Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Volledige Discord integratie

Delen

We hebben een mooie nieuwe feature erbij op Duken.nl; namelijk de Discord integratie. Voor de leden welke niet bekend zijn met Discord een kleine uitleg. Discord is website en app om tekst, video en audio te delen. Veel leden maken er graag gebruik van, om makkelijk te kunnen communiceren met andere. Hoewel je via Discord ook kan chatten, wordt de tool ook benut om met elkaar te praten via een headset. 

Hoe werkt Discord?

Om Discord te gebruiken heb je een account nodig. Zodra je een account hebt, kan je zelf een server aanmaken, je aansluiten bij andermans server of een groepsgesprek starten. Een server is een soort ‘community’ van gelijkgezinden (bijvoorbeeld leden van Duken.nl :vriend: ), waarin je met andere leden kan (voice) chatten. Vaak moet je eerst een persoonlijke uitnodiging ontvangen via Discord, voordat je een server kan joinen.

Op Duken.nl vind je op diversen plaatsen de link om onze Discord server te joinen. Je kunt ook deze directe link gebruiken om onze server te joinen. Je kan nu je Discord account koppelen met je Duken.nl profiel. Daardoor is het ook mogelijk om je te registeren op Duken.nl met een Discord account (als je deze al bezit). Er vind automatisch een synchronisatie plaatst van bijvoorbeeld je afbeelding. 

Ook zijn er koppelingen met de gebruikersgroepen binnen Duken.nl op het Discord kanaal. Zo heb je meer rechten en toegang binnen Discord als je hier bijvoorbeeld "Full member" bent. 

Veel plezier met deze nieuwe functionaliteit op het forum en met speciale dank aan @SwitchFreak voor het idee en de configuratie en @Tuinbever voor het troubleshooten van het inlog probleem. Bedankt heren!

Duken
    • Leuk 3
    • Heeft gewonnen! 1
     Delen

Terugkoppeling

Aanbevolen reactie

Ik heb me even ingelezen in dit nagenoeg enkel door Gamers gebruikte fenomeen en hoop dat er ook op Duken.nl leden aanwezig zijn die hiervan gebruik willen maken. Ik ben zelf helemaal geen Gamer en zal dan ook nooit van dit platform gebruik maken. Ik vindt wel dat de leden van Duken.nl wat meer informatie zouden mogen krijgen, wat ik hieronder graag even wil plaatsen.

Wat is Discord?

Als je je vrienden niet kan zien, is het wel extra tof om ze te spreken en samen te gamen. Waarschijnlijk staat Discord daarom in dit lijstje met populaire apps in corona crisistijd. Han, flexer bij ons klantcontactcentrum, gebruikt Discord om met zijn vrienden te chatten. Wij vroegen ons af: wat is Discord eigenlijk? Vast een generatiekloofje, tijd om de jeugd eens om advies te vragen.

Discord is een app waarmee je met vrienden belt, terwijl je samen een game speelt. Eigenlijk net als Skype of Teams, maar dan voor gamers.
    Ik gebruik het om te kunnen bellen terwijl we Minecraft spelen. Dat is fijner dan gewoon bellen, want in Discord kun je met een groep bellen (en tegelijk chatten). Je kan ook muziekjes voor elkaar afspelen, binnen Discord. Je typt dan ‘-play’ en de titel van een liedje in, en dan speelt Discord het eerste YouTube-filmpje af dat ‘ie vindt met die titel. Je ziet het filmpje niet, maar hoort alleen het muziekje.
    En het is gezelliger dan in je eentje gamen! Je kunt met elkaar afspreken hoe je bijvoorbeeld een bepaalde game gaat spelen, of als je al samen in een game zit, overleggen wat je strategie is.

Is Discord alleen voor gamers?

Nou, als jij niet wil gamen terwijl je belt, kun je het denk ik wel gebruiken om met een groep te bellen. Alleen: dan kun je net zo goed gewoon Skype, Zoom of Teams gebruiken. Het is wel speciaal ontwikkeld voor gamers en wordt volgens mij ook alleen maar door gamers gebruikt.
    Discord is eigenlijk een bruggetje tussen gamers op YouTube en Twitch en al hun fans. Op YouTube en Twitch zelf (Twitch is ook een gameplatform, lees de Twitch blog van Marnelle ) kun je niet zo makkelijk chatten.

Waarom Discord?

We gebruiken Discord omdat het handig is. Je ziet ook YouTubers deze app gebruiken. Als je bijvoorbeeld op YouTube-filmpjes kijkt van iemand die een game speelt, zie je dat ze Discord gebruiken om met andere gamers te praten. Het is makkelijk om allemaal één systeem te gebruiken.

Privacy

Ik gebruik Discord alleen om te praten, niet voor foto’s enzo. Je kan bellen en chatten, maar verder gebruik ik het niet. Je kan wel foto’s delen in de chat, maar dat doen wij zelf nooit. Er zijn ook publieke servers, maar die gebruiken wij niet. Je maakt zelf met je vrienden een server, en daar kan dus niemand anders meelezen.
    Let dus zelf goed op van wie je berichten accepteert en op welke servers je deelneemt.

Discord op een rijtje:

Platform waarmee je kan bellen, videobellen en tekstberichten kan sturen.

Discord zegt zelf: Gratis en veilig, speciaal voor gamers, werkt op je computer en op je smartphone/tablet.

Grappig weetje: Discord is gemaakt door een groep gamers “met een missie om mensen samen te brengen rond games”.

Wereldwijd gebruiken meer dan 250 miljoen mensen Discord.

Je mag Discord gebruiken vanaf 13 jaar. Van 13-16 jaar heb je toestemming van je ouders nodig.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

• Administrators
    7 uur geleden zei Diederik:

Echter het is niet toegestaan om te praten over piraterij en mensen hoeven maar een paar meldingen te maken en de server is zo uit de lucht. Discord is heel strikt met dit soort dingen.

Praten niet? Discussies en praten over piraterij zijn wel toegestaan, links niet. De regels staan beschreven binnen #regels op het Discord kanaal.👍

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

10 uur geleden zei Diederik:

Echter het is niet toegestaan om te praten over piraterij en mensen hoeven maar een paar meldingen te maken en de server is zo uit de lucht. Discord is heel strikt met dit soort dingen.

Wanneer je als club een Discord server gaat draaien hanteer je in de 1e plaats natuurlijk de door Discord zelf geadviseerde regels, maar daarnaast kan je sommige regels aanscherpen wanneer je dat nodig acht. Het is dan aan de Moderators om in actie te komen wanneer die regels overtreden worden. De procedure om melding te maken van vermoedelijke overtreding is niet zomaar gedaan, want daar komt best nog wel wat bij kijken. Die procedure van melding maken kan je nalezen op de website van Discord.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Hallo Bruchlee, 

Misschien is het verstandig om eerst eens goed in te lezen wat de doelstelling is van de Discord Server integratie, want dat wijkt toch wel heel erg af van de voor u zo veelvuldig bezochte web- en downloadsite chat waar je ter vermaak allerhande afbeeldingen kan droppen. Ik heb ter informatie wel een omschrijving gevonden die je misschien wat verder kan helpen.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

12 uur geleden zei Duken:

Praten niet? Discussies en praten over piraterij zijn wel toegestaan, links niet. De regels staan beschreven binnen #regels op het Discord kanaal.👍

Dit zegt Discord zelf

• Het is niet toegestaan om hacking, cracking of distributie van illegale software of gestolen accounts te promoten, verspreiden of er toegang toe te verlenen. Hieronder valt ook het delen of verkopen van cheats of hacks die nadelig kunnen zijn voor anderen in multiplayergames.
    • In het algemeen is het niet toegestaan om illegaal gedrag te promoten, aan te moedigen of eraan mee te doen. De kans is groot dat je dan van Discord verwijderd wordt en mogelijk word je aangegeven bij de politie.

