Spring naar bijdragen

dikke probleem denk ik met XP


kroonkurk

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste mensen,

ik heb denk een klein probleempje.

sins van middag kan ik mijn computer niet meer opnieuw opstarten of uitschakelen, en msn kan ik ook niet meer gebruiken.

sins ik de virus scanner moest instellen ombestanden tescanne die ik via msn ontvangde.

dus ik AVG aan gewezen, en klikte op bestand opslaan toen heb ik opgeslagen. en toen liep mijn msn vast. was nog niet zow erg want heb er vaker last van.

maar hij deed tog moelijk om msn toen uiteschakelen.

ik daarom virusscanner maar even aan geslingerd en die heeft niks gevonden.

dus ik probeer msn toch eens opnieuw optestarten maar nog doet hij het niet.

ik dacht toen bij me eigen ik zal pc eens opnieuw opstarten, ik hem opdracht gegeven krijg een of andere error ook vaker gehad dus ik klik op nu beeidigen maar toen kwam dat venster weer en dat blijft maar komen. en windows word nie afgesloten.

nu dacht ik bij me eigen dan maar stekker eruit trekken alleen heb ik toch maar nie gedaan want de vorige dat ik dat deed heeft voeding piek stroom door gelaten en weg moederbord

maar nu is mijn vraag wat is er hier aan de hand??

iemand een ideetjuh??

MvG,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...