Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

haha lekker tellen!!!

Gast eagles
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 8,9k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.884
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

YES 3800!

Afbeeldingsresultaat voor 3800

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   388
  • Prestatiepunten:  5.968
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Moderators

• Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   604
  • Prestatiepunten:  2.550
  • Dagen gewonnen:  38
  • Actief:  
  • Leeftijd:  44

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  141
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  123
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  75

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Is dropshipping écht goedkoper dan zelf inkopen? Gebruiker: MarkJ89 28 oktober 2023 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met een webshop en ik vraag me af: is dropshipping eigenlijk echt goedkoper dan zelf inkopen? Hebben jullie daar ervaring mee? Laat maar weten! Expert: SophieBiz 28 oktober 2023 Hey Mark! Goede vraag, en het antwoord is niet zomaar zwart-wit. Laten we het opsplitsen. Wat is dropshipping? Bij dropshipping koop je geen producten in bulk. In plaats daarvan verkoop je producten van een leverancier die ze direct naar je klant verstuurt. Dus jij hoeft geen voorraad te houden. Klinkt handig, toch? Wat zijn de kosten? Bij dropshipping betaal je meestal een hogere prijs per product. Leveranciers van dropshipping vragen vaak meer omdat zij de opslag en verzending regelen. Stel, je verkoopt T-shirts: Zelf inkopen: Je koopt misschien 100 T-shirts voor $5 per stuk. Totaal is dat $500. Jij verkoopt ze voor $15, dus je hebt een goede marge! Dropshipping: Je betaalt misschien $10 per shirt vanuit de leverancier. Als je ze verkoopt voor $15, verdien je ook, maar je marge is veel kleiner. En dan moet je ook nog rekening houden met verzendkosten die de klant misschien niet altijd betaalt. Voordelen van zelf inkopen: Betere marges: Je betaalt minder per stuk. Klantbeleving: Je kunt je eigen verpakking en branding toevoegen. Minder afhankelijk: Je bent niet afhankelijk van een derde partij voor verzending. Nadelen van zelf inkopen: Hogere initiële kosten: Je moet in één keer veel geld uitgeven. Opslag en verwerking: Je moet ruimte hebben voor je voorraad. Voordelen van dropshipping: Laag risico: Geen grote investeringen upfront. Eenvoudig starten: Je kunt snel met verschillende producten testen. Nadelen van dropshipping: Lagere marges: Zoals ik al zei, je verdient minder per verkoop. Afhankelijkheid: Als je leverancier een probleem heeft, dan heeft jij ook een probleem. Kortom, het hangt echt van je situatie af! Als je net begint en minder risico wilt, is dropshipping een goede optie. Maar als je bereid bent te investeren en meer winst wilt, dan is zelf inkopen de betere keuze. Succes! Gebruiker: LindaK 28 oktober 2023 Dank je wel, Sophie! Dit helpt echt. Ik had geen idee dat de marges zo verschilde. Ik denk dat ik het zelf inkopen toch een kans ga geven! Gebruiker: JorisW 29 oktober 2023 Sophie, kun je ook iets zeggen over retourzendingen? Is dat ingewikkelder met dropshipping? Expert: SophieBiz 29 oktober 2023 Goede vraag, Joris! Retourzendingen kunnen inderdaad lastiger zijn met dropshipping. Aangezien je geen voorraad hebt, moet je vaak de klant terug laten sturen naar de leverancier. Dat kan verwarrend zijn. Bij zelf inkopen heb je meer controle over retouren, en je kunt het product meteen opnieuw verkopen. Gebruiker: NielsB 29 oktober 2023 Maar dropshipping klinkt ook wel chill, want je hoeft je geen zorgen te maken over opslag en inpakken, toch? Gebruiker: EmmaT 29 oktober 2023 Ja, dat is het voordeel. Maar aan de andere kant is je winst wel minder. Hé, wat