Spring naar bijdragen

nog een win7 vraagje


maxim130

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  146
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

hey, daar ben ik weer nu weet ik dat ik een X86 versie nodig heb maar nu kom ik allenmaal verschillende builds tegen als ik er 1 wil downloaden dus welke heb ik nou nodig

als iemand die nederlandse win7 op tpb kan vinden kan je dan de naam hier achter laten. Want die had ik 1 keer gevonden maar toen niet gedownload omdat ik toen nog geen 7 wilde. Maar nu wel en ik weet niet meer precies hoe die heete :P

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 146
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  151
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo

Die build nummers zijn de nummers van de build (:P) die worden gebruikt als windows 7 nog in de maak is (in beta dus) Maar hier voor jou een link naar een windows 7 ultimate in het engels:

url

En dan hier in het nederlands:

url

Om sneller te kunnen downloaden zou ik de engelse nemen en dan dit pakket instaleren om je windows 7 nederlands te krijgen:

url

[mod] Geen links plaatsen aub, dit is tegen de huisregels van het forum in.Lees graag de huisregels eens goed door![url=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=10837.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=10837.0[/mod]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 151

  • Bijdragen:  146
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ok thanks

--edit--

eigenlijk verboden om linkjes te plaatsen omdat duken er gezijk mee kan krijgen

dus doe het volgende keer gewoon zo: www.piratebay.com en zoek 'Microsoft Windows 7 Ultimate Retail(Final) x86 and x64'

zo iets zo lang er maar geen directe link is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 146

  • Bijdragen:  151
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke doe ik de volgende keer wel een link naar mijn website waar de klink opstaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 151

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...