-
Aanbevolen nieuws
-
Latest news
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Hoi allemaal Ik ben Viney en eerst was ik een gebruiker van spotnet maar kwam wat later tot de ontdekking dat je ook via fora nzb bestanden kon kon vinden. Ik ben ondertussen al lid geweest van verschillende fora, maar 1 voor 1 gingen ze uit de lucht. Net zoals de laatste waar ik lid was namelijk private release, daarvoor zat ik nog op pirates4all. Nu ben ik opnieuw op zoek naar een nieuwe en hopelijk blijft de volgende kandidaat wat langer in de lucht. grtz Viney
-
Op dit topic gaat een slotje.... Waarom? Omdat ik er een beetje moe van wordt. Het modderen valt vrijwel altijd verkeerd. Misschien ook omdat ik zelf niet kort op de bal zit en het simpelweg allemaal niet volg. Overigens zal dit ook weer verkeerd vallen.... Tijd voor een kopje koffie. Oja... En de PMs lezen van iedereen, daar heb ik ook zo een zin in. Lekker in de database frutten, wat wil je nog meer.... Heerlijk om maandagavond (sarcasme).
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Popular Contributors
-
Willekeurige films
Recommended Posts