Spring naar bijdragen

ABC valt stil


Gast thomas455

Aanbevolen reactie

Sinds kort gebruik ik de ABC Client om BitTorent bestanden te downen. Ik moet zeggen dat ik een meer dan tevreden gebruiker ben. Nu heb ik alleen een vervelend probleem, dat al twee keer is voorgekomen.

Beide keren was ik bezig een film aan t downen (de tweede keer ging het om King Kong, voor de geinteresseerder onder ons). Een uurtje of twintig al bezig, en dan ook 93% van het bestand al binnengehaald.

Vervolgens bleef de procent-teller ook op 93% staan. Een beetje lullig dus van de tijd, moeite en energie die ik (ofwel het progje ABC) in het downen heb gestoken.

Het gekke is ook dat het uploaden (dat op 1 op 1 staat) wel gewoon doorgaat met seeden. Alleen het downloaden staakt dus.

Aan seeders en peers is ook geen gebrek: op dit moment resepectievelijk 4141 en 546.

Nu heb ik de download nog altijd in ABC staan, en nog altijd is hij alleen maar aan het uploaden. :pinch:

Heeft iemand enig idee hoe ik de download weer aan het werk kan krijgen? Voor de slimmeriken onder ons: Gewoon resumen, of eerst op pauze zetten, heeft geen effect... :pinch:

Alvast bedankt! B);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Als de torrent voortijdig stopt is het meestal het geval dat sommige deeltjes van het bestand bij geen enkele peer (waarmee jij connected bent) aan getroffen wordt. Dit is opzich wel raar aangezien er wel genoeg seeders zijn en die het bestand wel 100% moeten hebben.

Dat je upload gewoon doorgaat is niets raars, je download is immers niet gestopt/gecancelled.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hmmm, okay niks aan te doen dus.

Heeft het toch zin om te wachten? De film bestaat uit vele .rar bestanden, die ik dus niet kan uitpakken zo lang de download niet volledig is. Of zijn er andere mogelijkheden, om de film toch te vervolledigen?! Zou wel mooi zijn... B) Beetje jammer dat er geen PAR2 files bij zitten.. :pinch:

In ieder geval heel erg thx! Joppert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik zou als je die torrent van een gewone openbare site afhaald een andere torrent zoeken en als je hem van een site af haald waar je je voor moet registreren nog even blijven hangen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...