Spring naar bijdragen

World of Warcraft gratis spelen en DukeN Server!


Deamon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hoi iedereen,

Samen met Wes de server getest. Hij werkt prima! Het enige probleempje wat ik heb kunnen vinden is dat er dubbele mobs staan. Elke keer als ik dat tegenkom, verwijder ik er gewoon een. Nog een lastig dingetje is, dat de professions niet allemaal correct werken. Ik ben tot nu toe alleen een probleem tegengekomen met Enchanting, je kunt nergens de beginskill leren. Dat is wel op te lossen door mij een whisper ingame te sturen als het eenmaal zo ver is.

Voor de rest, de server werkt perfect. Het enige punt is dus dat ik nog een hoster nodig heb die voor of een hele snelle computer die 24/7 online is, of een fysieke server met meer dan 1 mbit up kan zorgen.

Nogmaals, laat het me weten als je wilt hosten!!!

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • Reacties 245
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De server doet het in ieder geval wel. Mensen die hem uit willen proberen, PM me. Dan stuur ik een berichtje aan je terug met wat je allemaal moet doen om erop te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zo, nog wat geupdate. Je hoeft me nu niet te PMmen, maar je kunt je gewoon registreren op http://82.171.26.249

Vul wel jouw eigen mailadres in, zodat ik kan zien hoeveel en wie erbij is gekomen en mail ik je met de tijden dat ik meestal de server aan heb staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat van dat mailtje gaat niet lukken. Plz PM me met je emailadres.

Als je me niet PMt met je email adres, kun je ook niet spelen. Ik moet je namelijk een mailtje sturen met alle dingen die je moet doen. Zo houd ik ook bij hoeveel mensen er op de server alleen al KUNNEN inloggen. Maximum tegelijk inloggen is nu 5, anders crasht mijn hele computer. Daarom wil ik iedereen er nogmaals op attenderen een server aan te bieden!

http://dukenwow.servegame.com

werkt nu ook als registratiepage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  346
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:D lol 5... moet je nagaan hoeveel mensen er op blizzard servers zitten XD

ik vindt het gaaf dat het je gelukt is. Mij is het namelijk niet gelukt :D:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 346

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hejj allemaal O0,

Ik ben van plan om een Private Server te maken.

alleen hoe doe ik dat en hoe kan ik aan een PROGRAMMA komen waar ik een Private FunServer kan maken. Kan iemand mij helpen?

Doei,, groetjes brandweerboy :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wesley,, wil jij mij ff een programma sture om een server te maken?

ALs daar geen programma van is,,, wil je dan ff uitlegge waar ik het dan ergens anders kan doen en hoe??

Bedank alvast O0[glow=red,2,300][/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

op http://afgwarriorz.ath.cx/ kan je al op weg helpen nadeel is dat burning crusade niet wordt ondersteund

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

kej bedankt,, ;)

Alleen kheb version 1.12.0 :-\

Kan het daar ook mee?? op de site stond tot en met version 1.11.0

Mzzl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je verstand hebt van MySQL kun je ook Mangos of Kobold proberen. Voor Mangos moet je eens naar www.mangosproject.org surfen. Voor Kobold moet je ff googlen naar 'Kobold Ludmilla'.

WoWEmu werkt niet geweldig, veel DC's en weinig commands. Ik heb het gevoel dat veel mensen eigenlijk alleen een server willen opzetten om zelf alle spullen/cash/commands te hebben. Doe het daar niet voor! WoW is veel leuker als je vanaf level 1 start en wat sociale contacten maakt. Ik speel daarom nogsteeds op de Officiele Servers, wat na anderhalf jaar nog goed bevalt. Misschien is het die 13.50 euro niet waard, maar doe alsjeblieft niet zielig en bespaar jezelf veel moeite en tijd om alles ingame te kunnen hebben. Dit verveelt gauw. Dus speel of op een private server of op de officiele servers, als je niets anders wilt dan alleen maar veel kunnen in WoW. Echter, als je mensen wilt helpen of de kans wil geven op jouw server te kunnen spelen: geen enkel bezwaar! Help mij dan mee een hoster te vinden (nee niet voor geld, ik heb niet veel namelijk!). Heeft iemand nog een oude P4 computer die nooit aanstaat, met (goede) internetverbinding, PM mij nu hier!!! Dat zal ervoor zorgen dat jijzelf GM kunt zijn als je dat wilt en veel mensen van de site erop kunnen spelen!

