Spring naar bijdragen

wii spellen mislukken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik heb al een hele tijd met alt binz wii spellen gedownload. Het programma download dan eerst allemaal .r bestanden, bijv. wiierd-rgh.r24  dit zijn allemaal rarbestanden dus. Nu heb ik de laatste tijd met alle spellen problemen, vanaf de .r30 zijn het geen rar bestanden meer ineens......ik ben een beetje onduidelijk maar weet niet hoe ik het duidelijker kan uitleggen. Er staat ook dat het een r30 bestand is en geen winrar-archief bestand. het programma altbinz kan de bestandjes dus niet uitpakken naar 1 groot bestand,, wat eerst altijd goed ging. Het is bij alle spellen die ik de laatste 2 weken gedownload heb. kan iemand mij please helpen????

Hoop dat het duidelijk is.

Groetjes Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

probeer is al die rar bestanden uit te pakken me twinrar als het goed is krijg je dan een .iso of iets anders wat je dan vervolgens op een dvd kan branden met imgburn ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het probleem is dat het geen rar bestanden zijn maar de helft van een spel zijn rar bestanden, dus hij kan het spel niet omzetten in iso

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Is het eerste bestand waarmee je moet openen ook geen rar bestand?


Post samenvoeging: november 23, 2009, 19:04:59 pm

Probeer anders even die anderen bestanden in tepakken winrar en dan gewoon het eerste bestand openen. Misschien dat hij hem dan wel pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het is t/m r30 wel rar maar daarna niet meer en hij moet van alle bestanden een iso maken. maar hij pakt dus alleen maar die eerste 30. Ik zal nog eens verder kijken. Alle tips zijn welkom. Ik vind het maar vreemd omdat ik al 75 wii spellen heb gedownload en gebrandt die gewoon gelukt zijn :(

Nu ineens krijgt ie bij echt alle spellen kuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Is inderdaad wel raar, maar heb je dan ook al geprobeerd om die overige bestanden in te pakken?

Dus die naar 30 komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zal het eens proberen maar nu ben ik toevallig een spel aan het downloaden waar hij al bij r41 is zonder kuren.....niet te hard juichen haha.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Dat zal ik inderdaad niet doen :P

Net als dat een toets moet maken, NOOIT zeggen dat je hem goed gemaakt hebt want dan is hij meestal heel slecht gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

75 spellen lees ik. net zo veel.  pff goed bezig O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dat heb ik ook wel is als ik een spel download dan heb ik bijv. 2 dvd's (2 mappen en de ene heet dvd 1 en de ander dvd 2) en dan open ik het mapje van dvd 1 en dan staan er 60 bestanden maar dan zijn alleen de eerste 30 bestanden zijn rar bestanden. als ik die dan uit pakke en ik zet deamon tools aan dan vormen die 30 uitgepakte .rar bestanden samen een iso misschien is dat ook bij jouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...