Spring naar bijdragen

Vraagje over .iso bestanden na instalatie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb zojuist met succes de sims 2 met alle uitbereidingen geinstaleerd.

Ik had via bittorrent de .iso bestanden binnen gehaald en deze met daemon tools geinstaleerd.

(door de handleiding op duken.nl ging het supersnel, nog bedankt! O0)

maar mijn vraag is nu:

Kan ik de .iso bestanden verwijderen? Want ze nemen best veel ruimte in beslag en als het goed is staan de simsspellen nu op mijn computer toch?

Bovendien heb ik zelf een cd met de laatste uitbreiding zelf in bezit (vrije tijd) waardoor ik geen cd meer nodig heb.

Ik hoop op spoedig anwoord, zodat ik weet of ik de .iso bestanden van mijn computer af kan halen..

groetjes  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je kunt de iso nu best verwijderen (mits je een crack gebruikt die ervoor zorgt dat je niet telkens de iso hoeft te mounten om te kunnen spelen), maar bedenk wel dat als je het een keer opnieuw wilt installeren je dus alles opnieuw moet downloaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

je kunt de iso nu best verwijderen (mits je een crack gebruikt die ervoor zorgt dat je niet telkens de iso hoeft te mounten om te kunnen spelen), maar bedenk wel dat als je het een keer opnieuw wilt installeren je dus alles opnieuw moet downloaden!

Waarom ze dan niet meteen branden op een cd/dvd? Je hebt ze dan meteen als reserve, mocht je ze later opnieuw willen installeren bij jou of iemand anders, dan moet je ze niet opnieuw downloaden als er iets verkeerd gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je kunt de iso nu best verwijderen (mits je een crack gebruikt die ervoor zorgt dat je niet telkens de iso hoeft te mounten om te kunnen spelen), maar bedenk wel dat als je het een keer opnieuw wilt installeren je dus alles opnieuw moet downloaden!

kan ook natuurlijk :)

Waarom ze dan niet meteen branden op een cd/dvd? Je hebt ze dan meteen als reserve, mocht je ze later opnieuw willen installeren bij jou of iemand anders, dan moet je ze niet opnieuw downloaden als er iets verkeerd gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hmm slim om ze op een cd te zetten inderdaad..

Zoals ik al zei heb ik geen crack nodig want ik heb de laatste en nieuwste uitbreiding zelf op cd,

dus ik hoef ze niet steeds te mounten :)

bedankt voor de antwoorden  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...