Spring naar bijdragen

msn foto virus


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

een computer heeft weer een msn virus te pakken,

deze keer komt er te staan:

foto: en dan ( niet letterlijk getypt, want de link mag natuurlijk niet versprijd worden :s)

http// site.facebooky.net /viewimage .php. = ( je emailadres)

dit virus wordt af en toe zomaar naar contact personen verzonden, en dan meld msn af,

en moet ie weer aangemeld worden,

wie kan me helpen?

bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Laat me raden, als je msn opstart dan kun je niet meer tegen andere praten omdat je venster steeds wegschiet?

ik head ff systeemherstel gedaan en ik had geen problemen meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nee, je kunt gewoon msne, tot dat de foto er weer komt, en dan meld msn weer af,

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  989
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Natuurlijk. Om HijackThis logs te beoordelen, moet je op vele sites eerst een opleiding hebben gehad van HijackThis zelf. De sites waarover ik het heb, zijn aangesloten bij de ASAP wat inhoudt dat zij niet-opgeleide leden weerhouden van het beoordelen van de logjes. Wij zijn daar niet bij aangesloten, maar van een aantal mensen, onder wie de beheerder van Nucia.nl, één van de grootste anti-virus websites van Nederland, hebben wij vernomen dat Assyrian zijn werk niet altijd goed doet en de benodigde opleiding helemaal niet gedaan heeft. Dat valt allemaal terug te vinden op het forum hier. Daarom hebben wij hem met klem verzocht hierover niet meer te beginnen. Aangezien hij toch door bleef gaan, hebben wij hem verboden nog om enige logs te vragen of die te beoordelen. Dat is hem verscheidene malen meegedeeld, zowel op het forum zelf als via de PM, maar toch bleef hij doorgaan. Vanwege die houding heeft hij net een ban van een week achter de rug, die vandaag is verlopen. Het verbod geldt uiteraard nog steeds en dat zal ook zo blijven. Vandaar dat ik hem nu tegenhoud de logs uit te lezen, omdat hij de schade groter zou kunnen maken. Dat is slecht voor het imago van het forum en ook dat van hem zelf.

Je mag zelf bepalen of hij een log uitleest via de PM, daar kunnen wij niets aan doen. Als het dan fout gaat, is DukeN.nl op geen enkele manier aansprakelijk voor eventuele geleden schade.

Als je na dit gelezen te hebben nog hulp van mij wilt hebben, pm me dan met een hijackthis log.

Zo niet, ik mag je niet overhalen(dan krijg ik een waarschuwing) dan laat je het zo of ga je naar een site als nucia.nl(schrik niet van de lange wachttijden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 989
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Speedfreak,

Heb hier de oplossing gevonden:

Got a messenger virus?

Version 3.93 Virus Database 6.48    24 Dec 4:29 PM GMT+9:30

Photo Virus Remover

http://www.msnvirusremoval.com/download.php

This tool removes the Photo Virus. Please note, you may need to have an administrator account to completely remove the MSN Viruses. We strongly recommend starting your computer in Safe Mode (click here for more details on Safe Mode) as this can help with the removal of some strains.

MSN Photo Virus Remover:

    * Removes many different strains of common MSN Viruses.

    * Restores access to Regedit, Task Manager, Run, Command Prompt, System Restore Configuration Panel and Folder Options.

    * Scans External drives such as USB drives and portable harddrives for auto runs which may reinfect the system.

    * Has a handy details window to allow you to see what is happening.

    * Saves a log file and backup files, in case you have any questions or a false positive is detected.

    * Checks for a newer version when you run it.

    * Includes a variety of languages.

    * Is simple to use.

Succes !

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...