Spring naar bijdragen

PC Samenstellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Heey~!

Ik heb eindelijk besloten om voor het eerst zelf een complete PC te bouwen in plaats van eentje te kopen.

( Ik weet hoe het moet, het in elkaar zetten. ) :D

http://www.hardware.info/video/wmGTYsQ/Bouw_je_eigen_PC/

Maar ik heb een probleem: Ik weet niet welke Onderdelen ik allemaal moet nemen ( Ik heb er geen verstand van ) zodat ik een complete PC te bouwen.  :redface: :'( :-\ .

Dus ik wil vragen of jullie een lijst voor mij willen maken met alle Onderdelen die ik allemaal nodig heb om een PC te bouwen. ;D

Mijn Budget is rond de €600 en max €700 ex. BTW.

Ik heb geen randapparaturen nodig want ik heb ze al.  O0

Ik heb ook een monitor gezien maar ik weet niet of hij goed is.

http://azerty.nl/2-1052-212132/acer-v193wab-lcd-scherm-tf.html

Ik hoop dat jullie genoeg informatie hebben en mij kunnen helpen met mijn vraag, want ik heb dit nog nooit gedaan.  :-\

Alvast Heel Erg Bedankt~!

Tony~!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53
  • Reacties 62
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Leuk dat je dat allemaal neerzet, maar wat denk je zelf van het budget? Stel dat de monitor 130 euro kost, dan wil jij dus voor 470 euro een goede en stille game-pc gaan bouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Ik heb mijn topic verandert  O0

Check even  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kijk, dat is al beter. :P Max 700 euro excl BTW = 833 euro. Niet dat je daar een extreem goede pc voor kunt krijgen, maar aan een aantal van je eisen kan dan wel voldaan worden. Is het trouwens erg als ik een 20" scherm voor je uitkies? Die zijn veel gemakkelijker te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Als het niet zoveel uitmaakt met de prijs dan vind ik het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb dit nu samengesteld:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198908%5D=1&product%5B92113%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B72197%5D=1&product%5B212039%5D=1&product%5B199228%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B90737%5D=1&product%5B198682%5D=1

alleen moet er nog een draadloze netwerk kaart bij, of maak je gebruik van kabel?

ik zit nu op 790 euro inclusief verzendkosten, btw enzovoort.

toelichting:

behuizing (kast): heb wat bespaard op de kast, maar dat wil niet zeggen dat de kast meteen van slechte kwaliteit is. de kast heeft voldoende ruimte en airflow voor de componenten en om ze koel te houden.

processor: gekozen voor AMD, omdat Intel (bijv. E8400, E8500) meestal duurder is, terwijl de AM3 processor in sommige gevallen zelfs sneller dan de E8400. Het is een AM3 processor, die compatibel is met AM2+, daarnaast beschikt die over 3 cores en 6MB L3 cache geheugen. en dat allemaal voor 120 euro. prima processor dus.

daarnaast nog een processor koeler die goede koeling prestaties neer zet en je systeem ook meteen stiller maakt, in vergelijking met de boxed koeler die er standaard bij zit. Als je later nog van plan bent te gaan overclocken, kan dat altijd nog. Verder nog goede koelpasta erbij gezet.

moedebord: en niet hele dure AM3 moederbord, maar met genoeg handige features voor een zeer degelijke prijs, zoals 2x PCI-E x16 2.0 met CFX (CrossFire) ondersteuning, zodat je later altijd nog een 2e ATI kaart erbij kan zetten. Daarnaast ondersteuning tot 16GB werkgeheugen DDR3. DDR3 is nieuw op de AM3 moederborden in vergelijking met AM2+. Verder beschikt het over dual-channel, dus heb gekozen voor 4GB 1333 MHz van G.E.I.L

videokaart: De HD 4850, maar dit is geen standaard 4850, maar deze is overclocked (OC'ed versie), dat betekent dat die sneller is gemaakt door de fabriek zelf. verder nog 512 MB videogeheugen wat voldoende is voor de resolutie van het beeldscherm wat ik heb gekozen. daarnaast is die maar 96 euro, dat is een zeer goede prijs voor de HD 4850. Als je wilt kan later altijd nog upgraden naar een 2e HD 4850 die je dan in CrossFire zet.

