Spring naar bijdragen

Bestanden gedownload


Gast Fam.G.Klerkeo@versatel.nl

Aanbevolen reactie

Gast Civictuner

als ik klaar ben met downloaden van een film krijg ik een map waarin een aantal .rar bestanden staan. hoe moet ik deze bestanden tot b.v. een .avi file maken? als ik ze probeer te openen krijg ik een foutmelding van winrar.

is het mogelijk om ergens te zien wat voor film een torrent file is? zoals bijvoorbeeld een .avi of .mpg en of er nl ondertiteling bij zit, want dat kan ik er meestal niet uithalen.

ik ben nieuw op dit gebied dus graag wat uigebreide uitleg (in leken taal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Wanneer er in de naam iets van Xvid staat, dan kan je er van uitgaan dat het een .avi is. Als er iets als DVD in staat, heb je vaak een .bin/.cue of een .img file, die je door eerst te mounten kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Civictuner

en weet je ook een antwoord op m\'n 1e vraag? over de rar bestanden? want daar kom ik ook niet uit

In ieder geval alsvast bedankt voor je antwoord over de torrents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

rechter muis knop op 1 van de rar files en dan naar extract to... kies dan een locatie :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Civictuner

dit lukt ook niet, dan geeft ie aan geen archieven gevonden.

ik zal wel eens een andere torrent downloaden en kijken of die hetzelfde doet. mocht dit zo zijn zien jullie me snel weer terug :laugh:

Toch bedankt voor de snelle reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...