Spring naar bijdragen

Reizen, van stad naar stad


Gast Rikkert

Aanbevolen reactie

Aloha,

Ik heb een beetje gemerkt de er steeds minder word gepost de laatste tijd op \'\'de huiskamer\'\' of het ligt aan mij ;)

Maar ik heb nu wel een geinig idee in mijn hoofd namelijk:

gebruik een plaatje van een stad, van google.nl! En vertel er wat bij van bijvoorbeeld:

Iemand heeft net een plaatje gepost over Parijs en jij post een plaatje over Londen . Vertel er dan graag bij waarom je van die naar die stad gaat! Gebruik ook een beetje typisch die stad plaatje, dan kun je bijvoorbeeld echt zien of dat Rome is!

Laten we maar eens beginnen bij hartje Amsterdam:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

hmm, dit zijn van die topic die echt nergens overgaan, kijk er zijn ook leuke dingen om het forum leuk te houden, neem het voorbeeld van Duken, Pic vs Pic, dat is wel leuk :P, maar hier vind ik persoonlijk weinig leuks aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik vind je topic wel ok hoor Marniboy. Je probeert inderdaad leven in de brouwerij te houden. Prima man! ;)

Forums horen ook soms nergens over te gaan. Maakt het juist zo gezellig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...