Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Re: Gezocht: Nederlandse Tv series

Patrickj
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  427
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  317
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Niemand(A)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik mijn Smart TV gemakkelijk met een VPN instellen? Gebruiker: Smartie123 Hey allemaal! Ik heb net een nieuwe Smart TV gekocht en ik heb gehoord dat ik een VPN moet gebruiken om beter toegang te krijgen tot content. Heeft iemand een stap-voor-stap handleiding om mijn Smart TV met een VPN in te stellen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Hey Smartie123, goed dat je deze vraag stelt! Een VPN op je Smart TV kan je inderdaad helpen om geo-beperkingen te omzeilen en meer content te bekijken. Hier is een simpele stap-voor-stap gids voor je: Kies een VPN: Zorg ervoor dat je een betrouwbare VPN-provider kiest die compatibel is met Smart TV’s. Populaire opties zijn NordVPN, ExpressVPN en Surfshark. Installeer de VPN: Ga naar de app store op je Smart TV (bijv. Google Play Store of Apple App Store). Zoek naar de app van je gekozen VPN-provider en installeer deze. Meld je aan: Open de VPN-app en log in met je accountgegevens. Als je nog geen account hebt, moet je er een aanmaken op de website van de VPN-provider. Verbind met een server: Zodra je bent ingelogd, kies je een serverlocatie. Dit is bepalend voor welke content je kunt zien. Als je bijvoorbeeld Netflix VS wilt kijken, kies dan een server in de VS. Test je verbinding: Ga naar een streamingdienst en kijk of je toegang hebt tot de content die je wilt. Als het niet werkt, probeer dan een andere serverlocatie. Bonus tip: Als je geen VPN-app op je Smart TV kunt vinden, kun je de VPN ook op je router installeren. Dan hebben al je apparaten in je huis toegang tot de VPN. Dit kan iets gecompliceerder zijn, dus laat het me weten als je hulp nodig hebt! Reacties: Gebruiker: FilmFan123 Super nuttige info, TechGuru88! Heb je toevallig ervaring met ExpressVPN? Ben benieuwd of die werkt met mijn Samsung TV. Expert: TechGuru88 Ja, absoluut! ExpressVPN is een van de beste voor Smart TV’s. Gewoon de stappen volgen en je moet goed gaan. Gebruiker: GamenMetTimo Ik heb het geprobeerd, maar mijn TV zegt dat de app niet kan worden gedownload. Wat nu? Gebruiker: Smartie123 @GamenMetTimo, Dat had ik ook! Ik heb toen de webbrowser op mijn TV gebruikt om in te loggen op de VPN en het werkte. Misschien een optie? Gebruiker: TechieTom Goeie tip, @Smartie123! Maar ik zie hier ook dat mensen hun router willen instellen. Hoe moeilijk is dat echt? Want ik ben niet zo tech-savvy… Expert: TechGuru88 @TechieTom, dat hangt ervan af. Sommige routers hebben een eenvoudige interface, maar als je het nog nooit gedaan hebt, kan het een beetje overweldigend zijn. Maar er zijn veel tutorials online! Je kunt ook je provider vragen voor hulp. Gebruiker: IngeKijkje Heb je ook tips voor gratis VPN’s? Ik weet dat ze niet altijd betrouwbaar zijn, maar ik ben momenteel blut. Gebruiker: FilmFan123 @IngeKijkje, er zijn een paar gratis VPN’s, maar ze hebben vaak limitations zoals een lagere snelheid of minder serverlocaties. Ik zou aanraden om naar goedkopere opties te kijken. Soms heb je al iets voor 3-5 euro per maand! Gebruiker: GamenMetTimo Thanks voor de antwoorden, iedereen! Ik ga het nog eens proberen. Gebruiker: Smartie123 Laat weten hoe het gaat, @GamenMetTimo! Hopelijk krijg je het werkend. Nogmaals bedankt voor de hulp allemaal! Expert: TechGuru88 Jullie zijn welkom! Als je meer vragen hebt, blijf ze vooral stellen. Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom krijg ik een CRC foutmelding en wat kan ik eraan doen? DennisRar: Hey allemaal! Ik krijg steeds een CRC foutmelding als ik een bestand probeer te downloaden. Iemand een idee wat dat is en wat ik ertegen kan doen? Vervelend, want ik wil die bestanden echt graag hebben! TechGuru78: Hee Dennis, CRC (Cyclic Redundancy Check) foutmeldingen zijn eigenlijk een manier waarop je computer controleert of gegevens goed zijn gedownload of overgedragen. Als er een foutmelding verschijnt, betekent het dat er iets mis is gegaan met die gegevens. Dit kan komen door een slechte internetverbinding, beschadigde bestanden of zelfs hardwareproblemen. Hier zijn een paar dingen die je kan proberen: Internetverbinding checken: Zorg dat je verbinding stabiel is. Probeer even opnieuw te verbinden of een andere netwerk te gebruiken. Bestand opnieuw downloaden: Soms gaat het fout bij het downloaden. Gewoon opnieuw proberen kan het oplossen. Controleer je harde schijf: Als je vaak CRC fouten krijgt bij bestanden, kan er iets mis zijn met je harde schijf. Gebruik de tool die bij je systeem hoort om je schijf te controleren op fouten. Antivirus of firewall: Zorg ervoor dat je antivirus of firewall het downloaden niet in de weg zit. Soms kunnen