Spring naar bijdragen

reactie op antwoord op probleem met window live messege en hotmail


janvangeel

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Terug komend op de vorige antwoord op het probleem met window live messenger en hotmail.Heb bij het eerste probleem ook gezien dat ik op 2 locaties bent aangemeld,soms zelf naar drie ,Krijg de volgende  melding in het venster je gesprekken zijn op deze locaties zichtbaar

Deze locaties computer er achter mijn naam ,en andere locatie website-hotmail(mail.live .com ) . Ik heb het idee dat dit hele gedonder begon met het wissellen van de slimbrowser waar alles opent. nu windows internet explorer ipv flash peak slimbrowser . Als idd iemand gebruik maak van mijn ww. dan is dit wel een kwalijke zaak , Heb niet zozeer het idee dat dit het probleem is ?Maar zal eens kijken wat het veranderen hiervan het probleem oplost En popups dat moet je toch wat meer over vermelden hoe ik dat doet. Alvaste bedankt voor jullie antwoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Is het hierbij opgelost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...