Spring naar bijdragen

• Aanbevolen
    Duken
    Duken

Xiaomi Mi TV review online

De Xiaomi Mi TV Box is een Android TV welke door Google officieel gelicenseerd is. Daarmee krijgt deze Android TV ook zijn updates vanuit Google en heb je de cast functionaliteit zoals een Google Chromecast. De mediaspeler wordt geleverd met 2 GB werkgeheugen en 8 GB opslag. Door de Cortex A53 is hij krachtig genoeg om met 4K films te kunnen afspelen en te kunnen multitask en. Het is een populaire en veel verkochte mediaspeler. De mediaspeler wordt geleverd met een afstandbediening waar je mee kan kletsen.

Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Een mediaspeler van 150 euro moet meer kunnen waarmaken dan een mediaspeler van 50 euro. Wat mag je er voor verwachten van de Xiaomi mi TV Box voor 57 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? Op marktplaats en consorten staat het vol mediaspelers tussen de 50 tot 200 euro. Helaas blijken die niet altijd waar voor hun geld. Verouderde software of hardware maken de mediaspelers onbruikbaar.

Laten we maar in de review duiken van de Xiaomi Mi TV Box. Een mediaspeler met een diversen awards voor het design. 

Het gehele overzicht van de review vind je hier.

bewerkt door Duken

• Leuk 1

Terugkoppeling

Er zijn geen opmerkingen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door GearBest
      Wij kunnen de meest scherpe kortingscodes bieden van de Chinese webwinkel GearBest. Los van de korting die je krijgt via het gebruik van de onderstaande product links kan je met de coupon-code extra korting op het product toevoegen.
      We hebben een overzicht van alle dag aanbiedingen. De sheet update elke dag dus bekijk deze elke dag voor nieuwe aanbiedingen.
      Douanekosten? Als de de producten koopt via de onderstaande Duken.nl links en kiest voor de EU Priority Line verzendmethode kiest worden (eventuele) douanekosten vergoed!    
      Veel koop plezier 
    • Door mopje
      hallo allemaal
      heb een vraagje van mijn zuster
      haar dochter doet mee met een.programma wat wordt uitegezonden op tv he nu zij wilt eigelijk die ene aflevering op stick of op dvd gezet worden
      maar ze heeft een digibox van onze Belgische provider telenet
      en het gaat ol het programma nachtwacht of zo iets
      graag wil ik er uitleg over of dat gaat of nie en hoe ik dat moet doen 

alvast bedankt voor dit bericht te lezen

Gr mopje en een fijne dag verder
    • Door Duken
      Ik zocht een algemeen topic over series. Die was er nog niet dus bij deze
      topic is bedoeld voor huis, tuin en keuken praat over series die je hebt gezien en waar je over wilt kletsen. 
      er zijn topics gerelateerd over series, die gesprekken mogen daar. Dit houden we voor algemene kletskoek.
      🎥🎬
      gisteren begonnen aan de Netflix serie You Me Her. Aangeraden door een collega, afleveringen duren max 30 minuten en kijkt lekker snel weg. 
      eerste twee afleveringen gezien, maar deze willen we wel verder proberen te kijken. Jammer dat de serie vanaf 12 jaar is. Dan blijft het waarschijnlijk allemaal erg braaf. 😜