Spring naar bijdragen

Rapidshare/megaupload


Gast

Aanbevolen reactie

Zal me eerst ff netjes voorstellen,

Ben Richart 37 jaar en kom uit de achterhoek en heb me hier aangemeld omdat ik een probleempje heb!

Na de installatie van windows7 kan ik niet meer downloaden van (www.vrijemp3.ws)

Ben hier al meer dan 7 jaar lid op deze site. Normaal als je via de reply knop om een bedankje plaatst krijg je een link te zien om je album te kunnen downloaden.

Deze linkt je door naar rapidshare of megaupload. Als je dan het scherm van bv rapidshare ervoor hebt klik je op free user.

Voorheen begon er altijd een tijdklok te lopen die de sec terug telt tot 0. Dan zag je altijd een mapje download en alles was inorde!

Nu geeft ie steeds error aan en dat ik premium member moet worden om de download te kunnen starten en dus ervoor moet betalen!

Had al geprobeerd om de firewall even uit te schakelen, mijn cookies uitgezet, popupblocker ook uitgezet maar niets werkt als ik het opnieuw probeer op de hierboven genoemde site.

Zijn er hier mischien mensen die dit probleem herkennen en heeft iemand er mischien een oplossing voor? Zou mooi zijn!

Alvast bedankt om de moeite te nemen om dit ff te lezen en voor diegenen die me daar mee kan helpen

Met vriendelijke groet,

Richart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

wacht tot een volgende keer, waarschijnlijk zien ze dat jij het bent en mag je op free maar een bepaald aantal per dag ofzo downloaden, morgen zou hij dus weer werken. Anders moet je wat langer wachten of inderdaad betalen (of een betaald acc krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je zou ook een proxy kunnen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

Hoe kan ik een 'proxy' proberen dan, weet eigenlijk eerlijk gezegd niet wat het is?

Mischien zou je kunnen uitleggen wat ik precies moet doen?

En wachten totdat ik kan downloaden had ik al geprobeerd! Maar werkt ook niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Deze sites doen dit wel vaker dit om je te proberen naar een preminum user te krijgen.

Helaas heb ik hetzelfde probleem, ik krijg ook steeds melding dat ik niet kan downloaden via free user omdat er te veel mensen hetzelfde bestand aan het downloaden zijn.

Een proxy helpt vrij weinig op deze sites ;) vaak kun je niet eens downloaden als je via een proxy werkt, tenminste dat probleem had ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...