Spring naar bijdragen

Ondertitling weg bij meeste films en spelers.


gup

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo.

Heb aantal rot probleempjes niet meer uitkom,zal ze op een rijtje zetten.

Gaat om RMVB bestanden,gecodeerd DIXV of xvideo(DBZ filmpjes misch wel bekend).

1. kon deze eerder afspelen op me pc met ondertitling(oude pentium 3, jaar geleden.)

en op de huidige pc afgespeeld..

2.kan waarschijnlijk door het verwijderen van quicktime en k-lite codec pack ineens geen ondertilingen meer afspelen.(allen met k\lite codec pack ,instelbaar,moet dit nog testen online met andere films)

3.bij converteren met winavi video ging het geluid niet mee.(heb nu xilisoft videoconverter,lukt dus wel)

ook de ondertitling wil niet mee.(waarschijnlijk door dat sommige filmpies dixv of xvideo zijn)

4.Heb nu k-lite codec pack basic geinstalleerd weer en realvideo ook opnieuw geinstalleerd.

5 laaste stukkie bij installeren van k-lite wordt er gevraagd te configureren,heb dat 1 ste x gedaan ,ook sub aangevink bij de ff video decoder.

geen resultaat met ned ondertitling.

Nu opnieuw geinstalleerd heb ,heb ik ditmaal vrij gelaten en geen vinkjes geplaatst.Hoe kom ik er nu achter er gebeurt is,kan via vele media spelers geen ondertitling kijken.dit was voor ik quicktime wel zo.

En hoe krijg ik dit voor elkaar wel goed te krijgen,k-lite pack heb ik via goede info goed ingestelt nu.

Bij WMP moest ik de ondertiling aanzetten,en nog geen ondertitling.(was in verleden toch niet zo)

Kan het inde registers gezeten hebben bij verwijderen van 2 proggies?

Of ligt het ergens aan de beeld instelling heb ergens eens gelezen dit ook veel doet.

Beeld instelling  is bij mij 1024x 768 op de pc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hey download eens vlc media player daarma kan die wel ondertitelings afspelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...