Spring naar bijdragen

Windows 7


Deeeemy

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo,

IK ben opzoek naar Windows 7.

Ik heb nu vista.

Greetz,

Demy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Torrent  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979
Gast angel_creek

Ga naar the piratebay en zoek naar: Microsoft Windows 7 Ultimate Retail(Final) x86 and x64

x64 is de 32bits versie en x86 de 64bits versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ga naar the piratebay en zoek naar: Microsoft Windows 7 Ultimate Retail(Final) x86 and x64

x64 is de 32bits versie en x86 de 64bits versie.

ik dacht altijd dat x64 de 64 bits was en x86 de 32?? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
Gast angel_creek

Ga naar the piratebay en zoek naar: Microsoft Windows 7 Ultimate Retail(Final) x86 and x64

x64 is de 32bits versie en x86 de 64bits versie.

ik dacht altijd dat x64 de 64 bits was en x86 de 32?? :P

Woops... Lijkt erop dat ik dement word...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Is dat deze?Windows.7.Dutch.NL.Retail.32bit.64bit.all.versions-[Joske] ,heb hem ook en werkt prachtig. Heb daarvan de 64bits Ultimate op mijn thuisserver en de laptop(als dualboot) gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  979
  • Waardering:   28
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ok, en hoe installeer je dat?

En hoe zit het met de update's?

Greetz,

Demy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 28
  • 979

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Weet je al of je PC Windows 7 aankan? Zie mijn handleiding in Besturingssystemen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Is het als update bedoelt, of gaat u voor een volledig complete nieuwe install?Hou in ieder geval de originele van je vorig OS achter de hand.Indien het een iso bestand is moet het gewoon gebrand worden op dvd,neem een backup van je belangrijke bestanden.Wil je een cleane install,dan zal je de hd mmoeten formatteren.Als je het niet vertrouwd volg je gewoon de aanwijzingen op het scherm.Ik zou niet de zwaarste nemen(Enterprise) maar gaan voor de Ultimate.Normaal zouden de voorstellen die gedaan worden moeten voldoen, of het zou moeten zijn dat u die ergens anders zou willen gaan plaatsen dan de C schijf.Dat is een licht ander verhaal.Normaal gezien als u een Win 7 versie download zit er steeds een bestandje bij met enige uitleg,dit kan een txt of een nfo bestand zijn. Een txt bestand is met elke tekstverwerker te openen,een nfo bestand open je met notepad++.Indien je het laatste niet heeft dan hoeft u enkel even te Googellen en je hebt het zo,het is gratis. Je kan ook even hier kijken voor uitleg: http://www.schoonepc.nl/windows7/windows7_setup.html Je vindt er allerhande info over dit onderwerp.Ik heb Win 7 Ultimate en die opdate zoals een ander het zou doen,wel opletten indien het eeniets andere versie is,MS brengt al snel een nieuwe versie uit van WAT die controlleert of u een legale versie heeft.Zet updates op handmatig als u het niet vertrouwd.Doe ik ook! Als u ziet dat Win voor u Updayes heeft kan u op de pagina kijken of die WAT er niet bijzit.Is die er niet bij;binnenhalen dan maar.Is die er wel bij,dan vink je die af en haal je alleen de rest binnen.De drivers worden ook auto geupdated,verdere info over de updates kan je hier vinden,zeker in verband met WAT OF WGA: http://www.duken.nl/content/view/1031/63/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...