Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Zomer VPN-aanbieding van Private Internet Access - 1.79 per maand

Share

Private Internet Access is nog steeds de beste VPN provider en heeft een hele sterke zomer aanbieding voor 1.79 per maand. Deze VPN provider gebruiken Duken.nl leden en natuurlijk ikzelf al dagelijks om ons internet verkeer te anonimiseren. Los dat de dienst en cliënt erg snel, prettig en op elk apparaat werkt, houd deze VPN provider geen logging bij en is deze ook één van de goedkoopste VPN providers. 

image.pngBij deze tijdelijke aanbieding waarbij je 85% bespaard en drie maanden extra cadeau krijgt bij het afsluiten van een abonnement.  🌞

De tijdelijke prijzen:

Nieuwe link ivm probleem drie jaar link:

https://privateinternetaccess.com/offer/duken_e4nwlkjr1

Tip: Je betaald bij het afsluiten voor de gehele gekozen periode en niet per maand. Dit in gedacht houdend kan je ook kiezen voor het Jaarlijks abonnement voor €3.10 per maand en daarbij €37.19 per jaar.

We hebben op Duken.nl een uitgebreide stap voor stap handleiding voor het gebruik van Private internet access en betalen kan ook gewoon via ideal. Met PIA VPN is het ook mogelijk om te downloaden via nieuwsgroepen en torrents en andere download diensten.

Daarbij kunnen jouw privé gegevens niet meer achterhaald worden, altijd handig. Het is bewezen in rechtszaken dat deze VPN provider geen logging bijhoud van zijn gebruikers.  We hebben ook een handleiding beschikbaar voor je telefoon i.c.m. PIA VPN, die vinden we hier.

Open de website van Private Internet Access en kies je gewenste abonnement.  Kan ik PIA gratis uitproberen?  Ze  bieden een geld-terug-garantie van 30 dagen op alle PIA-aankopen, zodat u deze eerste 30 dagen kunt gebruiken als een risicovrije proefperiode van 30 dagen. De mobiele apps voor iOS en Android van PIA bieden ook een gratis proefperiode van 7 dagen.

Duken
    • Thanks 1
     Share

User Feedback

Recommended Comments

• Administrators
    12 minuten geleden zei tijgert:

De aanbieding werkt niet, de button zegt 3 jaar maar bij afrekenen staat er 2 jaar.

Inderdaad....  🤔 Ik zal support even mailen.

14 hours ago, Duken said:

Inderdaad....  🤔 Ik zal support even mailen.

Ik hoor het graag, voorlopig werkt het nog steeds niet 😑

(wil het wel voor 3 jaar doen dan)

Ik heb het eens drie jaar gebruikt en was er wel tevreden over, echter .... mijn Nas was niet meer lokaal bereikbaar en heb dat nooit kunnen oplossen dus moest ik steeds PIA uitschakelen indien ik mijn NAS wilde bereiken via een paar programma's. Het kan één of andere instelling geweest zijn die niet juist stond of het zou aan mijn router/modem (Telenet België) moeten gelegen hebben. Ik heb een tijdje er aan gedacht om het opnieuw aan te schaffen maar daar ik niet via PayPal (problemen mee gehad) of via een creditkaard (heb ik niet en ook niet nodig) kan betalen ben ik van het idee afgestapt, voeger was het wel mogelijk om via bankcontact te betalen maar dat is dus nu ook niet meer mogelijk. 

1230691094_Schermafbeelding2022-07-30215301.jpg.a6a5bfa3f735b46b27938eb3f4e8d3be.jpg

Maar voor wie het wel zou willen gebruiken kan ik het zeker aanraden. Prima VPN 👍👍👌

1 hour ago, SwitchFreak said:

@Trizomu

zojuist voor 3 jaar afgesloten en via iDeal betaald.

Altijd super te vreden geweest 👍

Hoe deed je dat dan? De button die zegt '3 jaar' stuurt me nog steeds naar de 3 jaar aankooppagina.

• Administrators
    • Featured Comment
    Op 29-7-2022 om 22:23 zei tijgert:

Ik hoor het graag, voorlopig werkt het nog steeds niet 😑

(wil het wel voor 3 jaar doen dan)

Nee sorry, ik heb nog geen reactie ontvangen 🙄 erg vervelend. Grrr

Hoppa!! Deze link is ook goed!

https://privateinternetaccess.com/offer/duken_e4nwlkjr1

2 jaar + 2 maanden GRATIS

1.99€/mnd

Die werkt 😅 

Ik heb de 3 jaar aanbieding genomen. Werkt prima volgens mij. Maar nu kreeg ik er nog iets bij, maar ik heb geen idee wat dat is. Het heet Boxcryptor. Kan iemand mij vertellen wat dat is en wat ik daarmee kan doen? Ben zelf niet zo thuis in deze materie en ben al blij dat ik de VPN gedaan heb gekregen.

Edited by Pantahduc
    schrijffoutje

48 minutes ago, Pantahduc said:

Ik heb de 3 jaar aanbieding genomen. Werkt prima volgens mij. Maar nu kreeg ik er nog iets bij, maar ik heb geen idee wat dat is. Het heet Boxcryptor. Kan iemand mij vertellen wat dat is en wat ik daarmee kan doen? Ben zelf niet zo thuis in deze materie en ben al blij dat ik de VPN gedaan heb gekregen.

Weet je zeker dat het geen 2 jaar was wat je kocht? De button zegt wel 3 jaar, maar bij de checkout pagina staat 2 jaar...

Volgens mij wel. Zie hier: 

Details

Quantity

Unit Price

Sub-total

Private Internet Access 36 months plan

1

EUR 70,00 €

3 months free

FREE Boxcryptor (12 months)

1

EUR 0,00 €

TOTAL (EUR): 70,00 €

Thank you for your payment,
    Private Internet Access Team

Abonnement

ABONNEMENT VERLOOPT OP

31 okt. 2025

1187 RESTERENDE DAGEN

BETAALMETHODE

iDEAL

Betaalgegevens bijwerken

VOLGENDE FACTURERING

31 okt. 2025 • EUR 70,00 €

Factureringsgeschiedenis bekijken

Maar kun je me vertellen wat dat Boxcryptor is?

Edited by Pantahduc
    Moest nog wat toevoegen.

Op 1-8-2022 om 12:03 zei Pantahduc:

Maar kun je me vertellen wat dat Boxcryptor is?

Een dienst die je bestanden encrypted opslaat in de cloud.

• Thanks 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Latest nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Create New...