Spring naar bijdragen

virusscanner


Deamon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wie weet wat op dit moment de beste virus scanner voor windows is????

greetz wasbeertjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 69
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

ik gebruik AVG nog nooit problemen mee gehad en houd me pc wonderlijk schoon enne der is een gratis blijvende versie van ook wel interesting dacht ik zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Er is geen beste, ze zijn allemaal goed alleen je moet er zelf goed mee kunnen omgaan. Avast/AVG zijn de beste gratis virusscanners naar mijn mening, voor betaalde is MC Afee inderdaag goed,Kaspersky en NOD32

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

opzicht heb je helemaal geen virus scanner nodig

zolang je weet, wat je doet, en wat je download

maar soms kan toch zijn dat een virus je pc binnendringt

en als je virusscanner hebt, maakt die programma

bepaalde virussen onschadelijk

maar die virussen die de antivirus ondschadelijk kan maken

zijn meestal virussen die niet iets heel kwaadaardigs doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

daar ben ik het niet helemaal mee eens Hazara, als je bijv. naar een cracksite gaat dan flipt mn virusscanner zowat van al die virussen daar, en zonder virusscanner word er dan allemaal troep op je pc geinstaleerd.

maar ik had ook even een vraag

de laatste tijd heb ik al 3x gehad dat mijn beeldscherm opeens uitviel, en als ik opnieuw ging opstarten kreeg ik allemaal rare dikke strepen in mn beeld (die hebben verschillende kleuren). Als ik dan heel vaak pc uitzet en weer aan doet hij het wel weer mja, dit is niet echt de bedoeling geloof ik. op de dag dat het begon had een vriend van mij hetzelfde, en vandaag dus weer allebei, weet iemand of dit een VIRUS is ? of wat ik ermee kan doen?

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ocram schreef:

daar ben ik het niet helemaal mee eens Hazara, als je bijv. naar een cracksite gaat dan flipt mn virusscanner zowat van al die virussen daar, en zonder virusscanner word er dan allemaal troep op je pc geinstaleerd.

maar ik had ook even een vraag

de laatste tijd heb ik al 3x gehad dat mijn beeldscherm opeens uitviel, en als ik opnieuw ging opstarten kreeg ik allemaal rare dikke strepen in mn beeld (die hebben verschillende kleuren). Als ik dan heel vaak pc uitzet en weer aan doet hij het wel weer mja, dit is niet echt de bedoeling geloof ik. op de dag dat het begon had een vriend van mij hetzelfde, en vandaag dus weer allebei, weet iemand of dit een VIRUS is ? of wat ik ermee kan doen?

alvast bedankt

videokaart problemen,

Driver niet goed, videokaart niet goed in PC, kabels niet goed aangesloten. Videokaart word te warm :side:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

hmm, zou kunnen alleen hoe is dan te verklaren dat een vriend van me die zijn computer al tijdje heeft het ook opeens heeft? en precies op dezelfde dag.

ik heb mn videokaart al paar weekies en nog nooit problemen mee gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nee da\'s idd niet zoveel ;), maar ik heb nog steeds last van het probleem en het lijkt wel steeds erger te worden, ben vandaag 30min bezig geweest om mn pc op te starten, dus heb mn videokaart er nu uitgehaald en alles doet het weer :unsure: , ik dacht dat misschien het probleem de voedingskabel kon zijn, er hangen in mijn pc een aantal witte en zwarte voedingskabels, welke hoort erin te zitten ? en staan die dingen altijd aan ?(vast een hele domme vraag mja :P)

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...