Spring naar bijdragen

Mafia 2 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou waarom kopen? Omdat ik wel geef om de game develpers. Goede games waar ik veel uren in speel koop ik ook. De games worden natuurlijk niet voor niks gemaakt. Maar dat begrijp je zelf ook wel.

Al ben ik wel van mening dat de games (zeker voor de scholier) aan de dure kant zijn. Na een halfjaar kosten die games de helft, wat ik dus vreemd vind. Maar goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 145
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat doen ze omdat er in Amerika veel Tweedehandse games verkocht worden, zo lopen ze veel geld mis. Als de uitgevers op het moment dat de game saai begint te worden de prijs verlagen, kunnen mensen overwegen de nieuwprijs te betalen voor een nieuwe game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou waarom kopen? Omdat ik wel geef om de game develpers. Goede games waar ik veel uren in speel koop ik ook. De games worden natuurlijk niet voor niks gemaakt. Maar dat begrijp je zelf ook wel.

Al ben ik wel van mening dat de games (zeker voor de scholier) aan de dure kant zijn. Na een halfjaar kosten die games de helft, wat ik dus vreemd vind. Maar goed....

Klinkt ook wel weer logish. Daarom koop ik ook af en toe een legale game (als die al wat langer in de winkel ligt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

HOOFDDORP - Mafia II is "een hoop racistische onzin". Dat zegt UNICO National, een Amerikaanse organisatie die Italiaanse Amerikanen vertegenwoordigt. De organisatie is van mening dat Mafia II Italianen en Italiaanse Amerikanen afschildert als criminelen.

© Gamer.nl

UNICO National, dat zichzelf de grootste Italiaans-Amerikaanse organisatie van de Verenigde Staten noemt, zegt dat Mafia II "de nieuwe generatie indoctrineert" met het idee dat de Italiaanse cultuur gekoppeld is aan criminaliteit.

André DiMino, president van de organisatie, eist in een brief aan ontwikkelaar 2K Games dat het afziet van het uitbrengen van Mafia II.

In een andere open brief naar Strauss Zelnick, de baas van uitgever Take-Two, schrijft DiMino dat Mafia II een "denigrerend stereotype neerzet wat stelt dat georganiseerde misdaad exclusief aan Italianen en Italiaanse Amerikanen toebehoort.

"Waarom zou Take-Two een game voor zijn doelgroep, bestaande uit jonge mensen, uitbrengen waarin zij een nieuwe generatie indoctrineren met de associatie van Italianen en Italiaanse Amerikanen met gewelddadige en georganiseerde misdaad en daarbij all andere maffia-organisaties die geleid worden door andere etnische groeperingen buiten beschouwing laten?"

Reactie

Zelnick liet in een reactie op de brief weten dat Mafia II helemaal niet op een jonge generatie gericht is en dat hij zich niet kan vinden in de beschuldigingen.

"Mafia II vertelt een meeslepend verhaal over de georganiseerde misdaad in Amerika - een onderwerp dat al decennia lang een rol in films, televisieseries en romans gespeeld heeft. UNICO, evenals iedere andere organisatie die beweert Italiaanse Amerikanen te vertegenwoordigen, heeft Mafia II niet gezien of gespeeld", schrijft Zelnick.

"Hier bij Take-Two maken we een afweging tussen ons recht op vrijheid van meningsuiting en wat wij denken dat een goed doordachte en verantwoordelijke benadering is om onze producten te ontwerpen en te marketen.

Mafia II heeft een volwassen leeftijdclassificatie, wat in overeenstemming is met onze stricte industriestandaarden. Het is specifiek niet bedoeld voor jonge mensen."

Standaarden

"Wij lanceren alleen titels die aan onze standaarden voldoen: als kunst, als entertainment en als een sociaal verantwoordelijk product. We streven ernaar om het vertellen van een creatief en meeslepen verhaal, dat artistieke expressie naar een nieuwe niveau brengt, te onderscheiden van onderwerpen die geweld of stereotypen ongegrond uitbuiten en verheerlijken. Ik sta volledig achter onze creatieve teams en producten, inclusief Mafia II", aldus Zelnick.

bron: http://www.nu.nl/games/2315596/uitgever-mafia-ii-beschuldigd-van-racisme.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ Marciej123

Juist :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zal wel weer uber overdreven zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Weer al iemand die het niet kan hebben dat iemand anders heel succesvol gaat worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ach ja, laat ze lekker zeuren. Het nieuws boeit me niet, er is niks illegaal aan en de game zal gewoon uitkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

nog paar daagjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik denk even de demo downloaden van steam

ik speel hem mooi spel , en het is godsamme een demo van 10 minuutjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dames en Heren, Mafia 2 is nu te downloaden op TPB!!! Maar let op, hij is nog niet gecrackt, het zal niet lang meer duren.  :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thnx voor de info, ik wacht nog even op de gecrackte versie van Mafia 2 op FTD  :)

