Spring naar bijdragen

Ziggo


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Wij ( mijn vader en ik) willen overstappen naar ziggo. We willen alles in een extra. We zitten op dit moment met telefonie en internet bij tele2 dit kost ons gemiddeld zo'n 85 euro per maand en televisie zitten we al bij ziggo het digitaal totaalpakket. Nou is natuurlijk de eerste vraag is het totaal goedkoper. We zaten er aan te denken om dan avond/weekend gratis bellen naar vaste nummer voor 6 euro per maand extra er bij te nemen. Nou vraag ik me ook af hoeveel internet zal ik ongeveer binnen krijg in MB's bedoel ik ,ik heb nu een 20 MB internet abonnement maar krijg maar 4 binnen. Nou kun je ook een draadloze router voor 99 euro erbij nemen is deze nodig? Dat waren mijn eerste vragen.

Gr stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Als je geen draadloos internet gebruikt moet je ook geen router nemen. Ik schrok van de prijs die je betaalt. Wijzelf betalen 55 euro voor een totaal pakket. Digitale televisie telefonie en internet. En het internet is 11mb/s up/down. Dus wat jij betaalt is helemaal onzin. Gewoon oplichterij.

Wat betreft het in het weekend bellen voor niks... Als je in het weekend nauwelijks belt dan heeft het geen nut om dat erbij te nemen.

De kosten van alles in één zijn:

opties opties

Alles-in-1

Voordelig televisie kijken, internetten en bellen

Media packAlles-in-1 Basis

€ 41,50 per maand

    * Interactieve HD Ontvanger € 149

    * installatie door monteur nu met 50% korting

    * zonder vast contract

Internet

    * down 1.5 Mbit/s

    * up 0.25 Mbit/s

Speeddial_low

Meer info

Bestel

Media packAlles-in-1 Plus

€ 51,50 per maand

    * Interactieve HD Ontvanger € 149

    * installatie door monteur nu met 50% korting

    * zonder vast contract

Internet

    * down 20 Mbit/s

    * up 3 Mbit/s

Speeddial-medium

Meer info

Bestel

Media packAlles-in-1 Extra

€ 66,50 per maand

    * Interactieve HD Ontvanger € 149

    * installatie door monteur nu met 50% korting

    * zonder vast contract

Internet

    * down 50 Mbit/s

    * up 5 Mbit/s

Speeddial_high

Meer info

Bestel

Dat is een heel stuk goedkoper. Kijk naar de abonnementen. De gene die jouw het meest aanspreekt/aanbied moet je nemen. Scheelt zeker 25,- per maand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok dan hebben we deze router wel nodig, HD ontvanger niet. Ik vind het zelf niet overdreven duur omdat  je toch veel internet hebt voor je geld. En ik neem aan dan bij die 66,50 nog bel kosten bijkomen?

gr stef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...