares en die kan mij niet aan. (het ik_ben_hoogbegaafd_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_van_een_plant_en_al_mijn _vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_niet_hebben scenario (lees: het ik_ben_slimmer_dan_de_leraren_al_mijn_klasgenoten_hebben_een_IQ_dat_lager_is_dan_dat_ van_een_plant_en_al_mijn_vrienden_+_ik_zijn_emo_en_op_een_christelijke_school_kunnen_ze_dat_ niet_hebben scenario) Dus zit ik met de enige andere emo in mijn klas elke vrijdag thuis van een extra lang weekend te …
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
Re: ds sites voor games te downloaden
door Gast Lien026- 0 reacties
- 598 weergaven
Weet iemand hoe ik mijn legale windows 7 op een andere pc (illegaal) kan zetten. Ik krijg nu steeds de foutmelding dat het niet een legitieme versie is en het bureaublad wordt zwart. Voorheen kon je dit omzeilen maar nu lukt het me niet. 1 versie is al duur genoeg vindt ik.
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje,