Spring naar bijdragen

vuze


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb net Vuze gedownload, maar ik kan het programma niet openen. Als ik op Vuze klik in het bureaublad krijg ik het volgende:

An error has occurred during startup:

java.lang.ClassNotFoundException: org.gudy.azureus2.ui.swt.Main

at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)

at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)

at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)

at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)

at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)

at com.exe4j.runtime.LauncherEngine.launch(Unknown Source)

at com.exe4j.runtime.WinLauncher.main(Unknown Source)

Weet iemand waar dit aan ligt? En wat ik eraan kan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Als je het zelfde wilt uploaden als je download dan moet je deelverhouding minimaal 1 zijn. Maar dit doe je dan idd alleen maar om aardig te zijn voor anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@morrison22 utorrent gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb utorrent al ooit gebruik alleen werd mijn muziek heel langzaam of niet gedownload. Ik gebruikte ook de site isohunt.com

Ik heb zowieso nog niet zoveel ervaring met torrents, ik heb hiervoor namelijk ares gebruikt, maar ik wilde albums kunnen downloaden.

Dus heeft iemand nog een paar goede/betere sites? Ik zal utorrent maar weer gaan downloaden dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

albums is toch beter met utorrent. Als het langzaam gaat proberen poorten openen. En kijk bij de download naar hoeveel seeds er zijn (hoe meer hoe beter) en hoeveel peers (hoe meer hoe slechter).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Sorry! maar ik heb echt geen idee hoe ik poorten moet openen. Ik ben naar instellingen gegaan en daar vond ik wel iets wat met poorten te maken had maar ik wist niet welke hokjes ik moest aankruisen.

Zou je kunnen uitleggen hoe ik poorten moet openen?

Gaan door poorten te openen ook het aantal seeds ophoog want bijna al mijn albums heb 0(0) seeds en 3(4) peers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nee het aantal seeds ligt aan de download, dan moet je een andere kiezen want zonder seeds krijg je hem niet compleet.

Om poorten te openen moet je eerst bij instellingen > verbinding kijken welke poort is ingesteld.

Je poort moet je openen in je router en firewall. Dus heb je een router? Zo ja, kijk dan eens op www.portforward.com, zo zie je hoe dat moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  51

[A]morrison22 utorrent gebruiken

vraagje over je speedtest, woon je in belgie ? zo ja, welke provider gebruik jij dan wel ? ik gebruik telenet en daar is de maximum downloadsnelheid 20 mb per seconde wat ik toch wel regelrecht traag vind, iemand tip hoe ik vanuit belgie vlugger kan downloaden?


Post samenvoeging: januari 02, 2010, 06:20:34 am

Ik heb utorrent al ooit gebruik alleen werd mijn muziek heel langzaam of niet gedownload. Ik gebruikte ook de site isohunt.com

Ik heb zowieso nog niet zoveel ervaring met torrents, ik heb hiervoor namelijk ares gebruikt, maar ik wilde albums kunnen downloaden.

Dus heeft iemand nog een paar goede/betere sites? Ik zal utorrent maar weer gaan downloaden dan.

ik gebruikte al verschillende torrentsites en eerlijk gezegd vind ik vuze toch wel één van de snelste hoor, maar als je download moet je wel je firewall uitzondering toestaan anders gaat de boel behoorlijk wat trager hoor, jammer dat het je niet lukt van vuze, is je java up to date ? en probeerde je al vuze te downloaden via IE, laatste keer dat ik vuze moest downloaden , ik heb namelijk nieuwe pc gekocht, toen lukte het me niet via mozilla, kreeg ook heel de tijd meldingen over java, en via IE is het me uiteindelijk wel gelukt, vuze gaf me de mogelijkheid om de problemen met java op te lossen door ergens te bevestigen dat vuze java mocht regelen


Post samenvoeging: januari 02, 2010, 06:22:21 am

Nee het aantal seeds ligt aan de download, dan moet je een andere kiezen want zonder seeds krijg je hem niet compleet.

Om poorten te openen moet je eerst bij instellingen > verbinding kijken welke poort is ingesteld.

Je poort moet je openen in je router en firewall. Dus heb je een router? Zo ja, kijk dan eens op www.portforward.com, zo zie je hoe dat moet.

als ik problemen heb met mijn poort die gesloten blijkt te zijn, dan doe ik dit nooit via mijn router, ik zou begot niet weten hoe, ik doe dit enkel en alleen maar via mijn firewall en dat lukt mij ook altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 34

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...