harde schijf: De F1 versie van Samsung met 640 GB geheugen. Dit is een snelle harde schijf en dat voor een goede prijs. Je kan voor 10 euro meer de 1TB versie nemen als 640GB niet genoeg is.

voeding: 520 watt en modulair voor 70 euro van Cooler Master is een goede keuze. Modulair is beter voor de airflow van de kast. De Cooler Master is nu goedkoper dan de OCZ 500 watt die 7 euro duurder is. Dus mooi bedrag voor voldoende voeding en goede airflow. Daarnaast is die ook zeer stabiel.

De DVD-brander is de eerste brander met een brand snelheid van 24x en presteert zeer goed. De prijs is bijna zoals alle andere dvd-brander.

Dan als laatste de monitor. Het is de nieuwe generatie van Samsung. Deze monitor heeft een beeld verhouding van 16:9 wat fijn is films kijken en heeft een goede resolutie. Verder is reactiesnelheid voldoende om goed te kunnen gamen. Als je 20 euro meer uit wilt geven aan een monitor, is de LG W2261V-PF een goede keuze. Deze is 21'5" en beschikt over een Full HD resolutie. Natuurlijk ook 16:9 beeld verhouding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Super bedankt voor je snelle reactie en de gedetailleerde uitleg!  O0

Ik gebruik mijn internet via de kabel en ik heb toch nog een draadloze adapter liggen.

Ik heb nog een paar vragen want ik wil zeker zijn dat dit goed bij mij past, als je het niet erg vind om mij nog een klein beetje te helpen  :-\

1) Kan ik hier Windows Vista op draaien?

1b) Zo ja, welke BIT versie is het beste te gebruiken op deze PC?

2) Is deze PC goed om games zoals Prototype, GTA 4 en Sims 3 te spelen en is het ook goed om Photoshop CS 3 of 4 te gebruiken?

3) Is hij stil?

4) Welke koel pasta moet ik kopen of zit het er al bij?

Nogmaals SUPER BEDANKT voor je snelle en gedetailleerde uitleg~!!!  O0 O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1) Ja dat kan

1b) aangezien er 4gb in zit zou ik 64-bits nemen

2) Ja, de pc is stil

3) Ja

4) Voor pasta kan de deze nemen of deze kan ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Bij de samenstelling van JFK heeft hij een "Cooler Master Hyper N520 RR-920-N520-GP - koeler voor processor" erbij gedaan maar moet ik dan de mee geleverde Koeler van AMD niet gebruiken of wordt hij zonder koeler geleverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een processor heeft voor zover ik weet nooit een koeler meegeleverd. Dus je moet de cooler master hyper N520 gebruiken  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Okay, Thanks~!

Maar mij aller aller laatste vraag: hoelang kan ik deze PC gebruiken?, ik bedoel niet tot hij kapot gaat maar ik bedoel voor de toekomst dan ik geen veranderingen moet aan brengen aan mijn PC dat ik bijvoorbeeld nieuwe spellen 3-4 jaar later nog prima kan spelen. Bijvoorbeeld Prototype 3 ofzo, of GTA 7 of Sims 6  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De samenstelling is nog niet optimaal, net als de antwoorden van Farid. Farid, nogmaals: als je toestemming wilt hebben om hier te kunnen posten, PM me dan even. Je antwoorden zijn lang nog niet zoals ze moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Oh... wat zijn dan de optimale samenstellingen van mijn PC ?  ???

Dus, zijn mijn vragen nog niet goed geantwoordt ? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Inderdaad. Er mankeerden nog een aantal dingen aan de samenstelling, zoals het ontbreken van koelpasta (dat krijg je lang niet bij alle koelers en meestal is het prut!), het geheugen was nog niet optimaal, de videokaart kon beter (OC is leuk, maar Sapphire vertrouw ik wel een stukkie meer dan MSI) en de processor kon 33 euro goedkoper voor 200 MHz minder. Dit is de nieuwe samenstelling, nog wel op basis van die van JFK maar met mijn aanpassingen erin:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B2144%5D=1&product%5B207751%5D=1&product%5B224669%5D=1&product%5B198681%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B198869%5D=1&product%5B212039%5D=1&product%5B72197%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B92113%5D=1&product%5B198908%5D=1

En dan om zelf nog even antwoord te geven op je vragen:

1) Ja, dat kan uiteraard, maar let wel even op Windows 7 dat aankomende oktober in de schappen ligt. Sowieso raad ik de 64-bits versie aan, niet alleen omdat er meer dan 3 GB geheugen in de pc zit, maar ook omdat de 64-bits versies nu even stabiel zijn als de 32-bits.

2) Ja, als je de benchmarks van de videokaart i.c.m. de CPU bekijkt, zie je dat je al die games prima aankunt. Mocht je willen upgraden, dan kan dat bijvoorbeeld naar een DX11 videokaart. Voorlopig is dat niet nodig, maar die videokaarten liggen toch pas over een tijdje (lees: meer dan een half jaar) in de winkel.

3) Ja en nee. Voor echte stilte moet je een kast nemen met geluidsisolatie, zoals de Cooler Master Sileo 500. Het is echter niet zo dat de pc je door het raam blaast of je een gehoorbeschadiging doet oplopen, want de kasten van tegenwoordig zijn veel netter afgewerkt dan zo'n metalen kast van een aantal jaar terug. Daarnaast zit er een goede CPU koeler in die veel stiller is dan de AMD boxed cooler, die wel eens kan ratelen.

4) Dat antwoord van Farid klopte. :) Ik heb inderdaad nog even wat Arctic Silver 5 toegevoegd.

Al met al zit je dan op een net systeem, de monitor is voor de verandering ook eens goedkoop bij Azerty. Je zit nu wel op 740 euro excl. verzending maar incl. BTW, dus je kunt nog een aantal dingen doen (en ik raad ze ook aan!):

1) De Sileo 500 nemen voor extra stilte of de Cooler Master CM690 nemen voor meer kwaliteit en airflow voor het overclocken (30 euro extra).

2) De videokaart upgraden naar een HD4870 (30 euro extra).

3) De voeding upgraden naar ééntje met een tikkie meer kracht voor eventuele grotere overclocks of upgrades (10 euro extra).

4) De harde schijf een schop geven en een 1TB versie nemen: sneller en meer opslag (20 euro).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Heel erg bedankt voor je reactie Tom, maar ik weet niet eens wat overclocken en hoe het moet  :redface:

Is overclocken goed voor je PC of is het juist slecht?

Ik krijg nooit 200GB aan Harde schrijf vol  ;D want ik ruim altijd mijn PC op en gooi vaak dingen weg dus ik denk dat 640GB meer dan genoeg is, maar is de 1TB sneller?

En weet je misschien ook hoelang ik deze PC kan gebruiken voordat ik hem moet upgraden om bij de tijd te blijven?

En is deze Azerty website wel 100% betrouwbaar? Stelen ze je geld niet? Hebben ze een goeie klanten service? Hebben ze een goede reputatie en geven ze geld terug of mag je iets ruilen als er iets mis is met je spullen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik was inderdaad koelpasta vergeten, maar had dat wel in mijn toelichting mee gegeven, waarschijnlijk iets niet goed gegaan :P

maar ik zou even deze shopreviews over azerty lezen ;):

http://tweakers.net/shopreview/6703/azerty-hardware.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Okay, ik zie dat Azerty best een goede reputatie heeft en dus denk ik dat het betrouwbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Overclocken geeft je CPU een extra zetje, maar als je eraan begint zonder er ook maar iets over gelezen te hebben, dan kan het flink misgaan. Snap je de basis echter wel, dan lijkt het me sterk dat je de processor in één keer de vernieling in helpt.

Als je toch zo weinig schijfruimte gebruikt, zou ik het lekker op 640GB houden. De 1 TB schijf die wij normaal gesproken aanraden, is niet zo heel veel sneller. Je moet echt de resterende ruimte benutten om hem te kunnen kopen, voor de snelheid hoef je het niet te doen.

