Spring naar bijdragen

bestanden terugplaatsen in UTorrnet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedendag, door omstandigheden, moest Utorrent tijden het loaden van films  tijdelijk van de comp. af. nu staat hij er weer op. Mijn vraag: hoe kan ik de afgebroken films  weer terugzetten in UTorrent?

Vast bedankt,

Laurence

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je moet de bestanden die je aan het downloaden was op exact dezelfde plaats terug zetten als waar utorrent ze neerzet. bij het opnieuw instaleren moet je dus even kijken of utorrent ze nog opslaat naar de goede plek.

het enige wat je dan nog moet doen is het torrent bestand opnieuw openen in utorrent. Het gaat dan automatisch verder. eerst checkt het wat je al gedownload hebt v/h bestand (dit kan een paar min duren) daarna download hij gewoon weer

suc 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik druk op 'Add Torrent' en dan op een onderbroken bestand, doet utorrent helemaal niks... Hoe kan ik dan precies torrentz (films etc) terug zetten in de lijst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ga naar de site waar je de torrent vandaan heb download daar het zelfde torrent bestand als utorrent dan vraagt waar je het wil opslaan selecteer je de film, game enz die je aan het downloaden was. Heb je dat goed gedaan dan gaat utorrent het bestand controleren en daarna wordt het downloaden hervat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zie het nu....

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...