Spring naar bijdragen

favoriete film


Gast karim_blinkertboy

Aanbevolen reactie

De naam zegt het al ;) wat is jullie favoriete film?

Gisteren ben ik naar de bioscoop gewwest en ben naar \'\'hooligans\'\' gaan kijken, ik vond het echt superfilm!!! GREEN STREET HOOLIGANS!!! :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Schaam schaam... ik heb Forrest Gump nog nooit gezien! :pinch: :pinch: :pinch:

Ik wil hem echt heel graag kijken.

Maar mijn favo movie is Terminator II

[img size=600]http://www.joblo.com/wallpapers1/CS101_800x600.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Duke schreef;

Maar mijn favo movie is Terminator II

Is een van de beste sf actie films die ik ken, 100den keren gezien.

Deel 3 was alleen wel echt k*& met peren.

Dan vind je Predator zeker ook goed?

Forrest Gump heeft zes oscars gewonnen, hij is zeker het kijken waard.

Ik vind \'m persoonlijk zo mooi, omdat er een boodschap in zit, en vanwege de special effects.

Hier vind je de review op imdb; http://www.imdb.com/title/tt0109830/

Groetjes,

itchy

[img size=338]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Neca.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

itchy schreef:

Tijn schreef;

Donnie Darko

Ga \'m eens downen, de recenties zijn uitmuntend;

http://www.imdb.com/title/tt0246578/

Matrix was ook erg cool, van de week alweer gezien.

itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/donniedarkoooo.jpg

Is idd echt een aanrader, plot zit zooo lekker in mekaar :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Laatst SAW2 gezien... brrrrr... gekke gasten die dat bedenken :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

American beauty is toch die movie dat die vaders zou ge*lt op een vriendin van zijn dochter? Dat was idd een goede film! Lekkere scenes. Dat hij bijvoorbeeld betrapt word door ze vrouw als hij met staaf ridderd... ;)

American History X is ook 1 van de mooiste films. Daar kwamen bij mij tranen in voor. Ook savond in bed lang over zitten nadenken... brrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

DukeN schreef:

American beauty is toch die movie dat die vaders zou ge*lt op een vriendin van zijn dochter? Dat was idd een goede film! Lekkere scenes. Dat hij bijvoorbeeld betrapt word door ze vrouw als hij met staaf ridderd... ;)

Yep dat is \'m, d\'r zit zo\'n lekkere dosis anti-amerika in verwerkt :)

American History X is ook 1 van de mooiste films. Daar kwamen bij mij tranen in voor. Ook savond in bed lang over zitten nadenken... brrrrr

Ja op mij heeft ie ook een hele sterke indruk gemaakt, echt vakmanschap! (hoofdrolspeler bij deze film is trouwens dezelfde als in fight club, Edward Norton)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Halloa...

Tijn schreef over American history X;

Yep dat is \'m, d\'r zit zo\'n lekkere dosis anti-amerika in verwerkt

Nee, dat is niet de boodschap in American history X.

De film had zich bij wijze van spreken net zo goed af kunnen spelen in Pakistan, en pakistani history X kunnnen heten.

Het moraal van \'t verhaal is dat racisme dom en zinloos is.

In de VS wonen meer verschillende culturen bij elkaar per vierkante km, dan waar dan maar ook ter wereld, en eigenlijk gaat het maar zelden echt fout.

Nederland staat erop dat gebied veel en veel slechter voor.

Over de echte Nederlandse history zal ik maar niet beginnen, Nederlanders hebben o.a de afrikaanse slaverij uitgevonden.

Jammer dat ik alle films die iedereen goed vindt al 100den keren heb gezien.

Groetjes,

itchy

[img size=267]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/gba.GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

1. Het overschrijt de homo-taboe die er in amerika heerst

2. Iets moeilijker uit te leggen: het verteld je dat veel amerikanen veel te materialistisch leven en in een soort van slaap verkeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Beste Tijn.

Zelden ben ik het zo oneens met iemand geweest, maar je hebt recht op je mening.

1. Het overschrijt de homo-taboe die er in amerika heerst

Hier heb ik me nooit in verdiept.

Het klopt dat het meerendeel van de Amerikanen tegen het homo huwelijk zijn,

en tegen het adopteren van een kind door een homostel.

Persoonlijk ben ik het hier volledig mee eens, maar dat is mijn mening.

2. Iets moeilijker uit te leggen: het verteld je dat veel amerikanen veel te materialistisch leven en in een soort van slaap verkeren.

Amerikanen zijn over het algemeen inderdaad wat materialistisch, maar naar mijn ervaring zeker niet meer dan een gemiddelde nederlander.

