Gast ocram Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Beste mensen, Sorry dat wij zo opeens offline zijn gegaan. Er is na een erg kort overleg besloten dat wij niet tegen de druk van de overheid kunnen. Daarom is deze site nu TORRENTVRIJ. Je hoeft niet te komen vragen waarom je torrent het niet doet, DEZE ZIJN ER NIET MEER. OOK ZIJN ALLE RATIO\'S OP 0 GEZET Er zijn nu geen gegevens meer over jullie op deze site die schadelijk kunnen zijn. Ze kunnen zien dat je lid bent hier, meer is er niet meer. Dit is best drastisch, ik weet het, maar het is noodzakelijk. Als de politie een bende autostelers oppakken is het toch ook terecht....ondanks het hun hobby is :-) (bron www.traasje.nl) :evil: gvd, ik vond dat juist zo\'n goede site, stonden veel leuke programma\'s op, bijna alle dvd hadden nl sub, maar nu . Ik word ook niet goed van \"Brein\" ze lopen alles voor iedereen te verpesten :s, mensen moeten het toch zelf weten. ik vind dit allemaal erg jammer. @duken, die link naar traasje kan ook wel weg bij links, er komen wss toch geen torrents meer op die site edit: deze sites zijn ook uit de lucht : Gollumtorrents - een .org site DikkeDonder - thuis server torrentpassion (.org site) NL-experience - . com site TastyTorrents - .org site LucWare - .org site WhiskeyPlace - .org site DesignTorrents - .org site Watzkeburt (.nl site) borrelnootje (.net site) C\'tjes (ip adres) witchtracker (.org site) Strontvlieg Spingiestt (.org en .com) Van het weekend uit de lucht: torrent.mika4u (.nl site) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Februari 15, 2006 Delen Geplaatst Februari 15, 2006 Tja.... het is triest. MAAR ALS GVD DAT BRIEN NIET OPTIEFT kunnen wij ook gewoon downloaden. Maar het waren altijd wel goede sites. Nu weer andere sites zoeken. groetjes computas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2932 Prestatiepunten: 25020 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Vrijdag om 14:03 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Tja... wat moet ik zeggen... Is inderdaad vervelend dat ze offline gaan maar waar er 1 offline gaat komen er straks 2 bij. Maar brein doet ook gewoon hun werk dus ach... Wat alleen niemand lijkt te begrijpen is dat de techniek in de wereld veranderd en dat het offline gooien van websites geen zin heeft. De providers maken reclame over het sneller downloaden van muziek etc...wat blijkt, downloaden mag ook. Wat niet uploaden... het ligt allemaal zo krom. Maar goed dat komt iedereen straks wel achter. Het internet word alleen maar sneller en het duurt niet lang meer of het downloaden van een dvd duurt niet langer als 5 minuten. Dus als brein eens verder kijkt als het offline gooien van website van hobbyisten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Ik vind dit echt zware shit, (piep) Brein, had ik eindelijk een goeie torrent site, gebeurt dit, naja nu moet ik voortaan me torrents maar weer op www.piratebay.org zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
scudo Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2006 ocram schreef: Spingiestt (.org en .com) Bovenstaande tracker is niet uit de lucht gehaald, maar is gaan samenwerken met de http://www.torrent-boost.com/ tracker. Is alleen afwachten hoelang het duurt voordat deze ook offline gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast ocram Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 ja ik ben daar ook lid van, maar er staan niet dezelfde dingen op. mja, wel veel nl sub en veel aanbod dus dat is nu mijn vaste torrent site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
scudo Geplaatst Februari 16, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Ik ben zelf vaste bezoeker van LiquidTorrent...vanwege het grote en diverse aanbod wat ze daar hebben. Torrent-Boost is naar mijn mening te klein, en er word te weinig geseed, wat weer lange downloadtijden tot gevolg heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast Tijn Geplaatst Februari 16, 2006 Delen Geplaatst Februari 16, 2006 Sinds de fusie van torrentboost en die andere site is het echt al een stuk drukker, dus meer seeders/leechers wat voor hogere snelheden zorgt. Liquidtorrent ben ik nu ook lid van, maar ik vind het zo iritant dat alles daar in het nederlands moet, en ze hebben ook vrij klein aanbod van xvids (veel meer dvd) waar mijn voorkeur in het algemeen naar uit gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 hmm, ik was net ff op www.nu.nl