Over het upgraden... iedereen vraagt daarnaar. Het hangt af van je eigen eisen en als jij merkt dat een spel begint te laggen, kun je kijken of je een nieuwe videokaart wilt of niet. Ik kan je geen richtdatum geven waarop alles ineens onmogelijk wordt. Houd het er maar op dat je sowieso de eerstvolgende anderhalf jaar niet zo veel problemen zult tegenkomen.

Azerty is trouwens prima. Ik heb er zelf 4 keer besteld en een aantal dingen gevraagd, teruggestuurd en de hele rambam en ik moet je zeggen dat er weinig webwinkels zijn die je zo goed behandelen als Azerty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Heel erg bedankt~!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zullen we dan maar upgraden naar een HD4870 en qua kast de Sileo 500 neerzetten? Ik vind het persoonlijk wel een leuke kast, er valt goed mee te werken. Alleen is het wel zo dat de aan/uit knop aan de onderkant van de voorkant zitten, dus als hij op de grond staat en je raakt hem met je teen aan, gaat de pc aan als hij uit is en uit als hij aan is. Is dat een probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Ik vind het goed maar ik denk dat mijn ouders het niet goed vinden want ze gingen al akkoord met ongeveer €757 want zij betalen het  ;D  dus als het kan maar dan voor de zelfde prijs dan, graag!

Je kan ook bijvoorbeeld besparen op de monitor want ik vind 19" ook prima

of misschien op de koelpasta of iets anders wat niet belangrijk is

en de uiterlijk van de kast vind ik ook niet zo belangrijk.

Als de PC er maar niet langzamer, luider of minder geventileerd op word~!  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Je kan ook bijvoorbeeld besparen op de monitor want ik vind 19" ook prima

of misschien op de koelpasta of iets anders wat niet belangrijk is

en de uiterlijk van de kast vind ik ook niet zo belangrijk.

Als de PC er maar niet langzamer, luider of minder geventileerd op word~!  ;D

Hier zou ik niet op besparen koelpasta is redelijk belangrijk voor de CPU.

Zonder of met slechte koelpasta wordt je CPU te snel te warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Bedankt voor jullie reactie maar ik denk dat 20" monitor een beetje te groot is want ik zit letterlijk de hele dag echter de PC te gamen en C++ te leren en het kan slecht voor mijn ogen zijn, dus is een 19" monitor misschien wel beter voor mijn ogen en mijn Budget want dan kan ik wel een Cooler Master Sileo 500 nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 53

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nou... op die monitor ga je niet veel besparen omdat hij al zo goedkoop is. Heb je die 20" monitor al gezien? Als je hem kwijt kunt, zou ik hem zeker nemen. Het verschil met 19" is zo klein, op het oog is dat alleen te zien als er een 19 en 20" scherm naast elkaar staan. Het hangt ook een beetje af van de rand om de monitor heen hoe groot het scherm werkelijk is.

Het is misschien wel even belangrijk om te weten waarom wij 19" afraden. Ten eerste is het de resolutie die het hem doet: op een 20" monitor kun je meestal wel 1600x900 of 1680x1050 krijgen, terwijl dat bij 19" bijna alleen maar 1440x900 is. Verder zijn 20" monitoren ook veel meer op de markt tegen over het algemeen een relatief lagere prijs. Daarnaast is het zo dat een 20" scherm te krijgen is in een verhouding van 16:10 en 16:9. Vooral dat laatste is handig voor het kijken van films, maar ook om het scherm wat lager te laten zijn zodat je niet het idee hebt dat je tegen een enorm scherm aankijkt. Dat lijkt me nogal handig voor jou, omdat je geen enorme monitor wilt. Je zegt echter dat 20" slecht voor je ogen is, terwijl 19" dat dan niet zou zijn? Dat is echt niet waar, je krijgt vermoeide ogen van het focussen op een voorwerp op vaste afstand in het algemeen, hoe groot dat voorwerp ook is.

De Sileo 500 is leuk, maar de Elite 334 of 335 is niet zo bijster veel minder. Je budget laat het alsnog toe, of je nu wel of niet een bedrag aan je ouders hebt laten weten. Ik denk dat dat iets is om over na te denken als je de monitor hebt gekozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...