Spring naar bijdragen

Van dvd recorder naar dvd


mandchu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een programma opgenomen met mijn dvd recorder(Sony RDR-HX750/HX950). En dit wil ik graag over branden op een dvd zodat ik het ook ergens anders kan bekijken.

Is dit mogelijk en hoe moet dit?

Alvast bedankt! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Dat is simpel (ik heb dezelfde). Leg een beschrijfbare DVD in de lade. Ga naar system menu en kies voor dubben. Vervolgens kies je voor de optie van "Harddisk -> DVD". Vervolgens kun je het programma kiezen wat je op de DVD wilt zetten. Selecteer deze door op Ok te drukken en kies dan voor volgende en nog een keer volgende. In het scherm daarna kun je ervoor kiezen om de disk te finaliseren (doen dus...) zodat je deze op iedere DVD speler kunt afspelen. Dit kun je niet doen als er tegelijkertijd ook een opname bezig is, dus probeer wat te plannen. De tijd dat dit "dubben" in beslag neemt hangt af van je programma en de kwaliteit die je hebt. Heb je een normaal tv programma van minder dan een uur, dan kan het zijn dat het programma op highspeed dubt en is het allemaal binnen een kwartier tot een half uur gepiept. Is het een langer programma, dan zal het de werkelijke tijd duren. Overigens is het zo dat je ook meerdere programma's erop kunt zetten, waarbij de programma's bijvoorbeeld in totaal langer dan 4-5 duren. De recorder past de kwaliteit dan automatisch dusdanig aan dat het alsnog op een DVD past....

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...