Spring naar bijdragen

uitpakken anarchy


Gast weske21

Aanbevolen reactie

Ik heb een film gedownload van anarchy, en nu krijg ik deze niet uitgepakt. Ik heb al gelezen dat je dit kunt doen door het *001 bestand te selecteren in winrar, maar dit lukt ook niet. Hij begint wel met uitpakken, maar hij geeft aan fout opgetreden, en sluit dan winrar af. Enig idee wat ik nu moet doen ?

BenA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Sry, geeft geen foutmelding aan, maar hij begint gewoon met uitpakken, en bij de 100% slaat winrar vast en gebeurt er nix meer. Ik las iets dat ie eerst alles naar een temp directory gooit of zo ?. mn geheugen gebruik ( via taakbeheer) zie ik dan tot 2200 mb lopen, en dan kapt ie ermee. Normaal zie ik ook winrar bestandjes als iets dlld, maar bij een anarchy niet. Iemand anders die dit ook binnenhaalt, kan ook meteen met rechtermuis zon bestandje extracten, maar ik moet 1st winrar zelf opstarten.

BenA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...