Spring naar bijdragen

PC aansluiten op TV


Freddytje

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hi guys,

Ik wil mijn pc op mijn tv aan sluiten. Ik wil niet moeilijk doen, dus gewoon een kabel in m'n pc naar m'n tv laten lopen lijkt me het makkelijkst. Ik heb alleen geen Vista maar XP.

Hebben jullie een handige site, tutorial, of zelf een goede uitleg.

Alvast bedankt.

Greetz,

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Reacties 35
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Hoe dat je dit kunt doen ligt nog aan wat voor PC je hebt (en dan met name de aansluitingen op de PC) en wat voor TV. Ikzelf heb bijvoorbeeld een laptop met HDMI en een tv met HDMI. HDMI kabeltje ertussen, Windows Media Center openen. En TV kijken maar.... Het zou kunnen dat je in het mobiliteitscentrum kenbaar moet maken dat je het beeldscherm wilt laten "vervangen" door je TV, maar bij mij werkte het vanzelf.

Echter, zoals gezegd er zijn ook nog andere aansluitingen... Misschien dat je wat meer info kunt geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe dat je dit kunt doen ligt nog aan wat voor PC je hebt (en dan met name de aansluitingen op de PC) en wat voor TV. Ikzelf heb bijvoorbeeld een laptop met HDMI en een tv met HDMI. HDMI kabeltje ertussen, Windows Media Center openen. En TV kijken maar.... Het zou kunnen dat je in het mobiliteitscentrum kenbaar moet maken dat je het beeldscherm wilt laten "vervangen" door je TV, maar bij mij werkte het vanzelf.

Echter, zoals gezegd er zijn ook nog andere aansluitingen... Misschien dat je wat meer info kunt geven...

Allereerst bedankt voor je reactie.

Hoe kan ik verdere info geven?

Ik heb bijv. gezien dat er aan m'n achterkant van m'n videokaart een TV-OUT heeft.

Op m'n tv zitten gewoon 3 van die ingangen (rood,geel,wit) en een speciale pc ingang.

Greetz,

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat voor pc heb je?

En heb je deze aansluiting op je tv zitten?

http://www.avtoolbox.co.uk/images/1t-vga-cattx-rear.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat voor pc heb je?

En heb je deze aansluiting op je tv zitten?

http://www.avtoolbox.co.uk/images/1t-vga-cattx-rear.jpg

Wat voor pc? Maakt t uit? :D Ik heb in i.i.g windows XP en een videokaart met TV-OUT.

En die aansluiting is bij mij zwart en er staan geen cijfers bij, maar het is inderdaad (als het goed is) de zelfde.

En moet ik eigenlijk ook mijn audio kabel erop aansluiten, of kan ik gewoon met m'n tv boxen luisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

wat voor tv heb je? als je een nieuwe tv heb dan kan je je tv als beeldscherm door dezelfde kabel waarmee je monitor vastmaakt met je PC

een soort dat lijkt op : http://www.mycom.nl/Products/View/ICIDU%20VGA%20Monitor%20Cable%202m/147723.aspx

(maak geen reclame)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wat voor tv heb je? als je een nieuwe tv heb dan kan je je tv als beeldscherm door dezelfde kabel waarmee je monitor vastmaakt met je PC

een soort dat lijkt op : http://www.mycom.nl/Products/View/ICIDU%20VGA%20Monitor%20Cable%202m/147723.aspx

(maak geen reclame)

Ik heb een panasonic viera

Die kan wel in m'n tv , maar niet in m'n pc/videokaart , omdat die aansluiting al bezet is. Ik heb wel nog een ronde zwarte opening over (TV-OUT) en nog een zwarte langwerpige met gaatjes en een vierkantje aan de zijkant met gaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet dan zoiets hebben: https://www.yagoda.nl/splitter-kabel-cable-monitoren-p-2346.html?osCsid=687ffb575f3b1e11d1c356e9ea084e02

Dan kan je 2 monitoren aansluiten op je pc. En 1 van die monitoren is je tv.

Die aansluiting die ik in mijn vorige bericht gaf heb je denk ik ook op je pc zitten?

Om dit zeker te weten kan je ons beter even de precieze gegevens van de tv en van je videokaart geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet dan zoiets hebben: https://www.yagoda.nl/splitter-kabel-cable-monitoren-p-2346.html?osCsid=687ffb575f3b1e11d1c356e9ea084e02

Dan kan je 2 monitoren aansluiten op je pc. En 1 van die monitoren is je tv.

Die aansluiting die ik in mijn vorige bericht gaf heb je denk ik ook op je pc zitten?

Om dit zeker te weten kan je ons beter even de precieze gegevens van de tv en van je videokaart geven.

maar is die kabel niet tekort? Ik heb denk ik wel een +- 10 meter kabel nodig.

Ik heb een panasonic Viera tv, en een Geforce 9800 GTX videokaart

Moet ik dus ook een verlengkabel kopen, maar hoe gaat dat in z'n werk?

http://www.yagoda.nl/verlengkabel-meter-p-2522.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Maar wil je tv kijken op je pc of wil je je pc zien op de de tv?

Want als je gewoon je pc op de tv wilt zien dan moet je gewoon een HDMI kabel kopen en dan ben je klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar wil je tv kijken op je pc of wil je je pc zien op de de tv?

Want als je gewoon je pc op de tv wilt zien dan moet je gewoon een HDMI kabel kopen en dan ben je klaar.

