Spring naar bijdragen

Downloads utorrent gaat traag ...


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hellowkes,

Ik ben vrij nieuw op het gebied van downloaden van torrents. Ik ben begonnen met downloaden met Rapidshare, vorig jaar overgeschakeld naar nieuwsgroepen wat ik tot nu toe het allerbeste en snelste vindt, alleen kan je sommige hele oude nzb'tjes niet meer compleet binnen halen zoals South park... Daarom ben ik beginnen zoeken naar een torrent bestandje en werd ik op m'n wenken bediend met 12 :D seizoenen in 1 torrent bestandje  ;D Ook 1 seizoen van ghost whisperer  O0 Maar m'n downloadsnelheid is ontzettend traag .... Ik heb 2 screentjes gemaakt waarop alles te zien is denk ik ... M'n provider is Dommel, m'n geteste downloadsnelheid is 3993kb/s en de upload is 331kb/s.

utorrent1.jpg

[img width=600 height=450]http://i202.photobucket.com/albums/aa244/fiestaboyke/utorrent2.jpg

En hieronder is het testresultaat van speedtest.nl

[img width=300 height=135]http://www.speedtest.net/result/341019037.png

Wat doe ik verkeerd en wat kan ik doen om het te optimaliseren?

Mvg Tommy aka Fiestaboyke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als ik naar je screenshot kijk zie ik dat je poorten al open staan dus daar ligt het niet wat wel opvalt is dat je verbinding heb met weinig seeders daarom is je download snelheid zo traag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bij deze heb ik al wat meer seeders maar vindt precies toch traag, of is dit altijd zo met torrents? Waarom dan torrents aan 100kb/s gebruiken als nieuwsgroepen aan 500kb/s meestal gebeurd?

utorrent3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 60

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

torrents zijn makkelijker in gebruik en veel meer op te vinden. bij deze torrent heb je inderdaad meer seeders maar ook heel veel peers daarom is je download snelheid als nog niet erg hoog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...