Spring naar bijdragen

TMPGEnc 1.6 brandt 2 volumes


Gast dterhaar

Aanbevolen reactie

In TMPGEnc 1.6 heb ik een aantal VOB bestanden geladen en daarna heb ik die blijkbaar omgezet in volume 1 en volume 2. In volume 1 zit alleen Video TS waarin ook het DVD menu zit. Ik weet niet wat in volume 2 zit, waarschijnlijk de hele film. Dit alles is 6.5 GB groot. Moet ik nou alleen volume 1 of 2 branden of gewoon allebei? En kan Nero er een Longplay disk van maken (4,7 naar >6.7 GB)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

wat was nou precies de bedoeling ?

je hemt nu 2 mappen, 1 met video ts en 1 met \"onbekend\".

als je die files die in de Video TS map zitten nou eens probeert af te spelen, wat gebeurt er dan ? (hoe groot is die map ?)

wat voor soort bestanden zitten er in map 2 dan ? (en kun je die afspelen)

offtopic: ik vind tiscali 3x niets, wel goedkoop maar daar blijft het wel bij, - slechte service - geen nieuwsgroepen - je contract van 1 jaar word automatisch verlengt waardoor het niet mogelijk is tussentijds over te stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

het is nu zo:

ik heb 2 mappen: volume 1 en volume 2. In Volume 1 zit alleen een map Video TS met daar weer in het disc menu en misschien iets onbekends. In Volume 2 zit de gewone film.

Wat moet ik doen? ze allebei branden of 1 van de 2?

offtopic: dit is m\'n driehonderdste bericht :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

normaal moet je alleen de \"video_ts\" map branden, dat is voldoende.

ik neem aan dat dat gewoon moet lukken, probeer het anders eerst even op dvd -rw en kijk of de map gewoon de grootte van een dvd heeft.

het kan zijn dat ik er naast zit, verbeter mij dan :whistle: :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb het al gedaan :)

nou loopt de ondertitel weer niet synchroon aan de film. De film bestaat uit twee helften. Kan ik gewoon met SubSync bepalen waar het einde van het eerste deel ligt en zo ja hoe dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmm, dat heb ik ook eens geprobeert maar toen is het niet gelukt ;( er staat ergens een handleiding voor ondertiteling, daar staat ook hoe dat met het begin en eind zit, bij \"na het downloaden\" staat hij ergens :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...