Echter je kan het ruim bekijken maar ik spreek uit ervaring want ik heb servers zien verdwijnen omdat er alleen al over gesproken werd in openbare servers. Maakt mij verder niet want ik ben nergens bang voor.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

• Administrators

Bedankt voor de tip @Diederik! Ik zal wat scherper zijn. Nu is het nog een babbelbox. Heb ook voor het eerst gesproken (via stem) met Tuinbever en dat was eigenlijk ook wel erg leuk. Merk dat het lekker werkt, we gaan kijken waar het schip tot rust komt. 👍

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

2 uur geleden zei Diederik:

Dit zegt Discord zelf

• Het is niet toegestaan om hacking, cracking of distributie van illegale software of gestolen accounts te promoten, verspreiden of er toegang toe te verlenen. Hieronder valt ook het delen of verkopen van cheats of hacks die nadelig kunnen zijn voor anderen in multiplayergames.
    • In het algemeen is het niet toegestaan om illegaal gedrag te promoten, aan te moedigen of eraan mee te doen. De kans is groot dat je dan van Discord verwijderd wordt en mogelijk word je aangegeven bij de politie.

Echter je kan het ruim bekijken maar ik spreek uit ervaring want ik heb servers zien verdwijnen omdat er alleen al over gesproken werd in openbare servers. Maakt mij verder niet want ik ben nergens bang voor.

Hoi @Diederik, je benoemt nu 2 regels (13 en14) die te lezen zijn in de link naar de regels van de Discord community richtlijnen die ik in een voorgaande reactie al gegeven heb en ik vraag me af waarom je denkt dat jij daar een dringende verwijzing naar moet maken, want alles wat de leden van deze server club openlijk bespreken zal gemodereerd moeten worden en zal er ook niet of nauwelijks enige aanleiding zijn om te denken dat er enige regels overtreden gaan worden van Discord. Bovendien heb ik een linkje geplaatst naar de procedure die gehanteerd moet worden om aangifte te doen van ernstige overtredingen van de regels, die naar mijn idee een behoorlijke drempel opwerpen.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

20 uur geleden zei Duken:

Bedankt voor de tip @Diederik! Ik zal wat scherper zijn. Nu is het nog een babbelbox. Heb ook voor het eerst gesproken (via stem) met Tuinbever en dat was eigenlijk ook wel erg leuk. Merk dat het lekker werkt, we gaan kijken waar het schip tot rust komt. 👍

Ik zit op muziek productie servers op discord vandaar dat ik weet dat ze heel vervelend kunnen zijn op Discord.

17 uur geleden zei Skeletor:

Hoi @Diederik, je benoemt nu 2 regels (13 en14) die te lezen zijn in de link naar de regels van de Discord community richtlijnen die ik in een voorgaande reactie al gegeven heb en ik vraag me af waarom je denkt dat jij daar een dringende verwijzing naar moet maken, want alles wat de leden van deze server club openlijk bespreken zal gemodereerd moeten worden en zal er ook niet of nauwelijks enige aanleiding zijn om te denken dat er enige regels overtreden gaan worden van Discord. Bovendien heb ik een linkje geplaatst naar de procedure die gehanteerd moet worden om aangifte te doen van ernstige overtredingen van de regels, die naar mijn idee een behoorlijke drempel opwerpen.

Zeker met verkeerd been uit bed gestapt of kan ik zeggen wat een zure reactie aangezien ik niet de intentie heb om iemand ergens op aan te dringen. Maar ik had je verwijzing ook niet gezien eerlijk gezegd en aangezien ik geen zin had om hele lappen tekst te gaan schrijven heb ik 2 regels geciteerd.

Link naar opmerking
    Deel via andere websites

1 uur geleden zei Diederik:

Zeker met verkeerd been uit bed gestapt of kan ik zeggen wat een zure reactie aangezien ik niet de intentie heb om iemand ergens op aan te dringen. Maar ik had je verwijzing ook niet gezien eerlijk gezegd en aangezien ik geen zin had om hele lappen tekst te gaan schrijven heb ik 2 regels geciteerd.

