xxlbuk Geplaatst November 7, 2008 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 7, 2008 mensen vele kenne de volgende sites waarschijnlijk al, maar ik laat nog ff twee torrentsites weten, die naar mijn weten echt de beste zijn. je kan hier dan ook niet gewoon van downloaden, je moet een acount hebben en veel uploaden. voordeel is, nooit geklooi met beschadigde bestanden, nooit rotzooi zoals spyware en virusen, en optimale snelheid. ik haal max 715 kb ongeveer, maar een vriend van me haalt op beide sites zn 12mb per seconden. www.bitsoup.org www.torrentbytes.net je moet dus een acount maken, en die krijg je niet met 2 keer proberen, mij heeft het 2 weken gekost en een grote portie dagelijkse frustratie, maar hier komt alles op te staan, goede kwaliteit, echt super het voordeel van bitsoup is dat je makkelijk kan uploaden. het voordeel van torrentbytes is dat er free leech bestanden zijn(voornamelijk packs, films en games) die je kan downloaden zonder dat je ratio daarvan zakt. hopelijk veel plezier ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Bolie Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2008 ja, ken die al redelijk lang... Maar het zijn wel niet de beste torrentsites, de pre-times vallen mee maar de content, het aantal torrents niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Robin Geplaatst November 10, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 10, 2008 Staat hier al een lijst van: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,16640.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie