Spring naar bijdragen

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7


Tom

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Hoelang snel was je download snelheid en hoe lang duurde het voordat je het bestand binnen had?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Mijn download snelheid was volgens mij niet erg veel, volgens mij wat ik gezien heb is niet hoger dan 10 kb/s en volgens mij heel erg vaak 0 kb/s, en het duurde maar 20 minuten ong. denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Dan heb je waarschijnlijk een oude post en/of een provider die nieuwsgroepen niet ondersteunt. Want als je een beetje logisch nadenkt dan is 10kb/s = 1200kb in 20 minuten is 1.2 mb wat windows 7 natuurlijk niet is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan even kijken in dit topic:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27288.0

voor nieuwsservers, ik raad je aan om een trial te maken bij Hitnews, dan kan je het bestand zeker weten binnenhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nou, ik weet niet waar het aan ligt, ik dacht dat zal dan wel wat anders zijn die snelheid, omdat ik alleen torrents gewend ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het ligt aan de retentie van je nieuwsserver, die is waarschijnlijk niet hoog genoeg. Dus als je even een account aanmaakt bij Hitnews heb je daar geen last van (is gratis, neem een proefperiode van 3 dagen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Is gelukt ik heb hem binnen, nou heb ik dus een image bestandje. Maar die kan ik niet eens mounte, hij zegt iets met dat me pc niet goed genoeg is, dus kan ik hem ook niet uittesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Hoi,

Telkens als ik mijn achtergrond of thema verander in windows 7 keert een zwarte achtergrond + het oude thema terug na een reboot. Ook krijg ik bij het opstarten een bericht van 'windows genuine' dat windows niet legaal is, wat volkomen legaal is...

Ik hoor het antwoord graag ;)

Windows 7 toolkit 1.8 gebruikt?

@ Marciej, je je data ben je kwijt het is verstandig even een back-up te maken van je belangrijkste data.

Ik heb hem een paar moeten resetten voordat ik weer internet had, net een half uur geleden is het me gelukt en heb ik weer gewoon internet.

wat een geluk was ik heb zegmaar een D en C schijf en omdat de c schijf bijna volzat heb ik bijna alles naar men D schijf gezet, en als je reset wist ie alleen de C schijf :D dus daar had ik geluk bij!

mis alleen een paar school documenten van vorig jaar maargoed. en wat fotos die ik wel Back up had via norton Dus geen groot probleem allemaal meer dus:D

MARCIEJ123 IS BACK OP DukeN! :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

WB,

en mooi dat het nu opgelost is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Is gelukt ik heb hem binnen, nou heb ik dus een image bestandje. Maar die kan ik niet eens mounte, hij zegt iets met dat me pc niet goed genoeg is, dus kan ik hem ook niet uittesten.

Maar je moet hem ook helemaal niet mounten. Of op een usb stick zetten of op een dvd gooien. Want je moet de cd/usb opstarten tijdens het begin van het opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja dat snap ik, maar zou mijn pc wel windows 7 kunnen draaien, want het is wel een redelijk oude pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja dat snap ik, maar zou mijn pc wel windows 7 kunnen draaien, want het is wel een redelijk oude pc.

If you want to run Windows 7 on your PC, here's what it takes:

•1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor

•1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)

•16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)

•DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver

Microsoft website

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heej, ik heb 64 bit, dus ik heb zowiezo al 2 GB ram nodig, en ik heb maar 512 dusja, dan lukt het niet jammergenoeg. En de rest weet ik ook niet of dat goed genoeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je vista hebt kun je in principe toch ook W7 draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb dus XP maar ik kan wel vista draaien, want ik heb net zo'n test geprobeerd, en dat ga ik dus deze week even uitproberen of ik vista kan draaien.

Heb al windows 7 ultimate gedownload, en ook windows vista ultimate. Maar jammergenoeg kan ik windows 7 niet draaien, wou hem alvast uittesten zodat ik geen windows bij azerty voor 100 euro er bij hoef te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heej, ik heb 64 bit, dus ik heb zowiezo al 2 GB ram nodig, en ik heb maar 512 dusja, dan lukt het niet jammergenoeg. En de rest weet ik ook niet of dat goed genoeg is.

eigen voor vista Home Premium / Business / Ultimate

■1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor

■1 GB of system memory

■40 GB hard drive with at least 15 GB of available space

■Support for DirectX 9 graphics with:

◦WDDM Driver

◦128 MB of graphics memory (minimum)

◦Pixel Shader 2.0 in hardware

◦32 bits per pixel

■DVD-ROM drive

■Audio Output

■Internet access (fees may apply)

Eisen voor Home basic:

■1 GHz 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor

■512 MB of system memory

■20 GB hard drive with at least 15 GB of available space

■Support for DirectX 9 graphics and 32 MB of graphics memory

■DVD-ROM drive

■Audio Output

■Internet access (fees may apply)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dat is ong. hetzelfde als windows 7, maar ik hem van die testers op microsoft.com gedownload en die zeiden dat ik windows 7 niet kon draaien, en windows vista wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Waar kan ik zo'n tester vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik zou het zeker niet proberen met 512mb. Dan hoef je maar een paar progamma's op te starten en je computer loopt als een slak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik zou het zeker niet proberen met 512mb. Dan hoef je maar een paar progamma's op te starten en je computer loopt als een slak.

Gaat ook niet werken, volgens mij is het minimaal 1GB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heej, mijn moeder en haar vriend hebben net een laptop gekocht(een acer met amd x2 processor ofzo), maar die man zij dat er voor 50 euro een soort all in one virusscanner geval bij kon, was een of andere heel onbekende naam voor mij, dus heb het niet onthouden. Weten jullie misschien ook welke dit is.

Wou de virus ding even opzoeken op internet.

Want die man had er duidelijk niet veel verstand van, hij zat maar wat te doen alsof hij er verstand van had de hele tijd:P, en ik bemoeide me er de hele tijd mee, en toen werd hij een beetje chagrijnig...

Het was bij de expert.


Post Merge: september 25, 2009, 09:37:30 am

Volgens mij was het kapausky ofzo??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je bedoelt Kaspersky ?

Volgens onze virus expert is het de best betaalde anti virus scanner etc. zie het topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Owja, shit hej, nooit aan gedacht, zit ik de hele dag al te denken wat het eens kan zijn. Maar die man sprak het echt uit als kaspausky ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik krijg een errror als ik hem probeer te downloaden, dezelfde als ik IE 8 probeer te downloaden  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • jokepur heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...