Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 598 weergaven
hallo ik wil graag ook wow gratis spelen en ik heb namelijk een Imac. ik heb ook world of warcraft geinstalleerd en al die zooi. en nou heb ik de allernieuwste updates ontvangen door gewoon maar een account naam in te vullen bij wow. ik heb nu dus versie 3.1.2. nu registreer ik mij ook elke keer bij de site en neem ik set realmlist (en dan de servernaam) maar elke keer als ik dus opstart bij wow en dan het account uitprobeer dan doet hij het niet omdat ik in de wow server blijf. hoe komt dit? is dit omdat ik het met een mac doe? groeten youri.
Laatste reactie door youri1113, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37401.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29382.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 597 weergaven
Geef je eerlijke stem uit, later kunne we er miss als iedereen er positief over is er een wedstrijdje om maken nzo... O0 Mvg, Anonymousee
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7517]=1&product[257427]=1&product[213069]=1&product[257989]=1&product[242662]=1&product[5545]=1&product[243026]=1&product[266001]=1&product[256962]=1&product[227078]=1&product[225955]=1
Laatste reactie door Maddock, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 597 weergaven
We mogen nog wel zeggen dat je kan kijken op TPB of op nzbindex of Spotnet kan kijken, maar zoals Marceij zegt: we mogen geen directe links/verwijzingen doen.
Laatste reactie door Reeeempie, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Deze release is nieuw van Lingerie 02: Temptation Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Deze release is nieuw van Keep the Lights On New York, 1997. Filmmaker Erik ontmoet voor het eerst Paul, een knappe advocaat die nog in de kast zit. Deze eerste, heftige ontmoeting gaat al snel over in meer en er ontstaat een relatie en de twee mannen besluiten te gaan [...] Het volledige artikel bekijken
draadloze verbinding van de buurman probleem ?
door Gast Adamas- 2 reacties
- 596 weergaven
Goedemorgen allemaal, Ik heb een bizar probleem Ik download ongeveer 3 weken lang via de draadloze verbinding van mijn aardige buurman(weet hier natuurlijk niets vanaf) Via newsleecher en abbo bij yabse was de snelheid constant tussen de 400/ 500 kb. Nu het probleem: sinds een week heb ik een hele onregelmatige downloadsnelheid die varieert tussen de 130 en 230 kb. Heel af en toe met een uitschieter naar de 400kb/s maar dat maar enkele seconden. Het is een hele instabiele verbinding. ( ik heb helemaal niets verandert, laptop staat nog steeds op dezelfde plek) Onderin me scherm heb ik een iccoontjes dat duidt op de draadloze verbinding ( een computertje met een bla…
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 596 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 596 weergaven
ja denk dan het werkt er gebeurt wel iets ik krijg schermpje 'profiel' dan kan ik kiezen uit 'library info', 'native info' en 'install MIDlet' welke moet ik dan doen? Post Merge: september 02, 2009, 13:18:38 pm bij de eerste 2 opties komt er gewoon wat tekst en cijfertjes bij de laatste (install MIDlet) vraagt hij om een wachtwoord maar ik weet niet wat een MIDlet is en heb liever dat ik het zeker weet dat het veilig is dan dat ik zomaar wat doe ik wil namelijk wel dat mijn telefoon heel blijft
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Finale WK Zuid Afrika 11 Juli 2010
Laatste reactie door Wous, -
gksezu
door Gast gksezu- 0 reacties
- 595 weergaven
Visit http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?phentermine/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?xanax/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?diazepam/ http://www.executiveshuttleservice.com/ess_images/?valium/ http://www.cwiakalaart.com/pix/?buy-phentermine-online/
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
ja ga lekker impy's ballen zuigen om ook in t administration team te komen,freddy...
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Sneller Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Release Date: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Maat: 1 MB Type: Utility release Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking voorkomt dat bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 595 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Q4 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC,iPd, iPh, PS2, 3DS, Wii, X360, PS3. [/td] [td]Genre:[/td] [td]Sport[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td] Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz or AMD Athlon II X2 245e OS: Windows XP, Vista, Win7 CPU: 2.4 GHZ single core Sound Card: DirectX 9, 10, 11 compatible Graphics: NVidia GeForce 6800 or ATI Radeon X1600 at least, GeForce GTS 240 and Radeon HD 3870 recommenced Hardware: Mouse and Keyboard Network: Internet connection for on…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
ja ik heb ook alt.binz ik heb ook al mijn provider daar ingetypt maar mijn vraag is eigenlijk -kan ik ook freeservers hier van pakken van dit topic graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 595 weergaven
Volgens mij ligt het aan de brander van mijn laptop, ik ga vanavond eens langs bij de computer winkel.
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Tryst Proper-RELOADED Tryst Proper-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Tryst.Proper-RELOADED Releasedatum: 16.09.2012 Retail Datum: 19-09-2012 Bestandsnaam: Tryst.Proper-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,8 GB Regio: N / A Uitgever : BlueGiant Interactive Developer : BlueGiant Interactive Genre : Actie, Strategie, Indie Op de markt Beschrijving Tryst is een competitieve [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Eerste red band trailer Ted Hieronder zie je de eerste (red band) trailer van Ted, de nieuwe film van regisseur Seth MacFarlane, bekend van series als Family Guy en The Cleveland SHow. Hoofdrollen in Ted zijn voor Mark Wahlberg en Mila Kunis. Mark Walhberg zal de rol vertolken van een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,