Spring naar bijdragen

Waarschuwing NZB wereld


autofriek

Berust dit op waarheid of is het bangmakerij?  

10 stemmen

  1. 1. Berust dit op waarheid of is het bangmakerij?

    • Bangmakerij?
      7
    • Serieus nemen?
      3


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi, ik heb van NZB wereld de volgende mail gekregen:

Ik zeg een gewaarschuwd mens telt voor twee. :friends:

Groetjes autofriek.

Geachte Wereld Leden,

De geruchten van de afgelopen week die de ronde deden zijn schijnbaar bewaarheid....Hunter en Muiz hebben een WPI DVD gemaakt met daarin host bestanden die als je e.e.a. installeert een block zal maken tegen een forum als NZBPirates. Je kunt er dan niet meer op!

Vanavond is e.e.a. bevestigd door een lid van NZBPirates die slachtoffer is geworden van deze actie en methodes van deze vrienden.....door die bewuste post vanaf FTD te downloaden.

Wij zullen zien voor een oplossing (die is er namelijk, begrepen wij van Pliek) maar kunnen jullie NU niet anders adviseren dan die WPI DVD van Hunter en Muiz NIET te downloaden.

Sterker nog; wij roepen op om ALLE nieuwe posten van deze heren voortaan te BOYCOTTEN! Je weet tenslotte maar nooit wat er voor onzin en gespuis is in gestopt!

Wij vragen FTD om deze post van hun site te verwijderen, Wij kunnen ons niet voorstellen dat FTD, maar ook andere fora als FTN en o.a. Extreme.NET dit soort posten op hun fora toelaten?!

En mensen als Hunter en Muiz die denken door middel van dit soort acties NZBPirates een oor aan te naaien, maar daar JULLIE als lid voor te gebruiken, horen niet thuis op het inter- en usenet. WIJ zijn geen slachtoffer, maar JULLIE  als leden dus wel.....denk daar eens over na.

Op moment dat JULLIE hun producten boycotten zal er op den duur geen grond meer zijn om te gaan posten en zullen ze vanzelf uitgekotst worden! Geen enkel lid van geen enkel ander forum wil door iemand als Hunter en of Muiz gedwongen te worden om ergens wel of niet te mogen komen.

JULLIE kunnen het probleem oplossen! Boycot, Hunter, Muiz en eventueel FTD, FTN en EXtreme.net!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 27
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja lastig. Wat ik begrijp is de windows versie die deze jongens maken / aanpassen zo hebben gemaakt dat je niet op diversen NZB fora's kan komen. Maar ik mis een bewijsje.. Welke leden hebben dit gemerkt? Hoe is dit aangepakt? Is dit in een host file gezet?

Ik weet het niet, Muiz maakt altijd goede images, waarom zouden ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wie zegt dat het echt van die gasten is  ??? ik kan b.v een film uploaden en er axxo achter zetten terwijl ik niks met AXXO te maken heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Idd er worden genoeg fake posts geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Zoals ik het lees en met name de laatste zin is het alleen maar reclame maken voor NZB wereld. Waarom zouden we FTD bannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zoals ik het lees en met name de laatste zin is het alleen maar reclame maken voor NZB wereld. Waarom zouden we FTD bannen?

De laatste zin had ik nog niet gelezen. Maar dat slaat dus idd helemaal nergens op xD Stierenstront dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het is wel waar, alleen enkel hebben we blok erin gezet voor nzbpirates.com

waarom omdat ik daar gebannen ben en helemaal zwart gemaakt ben, en lastig gevallen jullie moesten eens weten, maar het host file is simpel aan te passen en dus is het ook weer te verwijderen! bij nzbpirates/nzbwereld overdrijven ze dus flink!

c:\Windows\System32\drivers\etc open host met kladblok dan zie de regel nzbpirates.com staan deze weg halen weer opslaan en probleem is opgelost.

hunter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@hunterunattended lekker geloof waardig, volgens mij ben je gewoon de zelfde als autofriek  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dan is je Nederlands achteruit gegaan  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nope, niet dezelfde volgens IP check ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dan is je Nederlands achteruit gegaan  :P

mij ooit zonder fouten zien typen zonder spellingscontrole denk het niet. lol

ik ben echte hunter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Al lopen ze je zwart te maken dan ga je direct zomaar dingen aan lopen passen op de computers van mensen.

Grote jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het is wel waar, alleen enkel hebben we blok erin gezet voor nzbpirates.com

en

De site block had er idd niet meer in moeten zitten.