Ja als zijn tv die aansluiting niet heeft zal dat niet zo klaar zijn.

Je moet dan zoiets hebben: https://www.yagoda.nl/splitter-kabel-cable-monitoren-p-2346.html?osCsid=687ffb575f3b1e11d1c356e9ea084e02

Dan kan je 2 monitoren aansluiten op je pc. En 1 van die monitoren is je tv.

Die aansluiting die ik in mijn vorige bericht gaf heb je denk ik ook op je pc zitten?

Om dit zeker te weten kan je ons beter even de precieze gegevens van de tv en van je videokaart geven.

maar is die kabel niet tekort? Ik heb denk ik wel een +- 10 meter kabel nodig.

Ik heb een panasonic Viera tv, en een Geforce 9800 GTX videokaart

Moet ik dus ook een verlengkabel kopen, maar hoe gaat dat in z'n werk?

http://www.yagoda.nl/verlengkabel-meter-p-2522.html

Dan zou ik toch wel deze van 10 meter nemen: http://www.yagoda.nl/verlengkabel-meter-p-2523.html

En je sluit die spillter: https://www.yagoda.nl/splitter-kabel-cable-monitoren-p-2346.html?osCsid=687ffb575f3b1e11d1c356e9ea084e02

Aan op je pc. Dan duw je in de een de kabel die nu in je pc zit en die naar je gewone scherm gaat. En op de ander sluit je je tv aan met die nieuwe kabel van 10 meter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus als ik dat doe, is mijn pc aangesloten op m'n tv? Zonder verdere programma's ofzo? Of moet ik nog iets omzetten? Dat de computer het weergeeft op 2 beeldschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heeft je tv VGA ? Dan kan je je laptop, PC, simpel verbinden met VGA.

Heeft je laptop S-VIDEO? (ff googlen als je niet weet). En je TV ook? Neem S-VIDEO.

HDMI, je TV moet wel HDMI ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als ik dan een splitter koop = vga , heb ik dan wel een beetje mooi beeld? en in m'n vorige post staan ook nog een paar vragen ;D

En bedankt voor alle reacties tot nu toe 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Maar de tv's van tegenwoordig ondersteunen altijd HDMI.

Heb je dan nog z'n heel oud ding staan? Eentje die laat maar zeggen nog een "kontje" heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar de tv's van tegenwoordig ondersteunen altijd HDMI.

Heb je dan nog z'n heel oud ding staan? Eentje die laat maar zeggen nog een "kontje" heeft?

Nee, is een breedbeeld tv. Zoek maar naar afbeeldingen, ik kan alleen niet vinden of die een HDMI aansluiting heeft, staat wel op de handleiding.. Maar achterin staat: Specificaties: PC signalen, VGA, SVGA, XGA,SXGA. Dus ik denk dat ik gewoon een VGA kabel en een splitter nodig heb? En hoe zit het met het geluid? Als ik dus een film laat afspelen op de computer, dat ik dat op mijn TV zie, en dat dan het geluid uit de TV komt.

Greetz,

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34513.0

toevallig? :P

Die kabeltjes zijn goedkoop, makkelijk te vinden. Er zaten er zo 3 ofzo in m'n doos van stereo boxen. Misschien bij jou ook? Je verbindt de ene kant aan je pc, de  rode & witte aan tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou gewoon die splitter + vga kabel halen. Ik gebruik zelf ook vga en heb er geen problemen mee gehad.

Het geluid van je pc hoe gaat dat normaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zou gewoon die splitter + vga kabel halen. Ik gebruik zelf ook vga en heb er geen problemen mee gehad.

Het geluid van je pc hoe gaat dat normaal?

Via aparte speakers bij m'n pc. Moet ik dan zo'n audio kabel set kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dude wtf?

'k Leg het je zo uit, luister je maar naar een beperkt aantal mensen? ****!!

Zoiets, koop dat, moron. Audio_3.5mm-Tulp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  618
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Via aparte speakers bij m'n pc. Moet ik dan zo'n audio kabel set kopen?

Die speakers kan je ook gewoon gebruiken. Je hoeft het niet per see het geluid uit je tv te laten komen.

Chill shahab?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 618

  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Via aparte speakers bij m'n pc. Moet ik dan zo'n audio kabel set kopen?

Die speakers kan je ook gewoon gebruiken. Je hoeft het niet per see het geluid uit je tv te laten komen.

Chill shahab?

True, srry, was beetje kwaad lol. Niet op jou hé.

Kan sommige mensen gewoon niet af ;) ;

Ennuh, ja je hebt gelijk. 'k Denk niet dat het leuk is voor te kijken met 2 zielige boxen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Komt wel een chill geluid uit hoor,

Ja dat dacht ik al.. (was je nou boos op mij??)

kom er net achter dat er 2 HDMI aansluitingen opzitten, alleen zijn die kabels een stuk duurder, is de kwaliteit veel beter van HDMI? En dan heb je ook weer gewoon kabels nodig voor audio toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Als je HDMI-> HDMI verbind niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je pc ver van je tv staat (meer dan ~7 meter), dan moet je wel goede kabels halen met goede afscherming, anders gewoon de goedkoopste halen, want bij digitaal maakt het toch geen reet uit (of je paketjes komen aan (goed beeld) of ze komen niet/niet goed aan (geen beeld of blokjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • latu heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...