Nederlanders sparen hun geld meer op, Amerikanen zijn meer spenders.

Ik kan me herinneren dat ik verdwaald was in Las Vegas, samen met mijn broertje, in de zomer van \'95.

We kregen op straat een coupon voor gratis mega hot dog.

Toen we \'m af wilden halen, moesten we 4 dollar bijleggen, wat er in kleine letters onderstond.

We hadden geen geld en wilden ervandoor gaan.

Achter ons in de rij stonden ruim 10 mensen.

Alle 10 wilden ze ons geld geven zodat we toch die hot dog konden halen.

Uiteindelijk zijn we daar weggegaan met 10 dollar, 2 mega colas en 2 mega hotdogs.

Dit heb ik in Nederland nog nooit mee gemaakt, ik heb nog nooit een cent cadeau gehad van een onbekende nederlander, echt nog nooit.

In de VS staan nederlanders (en Scotten) over het algemeen bekent als gierige mensen, ik ben het daar mee eens.

Dit onderwerp ligt voor mij meer dan gevoelig, ik heb in mijn leven maar een 2 doelen, emigeren naar de VS en bijdragen aan de way of life daar.

Ik geloof in alles dat de VS doet. (ja, zelfs in de Bush administration en irak)

In mei ga ik er weer een paar weken naar toe.

Beetje of topic.... maar goed..

Groetjes,

itchy

[img size=220]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/flageagle.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

itchy schreef:

Beste Tijn.

Zelden ben ik het zo oneens met iemand geweest, maar je hebt recht op je mening.

1. Het overschrijt de homo-taboe die er in amerika heerst

Hier heb ik me nooit in verdiept.

Het klopt dat het meerendeel van de Amerikanen tegen het homo huwelijk zijn,

en tegen het adopteren van een kind door een homostel.

Persoonlijk ben ik het hier volledig mee eens, maar dat is mijn mening.

2. Iets moeilijker uit te leggen: het verteld je dat veel amerikanen veel te materialistisch leven en in een soort van slaap verkeren.

Amerikanen zijn over het algemeen inderdaad wat materialistisch, maar naar mijn ervaring zeker niet meer dan een gemiddelde nederlander.

Nederlanders sparen hun geld meer op, Amerikanen zijn meer spenders.

Ik kan me herinneren dat ik verdwaald was in Las Vegas, samen met mijn broertje, in de zomer van \'95.

We kregen op straat een coupon voor gratis mega hot dog.

Toen we \'m af wilden halen, moesten we 4 dollar bijleggen, wat er in kleine letters onderstond.

We hadden geen geld en wilden ervandoor gaan.

Achter ons in de rij stonden ruim 10 mensen.

Alle 10 wilden ze ons geld geven zodat we toch die hot dog konden halen.

Uiteindelijk zijn we daar weggegaan met 10 dollar, 2 mega colas en 2 mega hotdogs.

Dit heb ik in Nederland nog nooit mee gemaakt, ik heb nog nooit een cent cadeau gehad van een onbekende nederlander, echt nog nooit.

In de VS staan nederlanders (en Scotten) over het algemeen bekent als gierige mensen, ik ben het daar mee eens.

Dit onderwerp ligt voor mij meer dan gevoelig, ik heb in mijn leven maar een 2 doelen, emigeren naar de VS en bijdragen aan de way of life daar.

Ik geloof in alles dat de VS doet. (ja, zelfs in de Bush administration en irak)

In mei ga ik er weer een paar weken naar toe.

Beetje of topic.... maar goed..

Groetjes,

itchy

[img size=220]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/flageagle.gif

De VS... ja een verhaal apart. Ik ben op mijn 12de jaar daar ook op vakantie geweest. Eigenlijk niks van de cultuur toen meegekregen. (tenzij je mickey mouse mee telt ;) ) Maar als ik Jerry Springer kijk dan is het ook wel een apart slag mens. Nou komen daar ook rare mensen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

itchy schreef:

Beste Tijn.

Zelden ben ik het zo oneens met iemand geweest, maar je hebt recht op je mening.

Phiew, was al even bang dat ik die verloren was :P

1. Het overschrijt de homo-taboe die er in amerika heerst

Hier heb ik me nooit in verdiept.

Het klopt dat het meerendeel van de Amerikanen tegen het homo huwelijk zijn,

en tegen het adopteren van een kind door een homostel.

Persoonlijk ben ik het hier volledig mee eens, maar dat is mijn mening.