Hallo @Diederik, ik stap zelden met mijn verkeerde been uit bed en jammer dat je mijn reactie leest als zijnde zuur. Ik ben ondertussen wel gewent hier op Duken.nl dat de meeste leden alleen lezen wat ze willen zien en dan iets plaatsen wat feitelijk eerder al is neergezet. Ik vindt het alleen een beetje jammer dat de door u niet gelezen reactie met die linkjes juist al door mij geplaatst was op 1 van uw eerdere reacties in dit topic. Fijne avond verder ;)

bewerkt door Skeletor
    Link naar opmerking
    Deel via andere websites

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
    Voeg een reactie toe...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Laatste nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe kan ik Popcorn Time het beste updaten zonder problemen te krijgen? Gebruiker123: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik Popcorn Time het beste updaten zonder problemen te krijgen? Ik wil niet dat het gaat crashen of dat ik al mijn instellingen kwijt ben. Alvast bedankt! Expert2023: Hoi Gebruiker123! Goed dat je vraagt, het is altijd slim om voorzichtig te zijn bij het updaten van software. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen om Popcorn Time zonder problemen te updaten: Maak een back-up: Voordat je gaat updaten, is het slim om een kopie van je instellingen en eventueel je favoriete shows te maken. Dit kan vaak met een functie binnen de app, maar je kunt ook gewoon een screenshot maken van je instellingen. Sluit de app: Zorg ervoor dat Popcorn Time helemaal gesloten is voordat je gaat updaten. Dit voorkomt dat er conflicten ontstaan tijdens de update. Download de nieuwste versie: Ga naar de officiële website van Popcorn Time. Vermijd links van onbekende sites, want die kunnen malware bevatten. Kies de juiste versie voor jouw apparaat (Windows, Mac, of Android). Installeer de update: Volg de installatiestappen. Als je gevraagd wordt om bestaande bestanden te vervangen, kies dan voor "ja", zodat alles goed wordt bijgewerkt. Start de app weer op: Na de installatie, open Popcorn Time weer. Controleer of alles goed werkt en of je je instellingen nog hebt. Problemen oplossen: Als je problemen ondervindt, zoals dat de app niet opstart of foutmeldingen geeft, kijk dan of je het met de ‘repareer’ optie kunt oplossen of herinstalleer de app. Hopelijk loopt alles soepel! Laat het weten als je nog vragen hebt! Filmliefhebber88: Thanks voor de tips, Expert2023! Heb je zelf ooit problemen gehad met updaten? Ik ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe. Expert2023: Geen probleem, Filmliefhebber88! Ja, ik heb wel eens een keer gehad dat de app niet meer opstartte na een update. Maar meestal is het gewoon een kwestie van herinstalleren. Zolang je een back-up hebt gemaakt, kom je er snel weer bovenop! Donderwolk: Maar wat als je geen back-up kunt maken? Moet je dan gewoon maar hopen dat alles goed gaat?? Gebruiker123: @Donderwolk, ja dat kan riskant zijn. Maar als je echt geen back-up kunt maken, zorg dan dat je de oude versie van de app nog ergens op je pc hebt staan, dat kan helpen! Cinefiel: Ik gebruik Popcorn Time al een tijdje en de updates gaan meestal goed. Gewoon die stappen volgen die Expert2023 gaf. Had laatst alleen een probleem met geluid na een update, maar dat fixte ik door de app opnieuw op te starten! Vragensteller: Cool, bedankt allemaal! Ga het binnenkort proberen. Hopelijk komt er een vette update met nieuwe films! Filmgek92: Let wel op dat je niet te veel films achter elkaar streamt. Als je dat doet, kan je internet traag worden en dat is niks! Techie84: Ik snap echt niet waarom sommige mensen zo bang zijn voor updates. Het is meestal gewoon de normale gang van zaken. Zolang je een beetje oplet, gaat alles goed! Filmliefhebber88: Precies! Updaten is belangrijk. En daarnaast, als je echt