Spring naar bijdragen

Wii 2x vraag? stelling om meer te weten te komen


easytheo

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Duken.nl mede forumers,

Vraag 1. met inleiding:

Mijn zoontje is gek van pokemon en alles wat met pokemon te maken heeft.

Nu heb ik voor de wii het spel pokemon rumble en dat is een .wad bestand.

De wii is omgebouwd soft mod en speel dus alles van HD (usb loader) , hoe kan ik dit toevoegen zodat hij dit spel ook kan spelen?

Vraag 2. met inleiding:

Nu de wii is omgebouwd spelen we alles van Hd (usb loader), we hebben onlangs diverse nieuwe spellen gekocht in de winkel en willen deze spelen maar we vragen ons af omdat er updates verwerkt zitten in de de spellen of we dan geen probleem krijgen met de softmod?

Wat is aan te raden om te doen tegen deze update?

mijn vriendelijke dank voor het lezen en alvast voor het antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Vraag 1. met inleiding:

Mijn zoontje is gek van pokemon en alles wat met pokemon te maken heeft.

Nu heb ik voor de wii het spel pokemon rumble en dat is een .wad bestand.

De wii is omgebouwd soft mod en speel dus alles van HD (usb loader) , hoe kan ik dit toevoegen zodat hij dit spel ook kan spelen?

U kunt dit .wad-bestand installeren op uw wii met Wad Manager. Let wel op met dat het .wad-bestand een PAL is want als het geen PAL is, kan de wii hem niet afspelen (net zoals bij wii spellen).

Vraag 2. met inleiding:

Nu de wii is omgebouwd spelen we alles van Hd (usb loader), we hebben onlangs diverse nieuwe spellen gekocht in de winkel en willen deze spelen maar we vragen ons af omdat er updates verwerkt zitten in de de spellen of we dan geen probleem krijgen met de softmod?

Wat is aan te raden om te doen tegen deze update?

Wat u kunt doen is uw gekochte wii spellen rippen en zo op uw HDD opslaan waardoor u ze met USB-loader kan afspelen.

- Voor USB-loader CFG (is de makkelijkste manier om te rippen):

Stop eerst u wii game in uw wii. Start USB-loader CFG op. Als u CFG hebt opgestart dan klikt u in het menu "+" (van de wiiremote). Als het goed is kan u nu uw wii game rippen en zet CFG het wii spel op uw HDD.

- Voor USB-loader GX (ietsjes moeilijker om mee te rippen):

Stop uw wii spel in de wii. Start USB-loader GX op. Ga in GX naar settings. Klik op unlock. Voer het volgende wachtwoord in: ab121b

Als het goed is kan u nu wii spellen rippen naar uw HDD en afspelen met de USB-loader.

Succes  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

U kunt dit .wad-bestand installeren op uw wii met Wad Manager. Let wel op met dat het .wad-bestand een PAL is want als het geen PAL is, kan de wii hem niet afspelen (net zoals bij wii spellen).

Dit spel (Pokemon.Rumble.USA.WiiWare.Wii-OneUp) heb ik dan weer van internet, de nfo geeft gen informatie over een Pal bestand. http://uk.wii.ign.com/objects/143/14356297.html

Lijkt me nu dus verstandig om verder te kijken of ik ergens een pal versie kan verkijgen. Mocht iemand dit lezen en heeft hier een link van hoor ik dit graag!

Wat u kunt doen is uw gekochte wii spellen rippen en zo op uw HDD opslaan waardoor u ze met USB-loader kan afspelen.

- Voor USB-loader CFG (is de makkelijkste manier om te rippen):

Stop eerst u wii game in uw wii. Start USB-loader CFG op. Als u CFG hebt opgestart dan klikt u in het menu "+" (van de wiiremote). Als het goed is kan u nu uw wii game rippen en zet CFG het wii spel op uw HDD.

- Voor USB-loader GX (ietsjes moeilijker om mee te rippen):

Stop uw wii spel in de wii. Start USB-loader GX op. Ga in GX naar settings. Klik op unlock. Voer het volgende wachtwoord in: ab121b

Als het goed is kan u nu wii spellen rippen naar uw HDD en afspelen met de USB-loader.

Voor mij is dit dus de 2e optie.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dit spel (Pokemon.Rumble.USA.WiiWare.Wii-OneUp) heb ik dan weer van internet, de nfo geeft gen informatie over een Pal bestand. http://uk.wii.ign.com/objects/143/14356297.html

Lijkt me nu dus verstandig om verder te kijken of ik ergens een pal versie kan verkijgen. Mocht iemand dit lezen en heeft hier een link van hoor ik dit graag!

Aan de USA kan ik dus ook zien dat het hier om een NTSC-U gaat. Wat u kunt doen is om het spel met het programma Freethewads om te zetten naar PAL. U kunt hier het programma downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Aan de USA kan ik dus ook zien dat het hier om een NTSC-U gaat. Wat u kunt doen is om het spel met het programma Freethewads om te zetten naar PAL. U kunt hier het programma downloaden.

Ik ga hiermee aan de slag, net als alle andere keren zal het me hiermee ook wel lukken.

Nogmaals bedankt voor de info ik ben er zeer blij mee. O0 :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 17

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...