Spring naar bijdragen

downloaden torrents


LTM

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee,

Ik heb een groot probleem met torrents downloaden. Ik wil heel graag veel software en games downloaden en dat graag met torrents alleen het probleem is dat als ik torrents download dan open ik ze gelijk in frostwire. Bij frostwire is alleen het probleem dat ze heel de tijd op location source staan en ze kunnen dus heel de tijd geen bronnen vinden. Nu is mijn vraag dus: is er nog een ander programmatje waar ik torrents mee kan openen in plaat van frostwire of is er nog een andere manier om games/software te downloaden? Ik hoor het graag

Lenny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik zou utorrent aanraden: http://www.duken.nl/content/view/39/24/, om torrents automatisch door utorrent te laten openen sla je eerst de torrent op op en dan daarop eigenschappen en openen met: wijzigen en daar utorrent kiezen(nadat je utorrent hebt geinstalleerd natuurlijk).

Als je het snellere maar moelijkere, en als je beter wilt betaalde downloaden zou ik nieuwsgroepen aanraden zelf gebruik ik alt.binz: http://www.duken.nl/content/view/475/2/. Als je een payserver wilt nemen zou ik eweka nemen. Misschien kunnen we nog wel een delen ;) dan wordt het goedkoper en je hebt zeker genoeg snelheid O0

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heel erg bedankt,

Ik heb ervoor gekozen om uTorrent te gebruiken omdat nieuwsgroepen niet mogelijk is met mijn provider tenzij ik moet betalen en aangezien ik nog niet wilt betalen leek mij uTorrent de beste oplossing. Het werkt alleen nog niet zo supersnel omdat ik nu bezig ben met poorten te openen maar bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ok, veel plezier ermee O0

Als je nog vragen hebt over poorten openen of iets anders horen we het wel.

Succes!

:slot: erop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...