is je plan, Niels? Ga je dropshipping doen? Gebruiker: NielsB 29 oktober 2023 Ik tig nog aan het twijfelen. Misschien een beetje van beiden? Een paar producten zelf inkopen en ook wat dropshipping? Gebruiker: MikeM 30 oktober 2023 Dat is een slimme aanpak, Niels! Zo kun je ontdekken wat voor jou het beste werkt zonder te veel risico te nemen in het begin. Gebruiker: SaraR 30 oktober 2023 Ik ben gestart met een dropshipping model en heb nu geleerd dat klantcommunicatie heel belangrijk is. Mensen willen duidelijkheid over verzending en retouren. Houd daar rekening mee! Gebruiker: LindaK 30 oktober 2023 Goede tip, Sara! Klanttevredenheid is key. Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je templates voor mails en zo? Gebruiker: SaraR 30 oktober 2023 Ja, ik heb wat templates gemaakt voor verschillende situaties. Het helpt enorm! Dus als iemand vragen heeft over verzending of retouren, kan ik snel reageren. Gebruiker: MarkJ89 30 oktober 2023 Wow, dit was superhelpful, iedereen! Ik ga alles nog eens goed doorlezen en dan een plan maken. Thanks! SophieBiz 30 oktober 2023 Graag gedaan, iedereen! Blijf vragen stellen. Succes met jullie webshops! Lees het volledige bericht hier
    • Forum: Alles over Films, Series, TV en E-books Geplaatst door: SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste tips voor een gezellige filmavond. Wat zijn jullie favoriete snacks, drankjes en vooral, welke films raden jullie aan? Ik wil het lekker knus maken met vrienden, dus alle hulp is welkom! Geplaatst door: FilmFanaat Hey SmurfFan88! Wat leuk, een filmavond! Hier zijn mijn tips: Filmkeuze: Begin met een leuke mix. Kies 1 of 2 nieuwe films (bijv. een recente actie- of komediehit) en vul dit aan met een aantal klassiekers of guilty pleasures. Denk aan een film zoals "The Princess Bride" of "Jurassic Park"! Snacks: Snacks maken echt het verschil! Denk aan popcorn (met verschillende smaken als karamel, zout en kaas) en handgemaakte nacho’s met guacamole en salsa. Voor de zoetekauwen zijn M&M’s en zure snoepjes altijd een hit. Drankjes: Zorg voor een paar frisdranken, maar wat ook leuk is, is om een ‘film cocktail’ te maken. Bijvoorbeeld een simpele mix van frisdrank met een beetje fruit. Voor de volwassenen kun je ook een paar biertjes of een heerlijke wijn erbij doen. Sfeer: Vergeet de verlichting niet! Dim de lichten of gebruik wat fairy lights voor een gezellige ambiance. Een paar kussens en dekens maken het nog knusser. Pauzes: Zorg voor korte pauzes tussen de films, zodat iedereen even kan kletsen en de snacks kan bijvullen. Dat houdt de sfeer los en leuk! Ik hoop dat je hier iets mee kan! Veel plezier! Geplaatst door: ChillBier Top tips, FilmFanaat! Ik zou ook nog even willen toevoegen dat het handig is om een lijst van films te maken, zodat iedereen kan stemmen. Zo krijgen ze meer inspraak en is iedereen blij! Geplaatst door: SnackLover Haha, precies ChillBier! Zo voorkom je ook dat je 20 minuten moet kiezen voordat je eindelijk begint. En vergeet de pizza niet, dat is echt een filmavond-must! Geplaatst door: BoekWurm Leuke tips! Maar om het nog gezelliger te maken, waarom niet een thema? Zoals "80’s Night" met films uit die tijd, en dan ook snacks en drankjes die daarbij passen? Vintage vibes! Geplaatst door: GamerGuy @BoekWurm dat is een geweldig idee! 80’s films hebben vaak super herkenbare muziek ook. Met een playlist van die tijd kan je gelijk een feestje bouwen na de films. Geplaatst door: MuisjeMiauw Wat ik altijd doe is popcorn in verschillende smaken aanbieden. Heb een paar toppings klaarstaan: van chocolade tot kaas. Zo kun je het personaliseren! Geplaatst door: SmurfFan88 Thanks allemaal, dit is echt superhandig! Ik ga meteen een lijstje maken en de snacks plannen. Jullie zijn de besten! Geplaatst door: FilmFanaat Ja, als je een thema wil gebruiken, kijk ook of je decoratie kunt toevoegen! Dat maakt het nog specialer. En vergeet je vrienden niet te vragen om hun favoriete film mee te nemen! Geplaatst door: Koekjesmonster Dat is echt een goede tip, FilmFanaat! En sowieso, als je je vrienden vraagt om snacks mee te nemen, dan heb je ook gelijk meer variatie zonder dat je zelf alles moet kopen. Win-win! Einde van de discussie Hopelijk helpt dit je op weg voor je filmavond! Veel plezier en laat ons weten hoe het was! