noname Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Hallo, Ik heb een film gedownload van pirate bay, hij is voltooit en ik wil hem graag op een dvd zetten maar ik heb geen idee hoe.. Ik heb ook geen idee wat voor bestand het is. Ik kan hem wel afspelen met Windows media player ik heb BurnAware geïnstalleerd maar als ik hem daarmee wil branden komt er een foutmelding en daar staat: Deze folder bevat geen geldige DVD-Video bestanden (*.VOB; *.IFO; *.BUP) Hoe moet ik deze film op een dvd zetten? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Waarschijnlijk is het een .avi bestand, dan moet je het eerst converteren en daarna branden met ConvertX2DVD, zie deze handleiding. Maar zoek eerst even naar de downloadmap om het zeker te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
E7691 Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Ik gebruik convertXtodvd echt een super goed programma je kan er ondertiteling onderzetten , ..... Alleen moet je wel de registratiecode in geven (opzoeken op google) anders staat er een tekst in het midden maar ik vind het een makkelijk programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
Michiel Geplaatst Februari 19, 2009 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Februari 19, 2009 Wanneer je de handleiding die J.F.K.99 voordtelt netjes volgt en onderaan bij het commentaar kijkt, vind je daar voldoende registratie codes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie