Spring naar bijdragen

Rundll32.exe-Dll initialization failed


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste computeraars,

Er verschijnt een boodschap bij het afsluiten van mijn computer alsvolgt:

rundll32.exe

This program is not responding

To return to windows and check the status of the program. click cancel.

if you choose to end the program immediately, you will lose any unsaved data. To end the program now, click end now.

heeft iemand een oplossing voor mij, om dit error boodschap tot het verleden te gaan behoren.

Dank u alvast.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 33
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Leuk voor Nucia.nl, ik vermoed dat er wat mis is in het register. Als een programma blijft hangen terwijl je het wilt afsluiten, kan dat vele oorzaken hebben, waarvan één dat rundll32.exe in de takenlijst blijft staan. Als je daar vervolgens het proces van beëindigt, sluit het programma wat je oorspronkelijk wilde sluiten, vanzelf af. Daarnaast is rundll32.exe gewoon nodig om .dll bestanden te kunnen lezen, voor zover ik weet, dus daar wil je geen problemen in hebben. Even naar www.nucia.nl en daar een HiJackThis log posten lijkt me het verstandigst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Als je XP als besturingssysteem hebt dan kan je via de xp cd de repair utility gebruiken.

Maar inderdaad wat Tom zegt bij nucia kan je beter met Hijackthis logje langs gaan in geval dat een virus dit veroorzaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...