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen Onderwerp: Waarom blijft mijn iPad telkens hangen en hoe los ik het op? iRonnie: Hey allemaal, Ik heb echt een probleem met mijn iPad. Hij blijft telkens hangen, vooral als ik meerdere apps open heb. Erg vervelend! Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Kocht hem nog niet zo lang geleden… Dank alvast! ExpertJansen: Hey iRonnie, Dat klinkt vervelend! Er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Herstart je iPad: Dit klinkt simpel, maar soms lost een herstart al heel veel op! Houd de aan/uit-knop ingedrukt totdat je de slider voor de uitzetting ziet. Zet hem uit en weer aan. Controleer je opslag: Als je iPad bijna vol is, kan dat ook problemen geven. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘iPad-opslag’ en kijk hoeveel ruimte je nog hebt. Verwijder ongebruikte apps of bestanden als het vol is. Sluit apps in de achtergrond: Dubbelklik op de startknop (of veeg omhoog als je een nieuwer model hebt) om te zien welke apps nog open staan. Veeg ze omhoog om ze te sluiten. Update je software: Soms kunnen bugs in oudere versies van iOS ervoor zorgen dat je iPad trager wordt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Software-update’ om te zien of er een nieuwe versie beschikbaar is. Reset naar fabrieksinstellingen: Als niks anders werkt, kun je overwegen om je iPad naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Vergeet niet om eerst een back-up te maken, want dit wist al je data! Hopelijk helpt een van deze tips je verder. Laat het weten als het lukt! AppleEva: Dank voor de tips, ExpertJansen! Ik heb ook wel eens last van mijn iPad die vastloopt. Heb je ook tips om hem sneller te maken? NerdyNiels: Zeker! Wat Eva zegt, een snellere iPad is altijd fijn. Ik vind het methode om apps te sluiten ook handig. Ik doe dat vaak en dan merkt je echt verschil. Maar ja, dat resetten lijkt me een grote stap, dat durf ik niet zo goed… TechTina: Ik had laatst ook dat mijn iPad regelmatig vastliep. Wat bij mij heel erg hielp, was het verwijderen van oude apps die ik al lange tijd niet meer gebruikte. En experimenteer met je achtergrondafbeelding! Ik vond dat de iPad daardoor ook soepeler draait. iRonnie: Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga ze eerst allemaal uitproberen. Als het toch niet werkt, dan denk ik aan die reset. Hoop dat het snel weer goed is! GamerGert: Als je echt veel apps open hebt, kan je iPad inderdaad traag worden. Ik gebruik vaak een paar apps tegelijk, maar als ik dan ook nog eens Netflix kijk, dan is het drama. Dus ik probeer soms apps te sluiten zoals Jansen zegt. TechTina: Klopt! Ik probeer ook niet te veel tegelijk te doen. Het is gewoon een kwestie van goed beheren. NerdyNiels: Johan (mijn maat) zei een keer dat je ook moet kijken naar je verbinding. Als je WiFi traag is, kan dat ook invloed hebben op hoe snel je apps laden of draaien. Dus dat zou je ook kunnen checken! AppleEva: Ja, dat is ook een goeie! Let op je WiFi-signaal. Soms helpt het om dichter bij de router te gaan zitten. iRonnie: Ik ga alles nog een keer bekijken. Het zou fijn zijn als ik mijn iPad weer soepel kan gebruiken. Je hoort van me als het is opgelost! ExpertJansen: Super, laat het ons weten! Succes ermee! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• potlepel heeft zojuist een badge verdient
      4 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...