Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 608 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 607 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.2 unlokced ANDROID-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 607 weergaven
-
- 0 reacties
- 607 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 607 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Sorry, ik ben me van geen kwaad bewust..... Welke regel(s) heb ik dan overschreden ? Ik deel alles in voldoende mate terug... Ik heb ook geen waarschuwing ontvangen. Graag enige uitleg. En nog belangrijker; wat is hier (nog) aan te doen?
Laatste reactie door thisiswhy, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Mijn download was klaar en toen starte ik hem en toen kwam dit eerst: toen drukte ik op programma uitvoeren toen kwam dit: wat moet ik doen?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
[modbreak=Wesley] Geen directe link naar downloads [/modbreak]
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29382.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 606 weergaven
Wordt de mijne nog gespot? 4MB/s tenminste...
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
als het goed is staat die online je moet ze wel via een nieuwsgroep downloaden! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 1 reactie
- 606 weergaven
Geef je eerlijke stem uit, later kunne we er miss als iedereen er positief over is er een wedstrijdje om maken nzo... O0 Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7517]=1&product[257427]=1&product[213069]=1&product[257989]=1&product[242662]=1&product[5545]=1&product[243026]=1&product[266001]=1&product[256962]=1&product[227078]=1&product[225955]=1
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 606 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
Re: foute muziek
door Gast indianen1963- 0 reacties
- 606 weergaven
-
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 605 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40030.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Deze release is nieuw van Lingerie 02: Temptation Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 604 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 604 weergaven
Deze release is nieuw van Keep the Lights On New York, 1997. Filmmaker Erik ontmoet voor het eerst Paul, een knappe advocaat die nog in de kast zit. Deze eerste, heftige ontmoeting gaat al snel over in meer en er ontstaat een relatie en de twee mannen besluiten te gaan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,