En ja we hadden dit moeten vermelden.

Geen erg meer in gehad.

Excusses aan degene met wel goede bedoelingen die we het hier mee lastig hebben gemaakt.

Het foutje is inmiddels verwijderd, en zal door ons nogmaals worden gespot.

Dit geef anderen echter niet het recht om posts te stelen en aan te passen.

Je had ook even kunnen vragen om dit op te lossen.

Dus nogmaals excuus aan degene die we het lastig hebben gemaakt.

Meer wil ik hier niet over kwijt.

Ja, wat moet je dan nog meer zeggen...als je hier al leest dat Hunter en Muiz toegeven dat ze in hun WPI DVD een hostsbestand hebben aangepast omdat ZIJ voor anderen willen bepalen waar je wel mag komen of niet.

Uit frustratie om dat beiden ooit op NZBPirates zijn verbannen. En Hunter en Muiz weten beiden heel goed waarom dat toen was.

Iedereen die de etikettes van Internet en Usenet ken maar vooral wil handhaven weet dat je

A. geen mensen met de dood bedreigt of iemand ergens van beschuldigd zonder enige grond en dan met smaad en laster naar de klote wil helpen.

B. niet liegt en bedriegt en willens en wetens andere gebruikers een oor aan wil naaien

C. loopt te klooien in software of andere usenetposten om hiermee gebruikers ofwel een kant op te dwingen die JIJ wil en of iemand zijn PC op een of andere manier wil ontstellen.

Beide heren hebben dus wel degelijk op een aantal fora die DVD gezet met WPI, allereerst is 90% gestolen van Pliek zijn DVD, maar a la, Pliek kennende heeft die daar geen problemen mee, maar dus nergens bij gezet dat er een hostsbestand was aangepast.

Diverse leden van FTD en ExtremeNet maar dus ook van Pirates hebben software geinstalleerd en konden toen niet meer naar NZBPirates. Nu kun je daar als tegenstander van smullen, als je kijkt naar bovenstaande normen en waarden is dit dus gewoon NOT DONE.

Een aantal leden van Pirates hebben toen die DVD gedownload en die bestanden verwijdert. En opnieuw gepost. Gewoon als een Hunter/Muiz DVD met credits voor deze heren maar zonder die hosts bestanden.

Zij deden wat Hunter en Muiz hadden moeten doen, die wisten gisterenmiddag al hoe de vlag ervoor stond en er is ze gisteren al gevraagd er wat aan te doen, pas na de repost van de aangepast DVD kwam vooral Muiz met bovenstaand geqoutte antwoord.... "we waren het vergeten"....ofwel, "wir haben es nicht gewusst" ? (geintje).

De mails op 3 fora zijn er geweest omdat die fora getipt waren door anderen dat het eraan zat te komen. Sterker, een paar weken geleden heeft Hunter dit al verteld dat ze het zouden doen aan een lid van Pirates via MSN, daarop heeft Pirates hem aangesproken, wat ben je van plan, toen heeft ie plechtig beloofd om er vanaf te zien. Helaas dus toch die geruchten en ja hoor, t was gebeurd. het klopte.

T mooie dan is dat er in diverse berichten door Hunter wordt verteld; ja, ik wilde het eigenlijk niet, maar ja, ik was niet alleen, Muiz bepaalde dat we het gingen doen......

En nu dus als excuus gebruikt; "ze hebben me een hele boel aangedaan" dus ik mag andere mensen die NIETS te maken hebben met deze ruzie erbij betrekken door hun computer in de soep te laten lopen, want dat is dus bij veel mensen gebeurd Hunter, die hebben niet zoveel knowhow van de computer en raken in paniek als er iets gebeurd wat ze niet herkennen, er zijn echt tientallen mensen geweest die om hulp hebben gevraagd en of zelf een herinstall hebben gedaan of laten doen, ja, er zijn er zelfs die iemand hebben laten langskomen waar ze voor hebben moeten betalen.....denk dat ik ze maar naar jou toe stuur om de vergoeding terug te krijgen?

Wij hebben dan weer mazzel dat een man als Pliek binnen 10 minuten een fix heeft gemaakt voor deze mensen, iets wat jullie hadden moeten doen om het goed te maken.

Enfin, wat jullie nu veroorzaakt hebben is dat er een groot gedeelte downers zal zijn op de diverse fora die 2x nadenken of ze nog wel iets van jou of Muiz moeten downloaden, je weet het tenslotte maar nooit, toch?

vriendelijke groet,

de enige echt Roodbaard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dude dat is echt een lame actie  :-[ andere mensen laten opdraaien voor jou problemen en ze hadden een goede naam  :stank:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Yep, zo mag je het gerust stellen, ondertussen probeert vooral een Hunter overal en ergens door het geven van allerlei reacties witte voetjes te halen...