twijfelt, zijn er genoeg tutorials online te vinden! Donderwolk: Haha, ik ben gewoon een beetje paranoïde als het om updates gaat. Maar jullie helpen me wel om me beter te voelen erover! Bedankt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Woede om miljoenenorder: vier miljoen slimme meters komen straks uit China Gebruiker: Jan76 Hey allemaal, ik heb gehoord dat er miljoenen slimme meters uit China komen. Waarom is dat zo’n probleem? Is het omdat ze uit China komen of is er iets anders aan de hand? Iemand die dit kan uitleggen? Expert: MariekeTech Hoi Jan76! Goede vraag. Het gaat hier om die slimme meters die je in je huis kunt krijgen om je energieverbruik in de gaten te houden. De overheid heeft een miljoenendeal gesloten met een Chinese fabrikant voor de levering van vier miljoen van die dingen. Waarom dat zo’n probleem is? Nou, er zijn een paar redenen: Veiligheid: Mensen maken zich zorgen over de beveiliging van die meters. De angst is dat ze kwetsbaar zijn voor hacking. Als een slim apparaat niet goed beveiligd is, kan iemand toegang krijgen tot jouw persoonlijke gegevens. Kwaliteit: Sommige mensen geloven niet dat de kwaliteit van de meters goed genoeg is. Ze zijn bang dat ze sneller kapotgaan of minder betrouwbaar zijn dan meters uit andere landen, zoals Europa. Economische redenen: Door meters uit China te halen, wordt de lokale industrie niet gesteund. Mensen zijn bezorgd dat dit banen kost in Nederland en in Europa. Je ziet dat het dus niet alleen om de herkomst gaat. Het speelt allemaal samen met zorgen over veiligheid, kwaliteit, en economische impact. Ik hoop dat dit helpt! Reacties: Gebruiker: Elsie88 Dank Marieke! Dat verklaart veel. Maar hoe zit het met de privacy? Kunnen ze zien hoeveel elektriciteit ik verbruik? Gebruiker: BarryB Ja Elsie, dat is een punt! Die slimme meters sturen je verbruikdata vaak naar het energiebedrijf. Sommige mensen zijn bang dat dat in verkeerde handen kan vallen. Daarom is het belangrijk dat ze goed beveiligd zijn. Gebruiker: NienkeS Goeie info! Maar zijn er geen Europese fabrikanten die deze meters kunnen maken? Waarom kiezen we voor China? Dat klinkt zo riskant… Expert: MariekeTech Dat is een terechte opmerking, Nienke. Er zijn zeker Europese fabrikanten, maar vaak zijn de kosten voor productie in China lager. Bedrijven willen winst maken, en soms denken ze dat goedkope producten minder risico met zich meebrengen. Maar het is een afweging tussen prijs en veiligheid, en dat is dus een punt van discussie! Gebruiker: Robm73 Wat me ook dwarszit, is dat mensen vaak vergeten dat we in een globaliserende economie leven. Als we alles lokaal willen, zijn de kosten vaak veel hoger. Moeten we niet gewoon vertrouwen op de kwaliteitscontroles? Gebruiker: LotteV Rob, dat is een goed punt, maar vergeet niet dat niet alles draait om geld. Veiligheid en privacy zijn ook belangrijk. Het gaat niet alleen om de prijs. Gebruiker: HansD Klopt, Lotte. Maar ik vind het ook een beetje overdreven, al die bezorgdheid. Gewoon een meter is toch een meter? Als ze functioneren zoals ze horen, waarom zou het dan uitmaken waar ze vandaan komen? Gebruiker: SarahJ Hans, dat is waar, maar als je kijkt naar alle hacks in de nieuws lately, kan ik me voorstellen dat mensen zich zorgen maken. Het gaat allemaal om vertrouwen! En als het geld aan een ander land gaat, voelen mensen zich vaak kwetsbaar. Gebruiker: JeroenK Misschien moeten we gewoon zelf actie ondernemen. Ondersteun lokale bedrijven en kies voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Laten we ervoor zorgen dat Nederland ook slimme meters kan maken! Gebruiker: MoniqueX Precies, Jeroen! Ik ben voorstander van lokale productie. Het creëert banen en je kan makkelijker controleren wat je in huis haalt. Laten we hopen dat het beleid daar ook op gericht is. Zo zie je, het onderwerp blijft mensen bezig houden. Wat denken jullie? Hoe belangrijk zijn veiligheid en lokale productie voor jullie? Lees het volledige bericht hier
    • Forumonderdeel: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Onderwerp: Welke hoesjes zijn echt de beste keuze voor mijn telefoon? Gebruiker: TelefoonFan123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje voor mijn telefoon en ik vraag me af wat de beste keuze is. Er zijn zoveel opties! Moet ik gaan voor een hard case, soft case of misschien iets anders? En zijn er merken die jullie echt aanraden? Alvast bedankt! Expert: TechGuru99 Bericht: Hee TelefoonFan123! Goede vraag je hebt daar. Het kiezen van een hoesje kan best overweldigend zijn met al die opties. Hier een paar dingen waar je op kunt letten: Materiaal: Harde hoesjes (zoals polycarbonaat) bieden vaak de beste bescherming tegen vallen. Ze zijn dikker en steviger. Zachte hoesjes (zoals siliconen) zijn flexibeler en iets makkelijker in gebruik, maar ze bieden minder bescherming. Gebruik: Als je vaak je telefoon laat vallen of als je een actieve levensstijl hebt, ga voor een rugged case. Dit zijn dikkere hoesjes die extra schokabsorptie bieden. Voor dagelijkse bescherming zonder dat het te bulky wordt, is een ultradunne case misschien iets voor jou. Deze bieden bescherming tegen krassen en lichte valpartijen. Design: Kijk ook naar het design dat je mooi vindt. Er zijn standaard, opvallende, en zelfs gepersonaliseerde hoesjes. Een transparant hoesje behoudt de originele look van je telefoon, terwijl een kleurrijk hoesje je toestel kan opfleuren. Merk: Veel mensen zweren bij merken zoals Otterbox voor extreme bescherming en Spigen voor een goede balans tussen stijl en bescherming. Case-Mate heeft ook mooie opties met unieke designs. Ik zou aanraden om naar een winkel te gaan en verschillende hoesjes uit te proberen, wie weet heeft een je een voorkeur die je niet had verwacht! Succes met je keuze! Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: User123 Bericht: Thanks voor de tips, TechGuru99! Ik dacht dat ik alleen iets moois nodig had, maar nu weet ik dat ik ook aan bescherming moet denken. Ga zeker die Otterbox bekijken! Gebruiker: GroeneApps Bericht: Haha inderdaad, soms ben je met een mooi hoesje meer bezig dan met bescherming. Maar ik merk wel dat ik mn telefoon vaak laat vallen, dus ik ga echt voor die rugged case! Gebruiker: TechieNiek Bericht: Ik heb zelf een Spigen hoesje en ik ben er echt tevreden over! De grip is goed en hij is niet te dik. En het ziet er ook nog eens leuk uit. Hoor wel vaker dat mensen dat merk aanraden. Gebruiker: LucyLovesTech Bericht: Heeft iemand ervaring met die gepersonaliseerde hoesjes? Zijn die echt de moeite waard of kosten ze gewoon veel te veel? Gebruiker: ExpertEric Bericht: Gepersonaliseerde hoesjes zijn leuk, Lucy! Maar let op dat ze meestal minder bescherming bieden dan de robuuste opties. Ze zijn meer voor stijl dan voor echt beschermen. Vaak zijn ze wel van goede kwaliteit, maar dat hangt af van de aanbieder. Gebruiker: Gebruiker456 Bericht: Ik heb een hoesje van Case-Mate en die is echt geweldig! Hij ziet er stijlvol uit en mijn telefoon is nog nooit gevallen. Alleen wel wat prijziger, maar het was het waard. Gebruiker: HarryMetDeHoes Bericht: Hoesjes zijn echt een persoonlijke keuze! Heb zelf een kleintje van silicone en dat werkt bij mij prima. Maar als je het tof vindt om te customizen, waarom niet? Gebruiker: KelderKijker Bericht: Ik werd altijd gek van hoesjes die niet goed om mijn telefoon passen. Heb je tips om dat te checken voordat je hem koopt? Gebruiker: TelefoonFan123 Bericht: Super handige reacties, iedereen! Ik ga eens bij de winkel kijken en dan een keuze maken. Thanks! Einde forumdiscussie Lees het volledige bericht hier
  • Recente actieve topics

• Nieuwe aanmaken...