Spring naar bijdragen

Welke flashkaart voor DS?


jane27176

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Hallo, ik wil een 2e flashcard aanschaffen voor mijn zoontje, hij heeft nu een R4 voor zijn DS, maar als ik 't zo begrepen hebt (zit me suf te zoeken op 't internet en forum) worden daar geen nieuwe updates voor gemaakt en kunnen nieuwe spellen (er nu al en) straks niet meer op gespeeld worden.... (zoiets?)  :-\

Wat is nu aan te raden om aan te schaffen en welke site? (mag niet genoemd worden hé?)

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ikzelf heb de DSTT en volgens mij komen daar nog wel updates voor uit. In ieder geval de laatste die ik gedownload heb, was ergens in December. En ik heb nergens gelezen dat ze stoppen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mag ik vragen hoe oud uw zoontje is? Als hij nog jong is (denk maar 8/9 jaar) zou ik een DSTT aanschaffen. Krijgt nog updates volgens mij (laatste is uit december 2009 dus ik denk dat er weer bijna een nieuwe aankomt). Is een handig kaartje omdat deze kaart geen menu heeft. Waardoor je meteen naar de lijst met spelletjes gaat. Handig voor jonge kinderen want kunnen ze meteen hun spel kiezen en spelen.

Wilt uw een wat professionele kaart dan kan ik u de CycloDS aanbieden. Deze is wat minder geschikt voor jonge kinderen (deze heeft een menu). Maar deze kaart heeft een hele goede ondersteuning.

U kunt ook een M3DS Real kopen. Deze is volgens mij van dezelfde makers van de R4 maar deze krijgt wel nog goede updates. Ik weet niet of deze lijkt op een R4 (dus daar bedoel ik mee dat die dezelfde interface heeft).

Succes  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Bedankt voor de reacties, hij is idd nog niet zo oud, 6 jaar, dus 't moet idd niet al te moeilijk voor hem zijn (en ook niet voor mij, zo handig ben ik hier ook weer niet in...).

Ik zal 'm is even gaan googlen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...