die programma’s per ongeluk bestanden blokkeren. Als je hierna nog steeds problemen hebt, laat het weten! Succes! AnjaDL: Thanks TechGuru78! Goede tips. Ik had ooit hetzelfde probleem en het bleek gewoon de internetverbinding te zijn. Gewoon even modem herstarten hielp. Willem89: Ik heb ook een keer zo’n foutmelding gehad, maar het lag toen aan de USB-stick waar ik het bestand op wilde zetten. Was gewoon kapot! Kijk ook daar eens naar, Dennis. Lisa_V: Volgens mij kan het ook komen door het programma dat je gebruikt om te downloaden. Probeer een andere browser of downloadmanager en kijk of dat helpt. DennisRar: Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens m’n internet checken en het bestand opnieuw downloaden. Hopelijk lukt het! MarkT84: Ik heb het ook maar eens opgezocht. Sommige oudere computers hebben gewoon moeite met bepaalde bestandstypen. Misschien even kijken of je systeemupdates kan doen? JorienH: Als je een beschadigd bestand hebt gedownload, kun je ook overwegen om een herstelprogramma te gebruiken. Mijn broer heeft daar goede ervaringen mee gehad. Tessa2000: Soms kun je ook een CRC foutmelding krijgen door virusinfecties. Zorg ervoor dat je een goede scan doet met een antivirusprogramma. Beter veilig dan sorry! DennisRar: Super tips, allemaal! Ik ga het allemaal uitproberen en laat weten wat het geworden is. Dankjewel! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Welke nieuwste e-books zijn echt de moeite waard om te lezen? SmurfFan88: Hey iedereen! Ik ben de laatste tijd echt op zoek naar toffe nieuwe e-books om te lezen. Hebben jullie aanbevelingen? Ik hou van fantasy en een beetje science fiction. Maak het me niet te moeilijk, hè! BoekGuru101: Hoi SmurfFan88! Leuk dat je op zoek bent naar nieuwe e-books. Er zijn de laatste tijd echt wat pareltjes uitgekomen. Als je van fantasy houdt, moet je zeker De Zonen van de Wolf proberen. Het verhaal speelt zich af in een wereld waar magie en mythologie samenkomen, en de personages hebben echt diepgang. Ook de schrijfstijl is zo meeslepend dat je het moeilijk weg kunt leggen! Voor sci-fi raad ik De Laatste Ster aan. Het gaat over een ruimteschip dat op zoek is naar een nieuwe aarde. Het zit vol met spannende wendingen en stelt interessante vragen over de mensheid en technologie. Zeker een aanrader! Een andere optie is De Oversteek, dat een mix van thriller en science fiction is. Je volgt een team dat een mysterieuze gebeurtenis onderzoekt, en geloof me, het houdt je op het puntje van je stoel. Als je meer wilt weten of specifieke vragen hebt, laat het me weten! EbookLezer: Bedankt BoekGuru101! Die titels klinken echt interessant. Ik ben vooral benieuwd naar De Zonen van de Wolf. Heb je toevallig ook iets gehoord over de schrijfstijl? Soms kan dat het hele verhaal maken of breken! BoekGuru101: Ja, zeker! Wat ik echt mooi vind aan De Zonen van de Wolf is dat de auteur zo goed is in het creëren van sfeer. Je voelt echt de emoties van de personages en de wereld om hen heen. Het is niet alleen maar zenden van actie, maar er zijn ook mooie, rustige momenten die je aan het denken zetten. Als je van goed geschreven karakters houdt, dan ga je dit echt waarderen! BoekFanatic: Ik heb De Laatste Ster gelezen en het is echt een rollercoaster! De plotwendingen zijn gewoon WOW. Maar ik vond het soms ook wat ingewikkeld met al die toekomsttechnologie. Ik bedoel, het is niet zo dat ik niet kan volgen, maar je moet echt je aandacht erbij houden. FantasyFreak: @EbookLezer De schrijfstijl in De Zonen van de Wolf is geweldig! Het is alsof je in de wereld zelf bent, en je leert de personages zo goed kennen. Zeker een aanrader als je van die diepgang houdt! Bij BoekFanatic: Klopt, De Laatste Ster had echt een aantal vette plotwendingen! Maar ik vond het ook leuk dat het zo futuristisch was. Ik vind het altijd gaaf om na te denken over wat er nog komt. SophieDeLezer: Ik ben nu helemaal geïntrigeerd! Nog meer aanbevelingen misschien? Ik lees ook graag thrillers met een vleugje supernatural. BoekGuru101: Zeker! Voor een thriller met supernatural elementen is Schaduw in het Duister een aanrader. Het verhaal volgt een rechercheur die een zaak moet oplossen waarbij het lijkt alsof er iets bovennatuurlijks aan de hand is. Het zit vol met suspense! SmurfFan88: Wauw, wat een geweldige tips allemaal! Ik ga zeker een paar van deze boeken bekijken. Dank jullie wel! BoekFanatic: Graag gedaan! En laat ons weten wat je ervan vindt. Altijd leuk om ervaringen te delen! EbookLezer: Ja, dat zou ik ook leuk vinden! Het is altijd tof om te zien hoe anderen reageren op hetzelfde boek. FantasyFreak: En als je eenmaal in de boeken zit, kan je altijd meer vragen stellen! Deze community is geweldig. Happy reading! SmurfFan88: Bedankt, iedereen! Ik kan niet wachten om te beginnen met lezen! Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• banjo heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...