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik kan voor je hosten, ik heb een 2.0ghz AMD server, xp der op, 10 gb ram en 150 gb HD. Ik had je al toegevoegd alleen je was nog niet online gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

kej,, lijkt me leul 8)

Mzzl!!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zit nu met een probleem :zielig:

ik had WoW met patch 1.12.1 , Nu wou ik TBC spele dus ik had WoW gedownload weer op WoW Europe. Nu ik het heb geinstaleerd, kan ik geen TBC server vinden ( het liefst Funserver ) dus ik wil weer terug op patch 1.12.1 maar hoe doe ik dat? of weet iemand een leuke Private/Funserver (TBC)? wie kan mij helpen? het liefst, antwoord snel want kan anders een tijd nie meer op WoW :'( :redface: :buck: :-\ :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

hmm.. als je wow van www.wow-europe.com dan heb je een groot probleem hun hebben al een voorgestelde patch op staan dus terug naar 1.12.1 zou niet meer kunnen tenzij je het download met bittorent ofzo. En op www.wow-status.net zie ik nog niet zo veel fun servers staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Er zijn geen Funservers met tBC. Dat heeft alles met de servers te maken. Er zijn namelijk nogal wat verschillen in 'merken'. Funservers hebben WoWEmu (tot lvl 255, andere, zelfgemaakte gebieden). Funservers die wel tot level hoog gaan, maar geen zelfgemaakte gebieden hebben, draaien op Mangos of Kobold (of een eigengemaakte versie als RunWoW bijvoorbeeld). Alle andere servers met tBC draaien op Mangos of Kobold of op die eigengemaakte servers.

Een Funserver met eigengemaakte gebieden met tBC draait vooralsnog niet, omdat de servercore van WoWEmu dat niet aankan en het waarschijnlijk ook niet aan gaat kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok,

nou, iedereen denkt dus dat je moet betalen voor WoW, maar dat is helemaal niet zo. Als je WoW koopt of downloadt en hem opstart onder een willekeurige naam dan gaat hij updaten. Laat die update afgaan en installeer die. Doe voor de rest niks.

Ga naar http://www.wowstatus.net/serverlist.php en kies daar een server uit. Als je op een server klikt, dan zie je 3 links: de bovenste gaat naar de site, middelste naar de account creation pagina en de onderste is het server adres. Nou, we kopiëren eerst het server adres in een kladblok. Sla het op, ga terug naar je server die je hebt gekozen en klik op de link om naar de \"account creation\" pagina

te gaan (open dit wel met internet explore, anders krijg je foutmeldingen), vul in de vakjes je gegevens in: nickname en password, druk dan op creation, sluit de internet pagina en ga naar het kladblokje waar je dat server adres heb opgeslagen. Ga naar de map op de hardeschijf waar je Wow heb geinstaleerd, open die map. Daar staat een bestandje genaamd \"realmlist.wtf\", open die met kladblok. Er staat een zinnetje in. Delete dat zinnetje en zet dit neer: set realmlist (dan server adres), druk op opslaan en je bent klaar. Start WoW en kijk of je server het doet! 

Heb je vragen, voeg me dan ff toe op msn: robertvanleeuwen12@hotmail.com

greetz Wasbeertjes

edit van DukeN:

tom6309 schreef (14-10-06):

Mensen, de 'The DukeN Elites' WoW server is geopend. Als je wilt spelen doe dan het volgende:

1. Download WoW via bijvoorbeeld bittorrent.

2. Installeer het.

3. Download patch 1.11.0 hier: http://www.strategyinformer.com/pc/worldofwarcraft/patch/7470.html

4. Draai patch 1.11.0 zodat WoW wordt geupdate.

5. Download Hackpatch 1.11 hier: http://www.solidwow.net/forum/index.php?download=4

6. Run de Hackpatch.

7. Zet bij 'Enter your server's DNS or IP address': 213.73.147.27

8. Finish de Hackpatch.

9. Ga naar http://dukenwow.no-ip.info:8080/ .

10. Zet bij Login en Password de gegevens die jij wilt hebben om in te loggen op WoW.

11. Druk op Login. Als het goed is zie je in het volgende scherm in het groen: '##### (jouw inlognaam) succesfully created'.

12. Start WoW op en maak een character aan.

13. ENJOY!

Heb je aan mij of DukeN nog vragen, stel ze dan in dit topic!

(Dit is het WoW Topic van de Games Sectie, zet geen vragen of opmerkingen over een ander onderwerp neer!)

---------------------------------------------------------------------------

Eys, ik speelde ook WOW op ene trail acount en het is wel hard spel dus ik was weze zoeke voor de free hack totdat ik op deze site aankwam en ff doorlas wou ik het natuurlijk probere.... en ik wil ook wel in de Duken server spele... dus ik was ff de handleiding aan het leze :P en op een gegeven moment moet ik HACK PATCH 1.11 downloade op een site ik kan het daar alleen nergens vinde op die site.... kan iemand me dat progamma of wat info sture voor mijn info.!

GReeTTzzzz

Mick!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

er is helaas geen duken wow server :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

huh hoe bedoel je ....

??? o pde eerste pagina staat dat tog...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De eerste pagina bevat het oudste bericht he. Ik ben helaas geen mod meer, dus ik kan niks meer wijzigen daar.

We zijn hard bezig met de server, ik hoop hier later meer over te kunnen vertellen.

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb ook een server die heet moonfire

ga naar www.moonfire.yourbb.nl om naar de moonfire forum te gaan

daar vind je ook ales info om te joine ik hoop dat je er op komd ik zou het leuk vinde  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...