Dit is inderdaad jouw mening, ik zal je dan ook maar niet tegen gaan spreken (ook al voel ik de drang erg sterk :) )

2. Iets moeilijker uit te leggen: het verteld je dat veel amerikanen veel te materialistisch leven en in een soort van slaap verkeren.

Amerikanen zijn over het algemeen inderdaad wat materialistisch, maar naar mijn ervaring zeker niet meer dan een gemiddelde nederlander.

Nederlanders sparen hun geld meer op, Amerikanen zijn meer spenders.

Ik kan me herinneren dat ik verdwaald was in Las Vegas, samen met mijn broertje, in de zomer van \'95.

We kregen op straat een coupon voor gratis mega hot dog.

Toen we \'m af wilden halen, moesten we 4 dollar bijleggen, wat er in kleine letters onderstond.

We hadden geen geld en wilden ervandoor gaan.

Achter ons in de rij stonden ruim 10 mensen.

Alle 10 wilden ze ons geld geven zodat we toch die hot dog konden halen.

Uiteindelijk zijn we daar weggegaan met 10 dollar, 2 mega colas en 2 mega hotdogs.

Dit heb ik in Nederland nog nooit mee gemaakt, ik heb nog nooit een cent cadeau gehad van een onbekende nederlander, echt nog nooit.

In de VS staan nederlanders (en Scotten) over het algemeen bekent als gierige mensen, ik ben het daar mee eens.

Ik weet niet wat jij precies onder materialistisch verstaat, maar dit is iig iets anders dan mij. Het feit dat Amerikanen \'spenders\' zijn wat jij zegt wijst er juist op dat ze veel waarde hechten aan spullen die ze hebben en dus (in mijn zin van het woord) materialistisch zijn. Gierig is heel wat anders dan materialistisch.

Dit onderwerp ligt voor mij meer dan gevoelig, ik heb in mijn leven maar een 2 doelen, emigeren naar de VS en bijdragen aan de way of life daar.

Ik geloof in alles dat de VS doet. (ja, zelfs in de Bush administration en irak)

In mei ga ik er weer een paar weken naar toe.

Lijkt me een beetje naief om te zeggen dat je in alles gelooft wat de VS doen. Lijkt me stug dat je zowel de democraten als republikeinen daar steunt, is een beetje tegenstrijdig niet?

Ik ben verder nog nooit in Amerika geweest dus jij zal waarschijnlijk wel beter weten hoe het er daar aan toe gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Er is voor en tijdens verkiezingen een een groot verschil tussen democraten en republikeinen.

Voor mij is een Amerikaanse president (en dus zijn politieke overtuigingen) niets meer dat het levende symbool van de VS.

In de praktijk komt het op vrijwel hetzelfde neer, ze nemen vrijwel dezelfde beslissingen.

Jerry Springer is leed vermaak, ze hebben de meest simpele mensen, met de meest gestoorde problemen uit ruim 300 miljoen Amerikanen genomen.

Voor de kijkcijfers natuurlijk.

Je wilt niet weten wat je te zien krijgt, als ze dat in Nederland zouden doen.

Ik zeg dit niet omdat ik me stoor aan jullie mening, maar ik stop met het forum.

Haal mijn moderator rechten er maar af duke, ik zal er geen gebruik meer van maken.

Het is tijd dat ik mijn studies eens afrond, ik ga me daar vanaf heden vol op storten.

itchy

[img size=397]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/zezijnvoorjouwgestorvensmurf.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

itchy schreef:

Er is voor en tijdens verkiezingen een een groot verschil tussen democraten en republikeinen.

Voor mij is een Amerikaanse president (en dus zijn politieke overtuigingen) niets meer dat het levende symbool van de VS.

In de praktijk komt het op vrijwel hetzelfde neer, ze nemen vrijwel dezelfde beslissingen.

Jerry Springer is leed vermaak, ze hebben de meest simpele mensen, met de meest gestoorde problemen uit ruim 300 miljoen Amerikanen genomen.

Voor de kijkcijfers natuurlijk.

Je wilt niet weten wat je te zien krijgt, als ze dat in Nederland zouden doen.

Ik zeg dit niet omdat ik me stoor aan jullie mening, maar ik stop met het forum.

Haal mijn moderator rechten er maar af duke, ik zal er geen gebruik meer van maken.

Het is tijd dat ik mijn studies eens afrond, ik ga me daar vanaf heden vol op storten.

itchy

[img size=397]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/zezijnvoorjouwgestorvensmurf.jpg

WHAAAAAT!!! Wacht even!!!!! Waarom direct stoppen met het forum? Je kan soms toch nog even langs wippen? Gewoon gezellig. De mod rechten mag je behouden :) niet weg gaan! snik snik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...