Zal wel op 24 augustus helemaal gecrackt zijn. Die mensen die die crack maken zijn bijzonder goed O0

EDIT: OP FTD (NZB's) IS DIE OOK TE DOWNLOADEN, uiteraard zonder crack ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

2 uur en 30 minuten dan heb ik hem  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur en 30 minuten dan heb ik hem  :D

En dan kan je niet spelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

2 uur en 30 minuten dan heb ik hem  :D

En dan kan je niet spelen :D

Haha ja maar ik heb hem dan wel :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 uur en 30 minuten dan heb ik hem  :D

En dan kan je niet spelen :D

Haha ja maar ik heb hem dan wel :D :D

Haha, ik wacht gewoon op de gecrackte versie :)


Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 15:11:11

Gelezen op FTD:

1) Zorg dat je Mafia Demo hebt geinstalleerd.

2) Zorg dat je Time Limit + No mission failed hebt

3) Download deze maffia

4) Pak de .sid bestanden uit met Phoenix

5) In de map pc van de volledige mafia zit een mapje sds kopieer die met je demo en klaar!

Normaal als je buiten de rode lijnen gaat kan je een stukje en dan val je uit de map of houdt het op. Nu kan je dus overal heen.

   

Deze NZB:

Spotinformatie

Categorie : Spelletjes

Platform : Windows

Formaat : ISO

Genre : Actie

Weblink : http://www.2kgames.com/mafia2/

Tag(s) : B4E 

     

Aantal bestanden : 76 bestanden

Bestandsnaam : b4e550372533.rar t/m b4e550372533.r74

Nieuwsgroep(en) : Meerdere groepen (alt.binaries.x en alt.bin.b4e)

Iedereen die m download, succes! O0

   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

2 uur en 30 minuten dan heb ik hem  :D

En dan kan je niet spelen :D

Haha ja maar ik heb hem dan wel :D :D

Haha, ik wacht gewoon op de gecrackte versie :)


Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 15:11:11

Gelezen op FTD:

1) Zorg dat je Mafia Demo hebt geinstalleerd.

2) Zorg dat je Time Limit + No mission failed hebt

3) Download deze maffia

4) Pak de .sid bestanden uit met Phoenix

5) In de map pc van de volledige mafia zit een mapje sds kopieer die met je demo en klaar!

Normaal als je buiten de rode lijnen gaat kan je een stukje en dan val je uit de map of houdt het op. Nu kan je dus overal heen.

   

Deze NZB:

Spotinformatie

Categorie : Spelletjes

Platform : Windows

Formaat : ISO

Genre : Actie

Weblink : http://www.2kgames.com/mafia2/

Tag(s) : B4E 

     

Aantal bestanden : 76 bestanden

Bestandsnaam : b4e550372533.rar t/m b4e550372533.r74

Nieuwsgroep(en) : Meerdere groepen (alt.binaries.x en alt.bin.b4e)

Iedereen die m download, succes! O0

   

Yep, had het ook al gezien, maar heb geen zin om er moeite voor te doen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

hoe the fk doen die dat?? de game is toch nog niet uit?? zelfs niet in amerika, tis 5 dagen voor de release.

vraag ik me echt af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je hebt volgens mij alleen full map en geen missies. Waarschijnlijk komt de 24e ong. wel een crack uit dat je al een paar missies kan doen (naja, dat hoop ik tenminste). Ik ben benieuwd hoe ze het steam element gaan cracken en de eventuele nieuwe beveiliging :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Leuk ideetje maar ik wacht wel tot de crack want alleen rond rijden vind ik ook niet veel aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De game is inderdaad al gelekt voor de 360 en PC. Via de bekende wegen zijn ze te downloaden maar voor de PC is er nog geen fix om hem op de minder legale manier te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wacht gewoon tot de 24e, dan weet ik tenminste zeker dat ik de goede heb. Op FTD heb ik alleen geen 360 versie kunnen vinden.

Edit:/ toch maar aangezet hehe :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

en nu wachten en hopen op een goed werkende crack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gok dat ze al mee bezig zijn en deze game hoog staat op het prioriteiten lijstje van realoded en skidrow :) Morgen of overmorgen ik zeg t je ;D


Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 21:26:47

Ziet er naar uit dat die binnenkort al gecracked is:

Mafia 2 Crack-Razor1911-Reloaded Official

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik gok dat ze al mee bezig zijn en deze game hoog staat op het prioriteiten lijstje van realoded en skidrow :) Morgen of overmorgen ik zeg t je ;D


Post samenvoeging: augustus 22, 2010, 21:26:47

Ziet er naar uit dat die binnenkort al gecracked is:

Mafia 2 Crack-Razor1911-Reloaded Official

lets wait then

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...