Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 15, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 15, 2010 Beste leden, Na overleg met de mods willen de de kwaliteit van het forum, de berichten en de topics wat omhoog schroeven. Om dit te bereiken starten we met de twee volgende acties. 1. Inhoudloze posts buiten de huiskamer verwijderen en hiervoor waarschuwen. (berichten als "Handig, nu weet ik dat ook" zijn gewoon onnodig) 2. De huiskamer als een huiskamer laten aanvoelen. Punt 1 zal voor zichzelf spreken, punt 2 zal ik hieronder wat verduidelijken. Om de kwaliteit binnen de huiskamer op te schroeven zal de kwaliteit en inhoud van de berichten omhoog moeten. Momenteel zit de huiskamer vol met opsom topics. Opsom topics zijn over het algemeen geen probleem maar hier groeit het momenteel de spuigaten uit. We zullen aankijken welke topics nog enige inhoud hebben en welke opslot / wegkunnen. Opsom topics zullen wel blijven bestaan in de huiskamer, maar in mindere mate. De huiskamer zal ten alle tijden een huiskamer blijven. Dus het blijft gezellig, knus en voor iedereen. Maar we willen graag wat inhoud zien in berichten die worden geplaatst. Nu gebeurt het veelal dat de berichten in de huiskamer bestaan uit 5 woorden.... Ik hoop zo enige duidelijkheid te hebben gegeven. Nogmaals, we willen het gezellig houden met inhoud. Simple as that. :peace: Indien je vragen of opmerkingen hebt horen wij het graag, Gegroet en nu aan de koffie! Het DukeN Team O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.