granny6 Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 28, 2009 ik download van een nieuwsserver dat gaat prima film branden gaat ook goed maar ik krijg de ondertitels er niet in ik brand met nero vision de film wordt wel toegevoegd maar de aparte mappen met sub ned of sub engels zitten niet in de film wat doe ik niet goed of wat gaat er fout dit heb ik nu al met iedere film die ik download groetjes van granny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
marco1 Geplaatst November 28, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 28, 2009 Ik brand films + subs altijd met convertx2dvd http://www.duken.nl/content/view/429/5/. Kijk bij de comments onderaan de handleiding voor een licentiecode, er zit wel een werkende tussen. (anders krijg je een watermerk door je film) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
granny6 Geplaatst November 29, 2009 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 29, 2009 er staat bij de film ondertitels nederlands instelbaar zitten die dan al bij het file dat ik converteert ik wil eerst dat programma proberen want het luk me niet met nero vision snap er geen bal van. er staat ook wel eens ondertitels in aparte map maar dat luk me ook niet om die erin te krijgen met converteren de film brand die goed maar geen ondertitels met convert xt vind het zonde om het programma te kopen als ik het niet voor elkaar krijg bedankt voor je reactie granny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
'Robin Geplaatst November 29, 2009 Bijdragen: 1088 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/02/09 Status: Offline Actief: Februari 16, 2015 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 29, 2009 er zitten veel werkende code's tussen en het is een super makkelijk programma O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie