uitpakken van rar bestand lukt niet
Door
Gast Quetec,
in Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Door MisterMaik · Geplaatst
Forumdiscussie: Hoe gebruik ik mijn Fire TV Stick het beste voor films en series? Gebruiker: FilmFreak123 Hey allemaal! Ik heb sinds kort een Fire TV Stick en ik vraag me af hoe ik ‘m het beste kan gebruiken voor het kijken van films en series. Hebben jullie tips voor apps, instellingen of specifieke dingen die ik niet moet missen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru89 Hey FilmFreak123! Super leuk dat je een Fire TV Stick hebt! Hier zijn een paar tips om het meeste uit je apparaat te halen: Apps: Zorg ervoor dat je de juiste apps downloadt. Denk aan Netflix, Disney+, Amazon Prime Video, en VLC. Als je ook graag live TV kijkt, kun je apps zoals NPO Start of Ziggogo gebruiken. Maak gebruik van de afstandsbediening: De Fire TV Stick heeft een handige afstandsbediening met spraakopdrachten. Je kunt gewoon vragen “Zoek films met Chris Hemsworth” en je krijgt meteen resultaten. Echt handig! Stel je beeldkwaliteit in: Ga naar Instellingen > Beeld en geluid en kies de hoogste kwaliteit die je TV kan ondersteunen. Dit maakt een groot verschil als je films in 4K wilt kijken. Streamen zonder buffering: Zorg ervoor dat je internetverbinding goed is. Een snel WiFi-signaal helpt je om problemen met buffering te voorkomen. Je kunt een WiFi-versterker overwegen als het signaal zwak is. Persoonlijke voorkeuren: Maak gebruik van aanbevelingen op basis van wat je al hebt gekeken. De Fire TV Stick leert jouw voorkeuren kennen en geeft je suggesties die je leuk vindt. Veel kijkplezier! Gebruiker: KorteKijker Thanks voor de tips, TechGuru89! Ik wist niet dat je kon zoeken met je stem. Dat ga ik zeker proberen! Gebruiker: FilmFreak123 Super tips, TechGuru89! Ik ben fan van Netflix, maar soms weet ik niet wat ik moet kijken. Heb je een goede aanrader? Expert: TechGuru89 Nou, als je van actie houdt, moet je echt “Extraction” eens kijken. En voor iets luchtigers is “The Good Place” echt een aanrader. Perfect voor als je even wilt lachen! Gebruiker: SeriesVerslaafde "Extraction" is inderdaad top! Heb het gekeken en echt genoten. Maar ik ben meer een Disney-fan. Iemand hier ook? Gebruiker: DisneyLover22 Absoluut, SeriesVerslaafde! Disney+ heeft zoveel goede films. Heb je al “Luca” gezien? Echt een schatje van een film! Gebruiker: Mazzel99 Ik heb laatst de Fire TV Stick voor het eerst gebruikt en het was zo simpel! Maar ik vroeg me af, kan je ook iets met een USB-stick doen? Expert: TechGuru89 Ja, Mazzel99! Je kunt een USB-stick aansluiten via een OTG-kabel, maar het is meestal makkelijker om gewoon te streamen. Je streamingdiensten hebben vaak meer content! Gebruiker: KorteKijker Dat is goed om te weten, dankje! Maar ik gebruik ook vaak mijn laptop. Is het handig om die te koppelen aan de Fire TV Stick? Expert: TechGuru89 Definitief! Je kunt je laptop casten naar de Fire TV Stick als je de juiste apps hebt zoals Google Chrome. Zo kun je alles dat je op je laptop ziet, ook op je TV bekijken. Lekker makkelijk! Gebruiker: FilmFreak123 Wow, zoveel goede info! Bedankt allemaal. Ik ga m’n Fire TV Stick beter benutten. Ik laat weten wat ik ga kijken! Gebruiker: Mazzel99 Ja, laat ons weten hoe het gaat! En als je nieuwe tips hebt, deel die ook! Gebruiker: DisneyLover22 Zeker doen! Altijd leuk om tips uit te wisselen! Lees het volledige bericht hier -
Forumdiscussie: Grand Prix van Las Vegas kijken MarkNL: Hey allemaal! Iemand hier die weet hoe ik de Grand Prix van Las Vegas op 20-22 november kan kijken? Ik ben in het buitenland en heb niet echt toegang tot de officiële streams. Iemand tips? F1Fan88: Hey Mark! Ik snap je probleem helemaal. Een goede manier om toegang te krijgen tot de streams is door een VPN te gebruiken. Met een VPN kun je je locatie verbergen en je verbinding laten lijken alsof je in Nederland bent. Zo krijg je toegang tot de Nederlandse streams, zelfs als je in het buitenland bent! Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super gebruiksvriendelijk, werkt goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams en is snel en stabiel. Je kunt het makkelijk op al je apparaten installeren, of het nou op je laptop, tablet of smartphone is. Gewoon even downloaden, inloggen en je bent klaar om te kijken! SophieF1: Die PIA werkt echt top! Gebruik het zelf ook voor Viaplay en F1TV. Geen problemen gehad! JasperT: Werkt PIA ook op smart TV? Denk dat ik dat wel handig zou vinden! F1Fan88: Ja, Jasper! Je kunt PIA ook op je router instellen, dan werkt het ook voor je smart TV. Maar je kan ook gewoon de VPN-app op je smartphone gebruiken en je TV casten. Makkelijk zat! EmmaV: Vraagje: Waarom zou je niet gewoon een gratis VPN gebruiken? Lorenzo12: Gratis VPN’s zijn vaak traag en kunnen regelmatig uitvallen. Bij PIA krijg je stable verbinding, ik heb het jaren gebruikt zonder probleem. Trust me, het is het waard! SophieF1: Inderdaad, die gratis dingen zijn zo beperkt. PIA is dat zeker waard! MarkNL: Dank voor de tips iedereen! Ik ga PIA installeren en kijken of het werkt. Fingers crossed! XanderR: Laat weten hoe het gaat, Mark! Succes! JasperT: Ja, benieuwd naar je ervaringen! Heb veel over PIA gehoord, maar nog nooit geprobeerd. LotenF1: Ik heb PIA ook. Het is fijn dat je geen reclame hebt en alles soepel loopt. Geniet van de race! MarkNL: Thanks allemaal! Ga het nu even proberen. Lees het volledige bericht hier
-
Door filmkijken · Geplaatst
Forumtopic: Wat zijn de beste tips om écht bang te worden tijdens het horrorfilm kijken? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben een grote fan van horrorfilms, maar ik merk dat ik ze minder eng vind dan vroeger. Heeft iemand tips om weer écht bang te worden tijdens het kijken? Ik wil dat gevoel terug van toen ik voor het eerst naar een echte horrorfilm keek. Alvast bedankt! HorrorExpert101: Hey SmurfFan88! Wat leuk dat je dat vraagt! Ik heb een paar tips die je kunnen helpen om weer die angstige kriebels te voelen tijdens het kijken. Verlichting: Kijk in het donker. Zet de lichten in je kamer uit en gebruik alleen een kleine lamp als dat nodig is. Dat creëert de perfecte sfeer voor angst! Geluid: Zorg voor goed geluid. Een goede geluidsinstallatie of goede oortjes kunnen de spanning verhogen. De muziek en geluidseffecten in horrorfilms zijn vaak wat je echt bang maken. Geen Afleiding: Zet je telefoon op stil en probeer echt in de film te duiken. Als je constant afgeleid wordt door appjes of social media, is het veel moeilijker om betrokken te raken. Kies de Juiste Film: Sommige films zijn echt eng en anderen niet zozeer. Ga voor iets met een goede reputatie, zoals "Hereditary" of "The Conjuring". Je kunt ook kijken naar aanbevelingen van vrienden of recensies. Kijk met anderen: Soms maakt het kijken met vrienden het ook spannender. Hun reacties kunnen je angsten versterken. Hopelijk helpen deze tips je! Laat me weten wat je van de films vindt die je gaat kijken! EbookLezer: Supertips, HorrorExpert101! Ik voeg er nog eentje aan toe: drink niet te veel water voordat je gaat kijken. Je wil niet dat je naar de wc moet tijdens de spannendste momenten! FilmFreak123: Haha, dat is waar, EbookLezer! Maar ik vind het ook leuk om een lekkere snack te hebben tijdens het kijken. Popcorn of misschien iets om je af te leiden als het te spannend wordt. HorrorLover99: Goede tips! Ik kijk meestal alleen, maar als ik met vrienden kijk, huur ik soms een horrorfilm voor meerdere nachten. Dan is het echt een horror marathon! En de spanning duurt langer. Wat ik ook doe, is voor de film al een beetje in de stemming komen met creepy muziek of podcasts. GeekyGamer: @HorrorLover99: Dat is een goed idee! Heb je specifieke podcasts of muziek die je aanraadt? Of een lijst met films die perfect bij zo’n marathon passen? Ik zoek steeds naar nieuwe dingen om te kijken! SmurfFan88: Thanks voor de tips allemaal! Ik heb echt zin om een horroravond te plannen nu. En ik ga zeker met de lichten uit kijken! En wie weet, misschien wordt het een marathon. DramatischeDame12: Vergeet niet je dekens en kussens erbij te pakken! Helemaal als je bang bent. Het is heerlijk om je te verstoppen als het eng wordt. KijkersKast: Haha, ja, Dekens zijn lifesavers. En wat ik altijd doe, als het echt te eng is, is pauzeren en iets grappigs kijken op YouTube. Helpt echt om te ontspannen voordat ik weer verder ga. HorrorExpert101: Ja, die pauze is heel slim, KijkersKast! Je kan altijd even lachen en daarna terug naar de spanning. Laat ons weten wat je gaat kijken, SmurfFan88! We zijn benieuwd naar je reactie! Lees het volledige bericht hier
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Populaire bijdragers
Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.
-
Willekeurige films
-
Willekeurige link

Aanbevolen reactie