aan lezen, zag ik dit ;) AMSTERDAM - Alle waarschuwingen en spotjes tegen piraterij ten spijt, het blijkt dat je als thuisgebruiker weinig te vrezen hebt van Stichting Brein en de BSA. Dat stelt het computermaandblad PCM, dat onderzoek deed naar illegale software. Volgens het tijdschrift wordt er praktisch geen actie gevoerd tegen consumenten die illegale software gebruiken. De Business Software Alliance (BSA) onderneemt wel harde actie tegen de illegaal opererende zakelijke gebruiker en Stichting Brein werpt zich op tegen het illegale aanbod van entertainmentsoftware voor consumenten, maar er is niemand die actie onderneemt tegen het illegaal gebruik van consumentensoftware, zo schrijft PCM. Een andere conclusie is dat de grens tussen illegale en legale software soms maar moeilijk te trekken is. De regels op dit gebied laten zich op meerdere manieren interpreteren, waardoor het in de praktijk vaak onduidelijk is wat nu wel en niet mag. Bovendien blijken illegale versies vaak zo goed nagemaakt dat niet meer te zien is of het een legale of een illegale versie betreft. Hoge prijs Een belangrijke reden voor consumenten om illegale software te gebruiken is de hoge prijs van de softwarepakketten. PCM denkt dat als de prijzen zouden zakken, steeds meer mensen hun software legaal zouden kopen. ---------------- je kan het ook anders bekijken, die brein enzo richt zich nu vooral op de aanbieders, maar voor hetzelfde geld gaan ze zich richten op de consumenten, en dan is heel nederland de lul Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 maar dat doen ze gelukkig nog niet, dus ik heb nog niets te vrezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 dat is onbegonnen werk, dan zouden ze heel nederland in dienst moeten hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 die torrentsites moeten het net doen als vele andere sites, de server nie meer in nederland hosten maar in het buitenland dan mag het weer wel dan kunnen ze de site nie uit de lucht halen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 25, 2006 Delen Geplaatst Februari 25, 2006 jaja volgens mij komen ze terug want de ratio\'s zijn al weer zichtbaar nu alleen de torrents nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Februari 25, 2006 Delen Geplaatst Februari 25, 2006 laten we het hopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Februari 25, 2006 Delen Geplaatst Februari 25, 2006 damnit ik zie net dat ik ben gedegradeerd tot misbruiker, dat word de komende tijd ff uploaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 2, 2006 Delen Geplaatst Maart 2, 2006 great news !!! traasje is back !! http://82.192.81.14/ suic6 mense Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2932 Prestatiepunten: 25020 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Vrijdag om 14:03 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 3, 2006 omg... dat is wel heel snel... :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 het uploaden kan beginnen :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 bij mij is hij nu weer down:( , of ben ik de enige Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 bij mij ook, hopelijk niet weer een brein actie ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast flipper Geplaatst Maart 15, 2006 Delen Geplaatst Maart 15, 2006 Ja is ie weer verdwenen? Sinds vanmorgen en vanavond niet kunnen inloggen. had daar nog wat lopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 gelukkig traasje is niet gestopt: Wegens een hardwarematig probleem zijn wij genoodzaakt om de server nog tijdelijk offline te laten. Sorry, wij kunnen hier niets aan doen voor de rest. begin volgende week zal de tracker weer up en running zijn. Staff Tracker.Traasje.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 ik las het ook net, wel jammer dat ze pas zo laat iets laten weten op de site. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 17, 2006 Delen Geplaatst Maart 17, 2006 tja, denk dat ut niet eerder kon door hun hardwareproblemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 19, 2006 Delen Geplaatst Maart 19, 2006 Update : traasje is weer online maar de torrents staan er voorlopig nog niet op, ik denk dat ze nog steeds een server in het buitenland aan het zoeken zijn, want dat IP adres (website) komt gewoon uit nederland... Vanwege een hardwarematige crash zijn de torrents tijdelijk offline Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie