Spring naar bijdragen

Krijg geen groen bolletje


Gast anitaatje1

Aanbevolen reactie

Hallo ik download al een tijdje met bittornado en voorheen geen probleem , nu tot voor kort krijg ik geen groen bolletje meer.

Ik gebruik windows xp sp2 de firewall van sp2 is uit gebruik het programma

winroute pro 4.2.5 voor deling van internet , nu heb ik die ook uit staan .

Wat normaal geen probleem was geeft hij nu ineens wel een probleem , want hij gaat gewoon niet meer op groen ????

Virsuscanner norton staat ook uit , dus als iemand mij kan helpen met mijn probleem ik hoop het want ik wordt er gek van .

Ik ben nu de film star wars episode 3 aan het downloaden en het wil niet echt op schieten terwijl er ongeveer 4000 seeds zijn , dus zou ik zeggen ruimte genoeg , om te downloaden , terwijl ik mijn upoad helemaal open heb staan haal ik maar een kleine 5 download , maar daar in tegen een geheel volle upload , en nog steeds die gele bol !!!!!!! en geen GROENE .

En welke settings zijn voor bittornado (de versie 0.3.8) nu de beste , heb een chello classic internet verbinding.

En in bittornado in het tabblad Advanced staan ook een paar knoppen waar ik het gebruik ook niet van snap Manual \\ External announce ???

Wie kan mij hier mee helpen alvast bedankt

Je kan me ook mailen op aavw12345@zonnet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je moet eigenlijk niet aan de settings zitten van bittorrent. Lekker alles standaard laten staan. Maar blijk baar houd je firewall het tegen dit omdat je bolletje niet groen word. Weet je zeker dat je alle firewalls uit hebt staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

sebasjuh2 schreef:

moet je bolletje groen zijn dan?!?!?!

Als ik met bittornado download heb ik altijd geel bolletje :unsure:

Ik hoor iedereen altijd bolletje wordt niet groen maar ik download altijd met een geel bolletje dus snap het helemaal niet meer zo

Ja maar downloaden met een groen bolletje gaat sneller. :-) Nu download jij via die 4pirates.com en daar heb je dikke seeds dus is een gele bol genoeg :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Moet je eens op filelist.org langskomen, daar download ik dagelijk met 400kb/s met \'een geel bolletje\'. Ben redelijk te lui om steeds die poorten open te zetten vanwege m\'n dynamische locale ip...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

jammer dat filelist.org vol zit :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Gewoon een tijdje f5\'en en dan heb je wel een plaatje hoor, er worden regelmatig wat users verwijderd namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

sebasjuh2 schreef:

Kan ik daar gewoon aanmelden of moet een user je weer opgeven?

Als dat zo is dukie geef mij dan is op ff ;)

tja... als ik zelf ook lid was :whistle: Dus als iemand mij lid maakt, maak ik jou lid :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

sebasjuh2 schreef:

Kan ik daar gewoon aanmelden of moet een user je weer opgeven?

Als dat zo is dukie geef mij dan is op ff ;)

Voor zover ik weet werkt het niet met uitnodigingen, gewoon geluk hebben met f5\'en.

Zal zo ff de faq nakijken. Bij de meeste sites kan je inviten als je power user bent, ik ben bij filelist poweruser maar er staat neits van inviten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hehe, torrentit.com heb ik gister van een vriend doorgekregen en daar kan je je wel gewoon reggen, maar die site is nog vrij nieuw dus erg veel peers zijn er nog niet, maar denk wel dat dat nog gaat komen. Ze waren vanmorgen iig heel snel met lost ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

Heeey wil je me anders uitnodigen op 4pirates.com aub? Nickname: PrX Email: thecoldboy@hotmail.com thx alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

bij die torrentit.com moet je eerst worden geacepteerd!! wat is dat voor shit?? maare is er nog een goeie site waar je snel kan downloaden met een geel bolletje???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...