Spring naar bijdragen

Mogelijkheid om laptop op tv af te spelen met usb aansluiting


Krelis67

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Goedemiddag,

Ik heb een laptop toshiba L500D en een tv Sony Bravia. Is het mogelijk om via USB aansluiting op pc en tv bijvoorbeeld een film vanaf de harde schijf af te spelen op mijn tv? Of kan ik dan beter een andere kabel gebruiken, en zo ja welke kabel dan? Het leek mij wel makkelijk om het via USB-USB te doen maar weet niet of dit kan.

Wie  heeft er hier ervaring mee en kan me helpen.

Alvast bedankt. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast depyromaan

Ik doe dit wel eens, je kunt je laptop's harde schijf verbinden met je tv, maar je tv moet dit wel ondersteunen, maar lang niet alle tv's hebben dit, het is makkelijker om een HDMI kabel te gebruiken, deze kost zo'n 15 euro, (bijna) alle LCD, plasma, enz tv's hebben deze aansluiting, deze zorgt ervoor dat het beeld wat je op de laptop ziet(de film) op je tv te zien is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dit gaat helaas niet werken van USB naar USB.

Wat hierboven genoemd word werkt ook niet want jou laptop heeft geen HDMI aansluiting zover ik op internet kon vinden.

Dus heb je een VGA naar VGA kabel nodig en 3.5MM jack naar 2x tulp of 3.5MM jack naar 3.5MM jack kabel voor het geluid.

Check even of jou TV deze aansluitingen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

ok bedankt het lukt me inderdaad om via de uitgang extra beeldscherm aan de zijkant beeld te krijgen op mijn tv en dan heb ik via een losse speakerset aangesloten op mijn pc ook redelijk geluid. Bedankt voor de adviezen het scheelt mij weer een kabel usb-usb kopen.  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...