Spring naar bijdragen

Flash knop dreamweaver gebruiken om layer show/hide


jorne

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey allemaal,

Ik zit dus met een probleem dat ik niet opgelost krijg.

Ik ben momenteel een website aan het maken (ik ben trouwens een super noob) en ik zit wat te sukkelen met mijn layers.

Ik heb namelijk enkele simpele flash knoppe gemaakt en ik wil dat wanneer ik op deze knop klik, enkele layers verborgen worden, en eentje dan op "show" komt.

Ik heb bij de behaviors al "on click" "show/hide" gedaan maar dit werkt niet. Gek is dat wanneer ik het bij andere knoppen (geen flash knop) test, dan werkt het wel.

Vergeet ik iets belangrijks fzo?

Thanx alvast

Jorne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Neenee, ik heb het niet zo goed uitgelegd.

Ik maak dus een website voor een school in Curaçao. Het internet is hier over het algemeen traag. Mijn mentor (ik loop nog stage) wil dat ik een website maak die in een keer helemaal laadt. Andere pagina's worden dan getoond door een show/hide systeem.

Bijvoorbeeld wanneer ik op "Home" klik. Wordt mijn layer met de info over home getoond en worden de andere 3 (directie, visie, contact). verborgen. Klik ik dan op directie worden de andere 3 verborgen en zie je de layer over directie.

Die 4 knoppen (home, directie, visie, contact) zijn flashknoppen. Ik weet hoe ik met gewone knoppen die layers visible en hidden kan maken wanneer ik op die knoppen klik maar wanneer ik dit bij de flashbuttons net hetzelfde doe, werkt het niet. Ik selecteer dus gewoon mijn button en kies rechts voor behaviors on click enzvoort. Maar dit werkt niet

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...