Helaas zijn er mensen die daar dan weer intrappen, maar goed, als je ervoor kiest om belazert te worden moet je dat vooral doen, maar kom nooit met klachten achteraf, je was gewaarschuwd.

Dan zijn er mensen die het prachtig vinden, hebben een hekel aan bepaalde mensen (soms niet eens wetende waarom eigenlijk of omdat ze zelf niet echt te goeder trouw zijn en daarop aangesproken zijn, kunnen veel mensen niet velen) en dan rake opmerkingen van haat denken te moeten maken. Zegt meer over deze mensen uiteindelijk, maar goed.

Waar het gewoon om gaat is dat je bepaalde dingen NIET doet....met andere woorden, als Hunter en of Muiz MIJ dermate haten dat ze MIJ op mijn bek zouden willen slaan moeten ze dat komen doen.....adres hebben ze....maar dus NIET mensen die gewoon lid zijn van een forum en lekker willen downloaden en zelf willen bepalen waar ze naartoe kunnen gaan manipuleren met software.

Dat is not done......!

Iemand zei, nu zal Pliek wel terugslaan. NOPE, Pliek heeft hier niets mee te maken. Pliek is een echte vriend van ondergetekende, komen bij elkaar thuis zelfs, Pliek maakt de software voor iedereen maar met een Piratessausje....maar Pliek houdt zich niet bezig met dit soort zaken. Pliek is al jaren tegoedertrouw en staat in dienst van de users....

Pliek heeft het op FTD zelfs opgenomen voor Hunter en en zijn vriend Muiz....met de mantel der liefde proberen te bedekken. Mogen ze em dankbaar voor zijn anders was het nog sneller afgelopen met deze 2 heren.

Je kunt erop rekenen dat bij volgende uploads van Hunter en Muiz vragen gaan komen hoe het gesteld is met de betrouwbaarheid.....en das logisch, lijkt mij!

Btw: wij houden bij ons wel van humor....kunnen jullie tegen een geintje?

http://i475.photobucket.com/albums/rr116/pit_team/hello123456/Logo/MuizHunter.png

http://i475.photobucket.com/albums/rr116/pit_team/hello123456/Wallpapers/BSODMuiz.png

http://i475.photobucket.com/albums/rr116/pit_team/Jerry1/verbodenvoorbreinavatar.png

http://i475.photobucket.com/albums/rr116/pit_team/hello123456/Avatars/Kuiken-Plet.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wat hebben ze dan gedaan ??? of vertel je dat liever niet ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Staat in de vorige posts kaasbroodje.

In hun downloads zooi gestopt dat iets op je pc zetten zodat je een aantal sites niet meer kon bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat weet ik maar ze moeten daar toch wel een rede voor hebben ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Staat eigenlijk al in mijn eerste bericht....maar kortgezegd:

Hunter was jaar lid en kreeg alle steun die hij maar wilde, met andere woorden, elke nieuwsbrief werd ie wel in genoemd, zelfs als ie een scheet liet....dus aandacht.....

Kreeg een eigen website....Kreeg een gratis downloadaccount, uiteraard gratis VIP, idem voor zijn vader

Ik stond in contact met hem via MSN en had elke dag wel een gesprek, als het niet om Ossen en dergelijke ging was het wel over privezaken als liefdesverdriet met zijn vriendinnetje, school, effe in zak en as zitten, oa door bijvoorbeeld dat ie op FTD werd afgezeken op zijn posten, ondanks ons advies niet daar te posten, toch doen, afgezeken worden en dan maar weer bij ons uithuilen....

Uiteindelijk bij een Pliek actie kreeg ik een mail met daarin commentaar op die actie en dat hij toch zeker wel net zo hoog op de ladder kon staan als Pliek, met andere woorden, nog meer aandacht dan ie al kreeg.

Muiz...beschouwde ik als een prima internetvriend, idem met msn, altijd contact. Probleem begon voor de zoveelste keer dat Muiz in onze shout/chat dermate confronterende uitlatingen ging doen die voor de zoveelste keer uitdraaiden op ruzie, maar ruzie met Muiz gaat gepaard van zijn kant af met uitlatingen als Kank.....etc etc etc, normaal communiceren kan niet.

Vlak na dit incident begon Muiz via MSN en andere kanalen een bepaalt lid, waar hij dus ruzie mee had gekregen uit te maken voor Pedofiel, out of the blue, hoe je het wend of keert, t was laster en smaad.

Daarop heb ik hem aangesproken en toen was ik ook opeens een Pedofiel, uiteindelijk wat verkeer heen en weer waarbij ik Muiz met argumenten bestrad maar hij alleen maar terugantwoorde met; je bent een klootzak, je bent een lul, en op den duur ik ook de meest enge ziektes aan mijn broek had hangen....maar....als laatste een aantal dreigmails kreeg met:

De kogel met jouw naam ligt klaar....

Ik stuur een paar maten uit mijn buurt (woont in Edisonbuurt van Eindhoven) om je knieschijven kapot te schieten

Er is internetpolitie aan te pas gekomen voor advies, maar met beetje geluk heeft Pliek zich er mee bemoeit nadat Muiz hem huilend had gebeld omdat hij zich bedreigd voelde door mij en anderen, vreemd, want ik heb hem iig nooit bedreigd en anderen hebben hem mails gestuurd met het verzoek na te denken en gewoon te doen. Maar goed, na bemiddeling van Pliek is er geen contact met Muiz meer.

Btw: ook Muiz had alle voorrechten hoor, kreeg alles wat ie wilde hebben, moet zeggen dat de afspraken die gemaakt werden van 1 kant in ieder geval werden nagekomen en dat was van onze kant, zijn afspraken als exclusief voor ons posten werden al snel niet meer nagekomen, exclusieve naamsvermelding idem, maar als er weer een vriendje was die een downloadaccount nodig had hing ie aan de msn, kun je het voor je vriend regelen?

We hadden een actie van Xtreamer, speciale prijzen voor onze leden, Muiz ook aangeboden, nou, neen, was allemaal klotezooi, niet nodig.....actie was afgelopen en toen kwam ie, "kun jij voor mij zo een Xtreamer regelen voor die speciale prijs"?? Yep, kan ik en heb ik......

Enfin, het zal voor sommige mensen een harde dobber zijn om te moeten lezen hoe sommige mensen in werkelijkheid blijken te zijn....er zullen er ook zijn die denken, die Roodbaard die lult maar wat...het zij zo, ik weet wat de waarheid is en dat weten zij ook.....


Post samenvoeging: december 28, 2009, 14:46:57 pm

Dat weet ik maar ze moeten daar toch wel een rede voor hebben ???

Yep, hun reden is omdat ze vinden dat ze onrecht is aangedaan.... ze hebben echter de regels en normen en waarden die er op usenet/internet gelden ten aanzien van omgaan van mensen op fora geschonden en zijn daarvoor gestraft door na diverse waarschuwingen verbannen te worden van ons forum.

Blijft overeind staan dat als ze ons willen aanpakken ze dat mogen doen, graag zelfs, is voor ons reden om ze nog verder de grond in te stampen, wat erg goed lukt.....maardat je natuurlijk nooit maar dan ook nooit mensen die niks met deze ruzies te maken erin gaat betrekken door hun computer te gaan manipuleren.

Zoals je kon lezen heeft dit een enkeling geld gekost...kan je erover zeggen dat wij deze 2 leden op ons forum de kosten hebben betaald, Wij verhalen dat vroeg of laat wel bij Hunter en Muiz......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

maar kortgezegd:

Komt er alsnog een heel verhaal aan :2funny:

Het verhaal zelf is niet zo funny. Maar is het wel zo handig om zijn woonplaats en buurt hier te dumpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die Muiz is gewoon een zielige profiteur dus, daar heb ik alles behalve medelijden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wannebee sekteleider ook aanwezig?

stumpers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat bedoel ik, zou me niet verbazen als dit Muiz zelf is....maar misschien wel een Incantator of Jason36, jongentjes die zo laf zijn als maar kan, heb ze alle 3 al eens uitgenodigd om bij mij thuis te komen....

Muiz zou dan vriendjes sturen, Incantator een blik Turken en Jason36, onverwacht langskomen....zit nog op ze te wachten, hahahahaha

Zij horen bij die 99% anonieme mannetjes die prive geen moer te vertellen hebben en zich alleen via het internet durven te profilieren.

Jongens, ben gewoon thuis hoor, kom desnoods met zijn 3en!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Vind het prima dat dit topic voor info wordt aangeboden, maar dit topic/forum gaat niet worden gebruikt om jullie ruzie uit te vechten.

Indien dit er wel op gaat lijken zal dit topic gesloten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...